تفاوت لباسشویی بوش سری ۶ و ۸ چیست؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

سری های ماشین لباسشویی بوش با قابلیت ها، امکانات، تکنولوژی و برنامه های کابردی متفاوت از یکدیگر به بازرا عرضه شده اند. قیمت این دسته از محصولات بوش متناسب با افزایش سطح کارایی و امکانات نیز با یکدیگر متفاوت است.

شرکت بوش همواره در تولید ماشین‌های لباسشویی مدرن و متناسب با تکنولوژی یکی از پیشگامان به‌ شمار می‌رود. به همین دلیل بهترین محصولات مربوط به این دسته از لوازم آشپزخانه متعلق به این برند نامی است. تنوع ماشین‌های لباسشویی بوش بسیار بالا بوده و طرفداران این برند گزینه‌های متعددی برای انتخاب پیش‌رو دارند.

بیشتر بخوانید:تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

معرفی ماشین لباسشویی بوش سری ۶

دسته دیگر سری های ماشین لباسشویی بوش شامل سری ۶ است. ماشین لباسشویی سری ۶ بوش نسبت به  دو سری معرفی شده از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار است. همچنین ظاهر و طراحی زیباتری نیز دارد.

به این ترتیب می توان گفت محصولات این سری که با کد شروع WAT شروع می شوند، نسبت به تولیدات سری پایین تری لاکچری تر هستند و همچنین قدرت و سرعت ایده آلی دارند. به نحوی که دور خشک کن در لباسشویی های سری ۶ تا ۱۴۰۰ نیز افزایش پیدا میکند.

معرفی ماشین لباسشویی بوش سری 6

میزان صدا

ماشین لباسشویی‌های سری ۶ صدای بسیار کمی دارند. به نحوی که در حالت شستسو فقط ۴۵ دسی‌بل ودر حالت خشک‌کن ۷۵ دسی‌بل صدا از آن‌ها منتشر می‌شود. به همین دلیل حتی در ساعات استراحت نیز بدون دغدغه و آلودگی صوتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

موتوری که بوش برای این سری از سری های ماشین لباسشویی خود در نظر گرفته است مجهز به تکنولوژی اکوسایلنس است. این ویژگی نیز مزید بر علت شده و در کنار دیگر موارد، بر کاهش ایجاد آلودگی صوتی دستگاه افزوده است.

تفاوت لباسشویی سری ۶ و ۸

میزان مصرف انرژی و آب

تمام مدل‌های ماشین لباسشویی سری ۶ بوش در رده مصرف انرژی A+++ قرار دارند. بنابراین با وجود امکانات و قابلیت‌های بالا مصرف برق آن‌ها کم است. میزان مصرف آب نیز به دلیل بهره‌مندی این محصولات از سیستم هوشمند در سطح پایین قرار دارد. سیستم هوشمند تشخیص می‌دهد که آب مورد نیاز دستگاه متناسب با لباس باید چه میزان باشد. به این ترتیب از مصرف آب اضافی جلوگیری به عمل می‌آید.

تفاوت لباسشویی بوش سری ۶ و ۸ چیست؟

 ظرفیت

محصولات این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش با ظرفیت ۷, ۸ و ۹ کیلو گرم عرضه می‌شوند. بنابراین مدل‌های مختلف لباسشویی بوش که در این سری عرضه می‌شوند، نیاز همه خانواده‌ها را پوشش می‌دهد. به عبارت دیگر خانواده‌های کم جمعیت باید گزینه مورد نظر خود را بین مدل‌های ۷ کیلویی انتخاب کنند. مدل‌های ۸ و ۹ کیلوگرم نیز  مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است.

 

رنج قیمت

به طور کلی محصولات سری ۶ بوش در دسته بندی لباسشویی، رنج قیمت متوسطی دارند و نسبت به سری ۲ و ۴ گران تر هستند. البته ناگفته نماند، ظرفیت ماشین لباسشویی بوش، رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد. بناربراین مدل هایی با ظرفیت بالاتر با قیمت بیشتری به فروش می روند.

 

طراحی ظاهری و رنگ بندی

در طراحی محصولات این سری از یک پنل ترکیبی تاچ و مکانیک استفاده شده است که پیچ برنامه های شستشو در وسط آن قرار دارد. همچنین در قسمت راست این سری محصولات بوش یک مانیتور تاچ به منظور تنظیم عملکرد دستگاه تعبیه شده است.

