تلویزیون ۴۹ اینچ Full HD منحنی سامسونگ مدل ۴۹N6950 | N6950

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

تلویزیون ۴۹N6950 محصولی از شرکت سامسونگ می باشد که دارای طراحی خمیده با پردازنده ۴ هسته ای می باشد، ظاهر مدرنی دارد. کیفیت تصویر این تلویزیون Full HD و رزولوشن۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ می باشد. تعداد پیکسل موجود در تلویزیون ۴۹N6950 بالغ بر از ۲ میلیون می رسد.

کیفیت تصویر Full HD

کیفیت تصویر خوب داشتن برای تلویزیون یک امتیاز عالی محسوب می‌شود چون اگر تلویزیون تصاویر را با کیفیت پایین پخش کند باعث کسل شدن کاربر در هنگام تماشای تلویزیون می‌شود برای همین در هنگام خرید تلویزیون به این ویژگی نیم نگاه خاصی می‌کنند. برند سامسونگ با کیفیت تصویری که برای تلویزیون‌های خود در نظر می‌گیرد توانسته رضایت کاربران خود را بدست آورد. تلویزیون سامسونگ مدل ۴۹N6950 دارای کیفیت تصویر Full HD است و شما می‌توانید تصاویر نمایش داده شده را با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مشاهده کنید به علاوه با این تعداد پیکسل می‌توانید تصاویر را با وضوح بالا و جزئیات دقیق مشاهده کنید.

ویژگی هوشمند

امروزه تلویزیون برای استفاده هایی جدا از صوت وتصویر به کار برده می شود. در این دنیای مدرن و هوشمند لازم است که ویژگی های هوشمند در تلویزیون موجود باشد. در این تلویزیون برای اتخاذ و برقراری امکانات هوشمند از سیستم عامل Smart Hub استفاده شده است که بسیار کاربردی است. یک تلویزیون بایستی دارای سیستم عامل قدرتمند و سریع باشد و جدا از آن کاربری آسان را داشته باشد. در این تلویزیون سیستم عامل بسیار سریع است و استفاده آسانی را دارد یا حداقل کارایی و کاربرد آن زود یاد گرفته می شود. در آن از مرور گر وب و ویژگی های اتصال بیسیم استفاده شده است تا کاربران بتوانند داده های موجود در تلفن همراه خود را با تلویزیون و صفحه نمایش آن به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۳۲ اینچ HD سامسونگ مدل ۳۲N5550 | N5550

قابلیت PurColor در تلویزیون سامسونگ

قابلیت PurColor نیز این امکان را فراهم خواهد کرد تا شاهد رنگ‌هایی پویا و با تنوع بالا بر روی نمایشگر باشید. با تکنولوژی PurColor سامسونگ، رنگ‌های اصلی از قبیل آبی، قرمز و زرد به صورت زنده نمایش داده می‌شوند و کاربر موقع دیدن فیلم تمامی تمرکزش بر روی نمایشگر خواهد بود. موتور پردازشگر تصویر HyperReal در کنار قابلیت‌هایی همچون PurColor به شما این امکان را خواهد داد تا صحنه‌هایی طبیعی و رنگ‌های واضح و متنوع را مشاهده نمایید. با وجود امکانات و فناوری‌هایی که در بخش تصویر این محصول قرار گرفته‌اند، اطمینان داشته باشید که تلویزیون اسمارت سامسونگ ۴۹N6950 کیفیت عالی را به شما ارائه خواهد داد.

تکنولوژی Ultra clean view

Ultra clean view در تلویزیون ۴۹N6950 با تحلیل محتوای اصلی در حال پخش به وسیله یک الگوریتم پیشرفته، تصاویری با کیفیت بالاتر را ارائه می‌دهد و این امکان را به شما خواهد داد تا از تصویر واضح و با کیفیت لذت ببرید.  Ultra Clean View می تواند نویز تصاویر را بگیرد و با استفاده از الگوریتم خاصی تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و آن ها را فیلتر کند. در نهایت این تکنولوژی می تواند تصاویر دریافتی با کیفیت کمتر از فول اچ دی را با همان کیفیت فول اچ دی پخش کند. فناوری Ultra Clean View در این تلویزیون صحنه‌هایی با وضوح بیشتر از هر زمان دیگری را به نمایش خواهد گذاشت، الگوریتم خاصی که این فناوری مورد استفاده قرار می‌دهد صحنه‌هایی شفاف و بدون نویز را در اختیارتان قرار خواهد داد. در این تلویزیون، سامسونگ قابلیت نمایش با وضوح تصویر بالا ( Ultra Clean View ) را در نظر گرفته است، با این قابلیت شاهد کاهش چشمگیر نویز و اختلال خواهید بود و البته ویژگی‌هایی مانند ارائه‌ی رنگ و کنتراست افزایش می‌یابند تا نتیجه‌ی نهایی محتوایی شفاف و با کیفیت باشد.