رنگ بندی این سری های ماشین لباسشویی بوش سفید و استیل است. مدل هایی که رنگ استیل دارند، از فناوری نانو بهره مند هستند. بنابراین اثر دست و انگشت روی بدنه آن ها باقی نمی ماند.

تفاوت لباسشویی بوش سری ۶ و ۸ چیست؟

مدل های مختلف ماشین لباسشویی سری ۸ بوش

 

این سری نظیر سری ۶ در مدل‌های بسیار متنوع به بازار عرضه شده است. همه مدل‌های این سری لوکس و گران‌ قیمت بوده و از آخرین تکنولوژی و کاربردی‌ترین‌ برنامه‌های شستشو بهره‌مند هستند. مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی سری ۸ به شرح زیر است.

  • لباسشویی بوش مدل waw28760ir
  • لباسشویی بوش مدل waw2876xir
  • لباسشویی بوش مدل wav28mx0me
  • لباسشویی بوش مدل waw32760me
  • لباسشویی بوش مدل waw32560gc
  • لباسشویی بوش مدل waw32660ir
  • لباسشویی بوش مدل waw325e27
  • لباسشویی بوش مدل waw324de
  • لباسشویی بوش مدل waw28640ir
  • ماشین لباسشویی بوش مدل waw28590
  • ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC
  • ماشین لباسشویی بوش مدل waw3256gc
  • ماشین لباسشویی بوش مدل waw325h0gc
  • ماشین لباسشویی بوش مدل wax32m10
  • ماشین لباسشویی بوش مدل waj20180me
  • ماشین لباسشویی بوش مدل wav28mx0me

مدل های مختلف ماشین لباسشویی سری 8 بوش

مقایسه سری های مختلف ماشین های لباسشویی بوش با یکدیگر

تفاوت لباسشویی بوش سری ۶ و ۸ چیست؟

بهترین ماشین‌های لباسشویی شامل مواردی است که مصرف انرژی و آب کمی داشته باشند، از برنامه‌های شستشوی متعددی برخوردار باشند، مجهز به دیگ شستشوی آنتی باکتریال باشند و در حین شستشو  آلودگی صوتی ایجاد نکنند.

همان‌طور که دیدید، همه سری‌های لباسشویی بوش از ویژگی‌های نامبرده برخوردار هستند. اما در کنار ویژگی‌های مشترک، بین ماشین‌های لباسشویی بوش تفاوت‌هایی نیز وجود دارد‌.

باتوجه به مطالبی که در رابطه با سری های ماشین لباسشویی بوش ارائه دادیم، متوجه شدید که شرکت بوش در هر سری تعدادی ماشین لباسشویی با مشخصات کلی تقریبا یکسان روانه بازارهای جهانی کرده است.

بر خلاف کیفیت امکانات و قابلیت‌های ماشین‌های لباسشویی بوش در هر سری و حتی مدل‌های موجود در یک سری با یکدیگر متفاوت است. به این ترتیب اولین وجه تمایز سری‌های ماشین لباسشویی بوش سطح امکانات و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن‌ها است.

سری های ماشین لباسشویی بوش بر حسب تکنولوژی و امکانات، قیمت‌های متفاوتی دارند. حتی محصولات موجود در یک سری نیز در رنج قیمت ثابتی برخوردار نیستند. از این‌رو دومین تفاوت بین سری‌های ماشین لباسشویی برند بوش را می‌توان به قیمت‌های آن‌ها اختصاص داد.

در بین سری های ماشین لباسشویی بوش، محصولات سری ۲ مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت را دارد. البته همانطور که گفتیم این تفاوت قیمت هیچ رابطه با کیفیت محصول ندارد. بلکه تکنولوژی و امکانات کاربردی مدل‌های این سری نسبت به سری‌های بالاتر کمتر است.

تفاوت لباسشویی بوش سری ۶ و ۸ چیست؟

جمع بندی

شرکت بوش ماشین های لباسشویی متنوعی را روانه بازار کرده است و این ماشین های لباسشویی دارای ویژگی های مشابه و یا متفاوتی هستند. تفاوت ماشین های لباسشویی بوش را می توان با سری های آن تشخیص داد چراکه شرکت بوش با ارائه هر سری، تغیراتی در سری قبلی ایجاد کرده و ویژگی های بهتر و کارآمدتری را به کاربران ارائه داده است. برای نمونه سری ۸ بوش که آخرین سری تا به الان است دارای ویژگی های منحصر به فرد است که بسیاری از ویژگی های آن در سری های قبلی وجود ندارد.

 

 

تماس با ما

 

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.