با Contrast Enhancer مرز رنگها را دقیقتر ببینید

فناوری بسیار جالب Contrast Enhancer باعث می شود نور و کنتراست تصاویر بالا رفته و تصاویر از آنچه هستند حتی زیباتر جلوه کنند و شما از دیدن صحنه های زیبا و طبیعی شگفت زده شوید.

فناوری Ultra Clean View

فناوری Ultra Clean View کمک می‌کند تا تصویری که می‌بینید، عاری از هر گونه نویز و اعوجاج باشد. رزولوشن اصلی این تلویزیون Full HD است و ممکن است بخواهید تصویری روی آن مشاهده کنید که رزولوشنی کمتر از این میزان داشته‌ باشد. در این شرایط، خود تلویزیون با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، این ویدئوها را به کیفیت بالاتر ارتقا می‌دهد.

مشخصات کامل تلویزیون

صفحه نمایشسایز صفحه                     ۴۹ اینچ

تکنولوژی صفحه               LED

نوع صفحه                      خمیده

تصویرکیفیت تصویر                 Full HDرزولوشن                     ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰نسبت تصویر                ۱۶:۹

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر   دارد

سایر توضیحات تصویر– خمیدگی تصویر: ۴۲۰۰R– مجهز به موتور تصویر HyperReal– دارای قابلیت Wide Color Enhancer جهت افزایش طیف رنگی تصویر– دارای قابلیت Auto Motion Plus

صداسیستم صوتی               ۲ کاناله

تعداد بلندگوها                 دو عدد

توان خروجی کلی صدا        ۲۰ وات

توان هر بلندگو                 ۱۰ وات

محل قرارگیری بلندگوها      پایین قاب

تعداد ساب ووفر                 یک عدد

استانداردهای صوتی          Dolby Digital Plus , DTS

سایر توضیحات صدا– دارای قابلیت Multiroom Link

امکانات

رابط هوشمند                      دارد

نوع رابط هوشمند                 Smart Hubپردازنده                              چهار هسته‌ای

مرورگر اینترنت                      دارد

بازی                                  قابل نصب

اپلیکیشن                          قابل نصب

قفل کودک                          دارد

گیرنده دیجیتال                     دارد

تیونر                                  DVB-T

سایر امکانات– پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)– دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)– پشتیبانی از EPG– پشتیبانی از زیرنویس– راه‌های ارتباطی: DLNA – Mirroring

درگاه های ارتباطی

درگاه USB                       دارد

تعداد درگاه‌های USB         دو عدددرگاه HDMI                    دارد

تعداد درگاه های HDMI     سه عدد

کامپوزیت (Composite)      دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite)   یک عدد

کامپوننت (Component)     دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component)         یک عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)         دارد

پورت شبکه (LAN)               دارد

ورودی آنتن                        دارد

خروجی صدای دیجیتال         دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال     اپتیکال

ریموت کنترل

ریموت کنترل                    دارد

سایر توضیحات

نوع پایه                           رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار          دارد

اقلام همراه– ریموت‌کنترل

سایر توضیحات– دارای قابلیت خاموش شدن خودکار– دارای قابلیت جست‌وجو کانال خودکار– ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۸.۹ × ۶۴.۶ × ۱۱۰.۵ سانتی‌متر– وزن تلویزیون بدون پایه: ۱۲.۴ کیلوگرم– ابعاد تلویزیون با پایه: ۲۹.۳ × ۷۱.۲ × ۱۱۰.۵ سانتی‌متر– وزن تلویزیون با پایه: ۱۳.۹ کیلوگرم– ابعاد بسته‌بندی: ۱۸.۹ × ۷۴.۱ × ۱۲۲.۲ سانتی‌متر– وزن بسته‌بندی: ۱۸.۵ کیلوگرم

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.