تعمیرات یخچال اسنوا

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا SNOWA در هوم کارا با حضور فعال در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران آماده ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال شما در محل با کمترین هزینه ممکن است. کاربران گرامی درصورتی که هرگونه سوالی در زمینه تعمیرات یخچال اسنوا دارید؛ در انتهای صفحه پرسش نمایید تا کارشناسان هوم کارا به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

کاربران گرامی توجه نمایید که با استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص و قطعات فابریک جهت تعمیرات یخچال اسنوا، می توانید به حفظ کیفیت دستگاه کمک نمایید. همچنین پیشنهاد می شود برای عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا یا تعمیرگاه های مجاز بهره مند شوید. به مطالعه این مقاله ادامه دهید تا با نمایندگی رسمی تعمیر یخچال فریزر اسنوا و تفاوت آن با دیگر تعمیرگاه ها آشنا شوید.فهرست

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا SNOWA در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا SNOWA در تهران به صورت زیر می باشد:

  1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم کارا برای تعمیر یخچال فریزر اسنوا در تهران تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین می توانید به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.
  3. بعد از تماس مشخصات شما ثبت می گردد و نام تعمیرکار یخچال اسنوا با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود.
  4. تعمیرکار یخچال فریزر اسنوا ظرف ۴۸ ساعت جهت عیب یابی با استفاده از قطعات فابریک در محل شما حاضر می شود.
  5. بعد از اتمام خدمات فاکتور و ضمانتنامه رسمی به شما تقدیم می گردد.
  6. در نهایت از شما بابت رضایتمندی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا نظر سنجی می شود.

کاربران گرامی، اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری نموده اید، برای نصب و رفع مشکل احتمالی با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در غرب تهران تماس حاصل نمایید تا از خدمات رایگان آن در مدت زمان گارانتی بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا گروه انتخاب می باشد و هوم کارا با مجوزهای لازم از اتحادیه به تعمیر یخچال اسنوا در تهران می پردازد.

  • آیا یخچال اسنوای شما خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد؟
  • به دنبال تعمیرکار حرفه ای یخچال اسنوا هستید؟
  • نمی ­دانید برای تعمیر یخچال اسنوا در غرب تهران به کجا مراجعه کنید؟ در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ تمام پرسش های خود را پیدا کنید.

هوم کارا نمایندگی یخچال اسنوا می ­باشد که بیش از نیم قرن است در حوزه تعمیر یخچال شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه در حال حاضر با داشتن مجرب ترین تعمیرکاران توانسته است به بزرگترین مرکز تعمیرات یخچال اسنوا تبدیل شود.

ذکر این نکته بسیار ضروری است که تمامی خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا و تعمیرگاه مجاز هوم کارا شامل گارانتی مدت دار است و در صورت نیاز به تعویض قطعه، تنها از قطعات اصل استفاده می­ شود. برای آشنایی بیشتر با خدماتی که در تعمیرگاه یخچال اسنوا ارائه می­ گردد در ادامه با ما همراه ما باشید. همچنین در صورت علاقه مندی به کارهای فنی می توانید بخش مشکلات متداول یخچال اسنوا را مطالعه کنید.

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا به چه صورت است؟

در مورد این پرسش که بهره مندی از خدمات پس از فروش یخچال اسنوا به چه صورت می باشد، باید این نکته را بیان کنیم که برند اسنوا در ایران از نمایندگی رسمی برخوردار است و برای استفاده از خدمات پس از فروش یخچال اسنوا می توانید با شماره روی ضمانتنامه محصول تماس بگیرید.

در صورتی که ایراد یخچال شما شامل این خدمات نمی شود نگران نباشید؛ نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در تعمیرگاه مجاز هوم کارا با داشتن شعب متعدد در سراسر شهر تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان در هنگام نیاز به تعمیر این محصول در محل می باشد.

مراحل تعمیر یخچال فریزر اسنوا در هوم کارا

از آن جایی که یخچال از جمله لوازمی است که در لحظه لحظه زندگی ما نقش دارد این موضوع خیلی حائز اهمیت است که تعمیر یخچال اسنوا چه مراحلی دارد و چقدر طول می کشد؟ در راستای احترام به مصرف کننده قصد داریم تا به بررسی مراحل تعمیر یخچال فریزر اسنوا در هوم کارا بپردازیم تا شما از مرحله ابتدایی تا انتهایی استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در شرق تهران را بدانید.

  • ابتدا بعد از تماس شما درخواست تعمیر یخچال اسنوا برای شما ثبت می شود.
  • بعد از کمتر از نیم ساعت تعمیرکار یخچال اسنوا با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه به منزل شما را با شما هماهنگ می کند تا در فرصتی کناسب به منزل شما مراجعه کند.
  • تعمیرکار یخچال فریزر اسنوا در منزل شما فراید عیب یابی و تشخیص خرابی در دستگاه را آغاز می کند.

تعمیر یخچال اسنوا در محل کار یا منزل

تعمیر یخچال اسنوا قدیمی در محل تخصص می خواهد و به همین دلیل بسیاری از تعمیرگاه های غیرمجاز دستگاه را به بیرون از منزل حمل و در نهایت اقدام به تعمیرات می کنند. در اینجا به مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه یخچال اسنوا در محل می پردازیم:

  • با استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا در محل هزینه کمتری پرداخت می کنید.
  • خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل شما را تهدید نمی کند.
  • می توانید از نزدیک ناظر خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا خود باشید.

در ادامه شما را بیشتر با یخچال اسنوا آشنا می کنیم:

  • یخچال های تولیدی اسنوا شامل یخچال تک درب/ ساید بای ساید/ فریزر بالا و فریزر پایین می شوند.
  • در یخچال های اسنوا لامپ های LED یک پانزدهم لامپ های معمولی انرژی مصرف می کنند ولی نور بیشتری تولید کرده و عمر طولانی تری دارند.
  • مدیران اسنوا معتقدند یکی از بزرگترین اهداف کارخانه اسنوا ذخیره انرژی های طبیعی و هدیه دادن زمینی سبزتر به نسل بعد است. اثبات این ادعای آن ها استفاده از گاز R134 که فاقد CFC هستند در یخچال های تولیدی می باشد.

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر اسنوا در تهران

خدمات نمایندگی یخچال اسنوا در تهران با استفاده از موارد زیر انجام می گیرد:

  • قطعات فابریک
  • گارانتی رسمی
  • خدمات تعمیرکار آموزش دیده
  • قوانین مشتری مداری
  • رعایت نکات بهداشتی

  1. یخچال را در محل نصب خود تراز کنید.
  2. لاستیک های دور درب یخچال را به صورت دوره ای جهت هرگونه پارگی و فرسودگی بررسی کنید.
  3. فیلتر تصفیه آب را هر شش ماه یک بار تعویض کنید.
  4. به صورت ماهیانه با یک حوله نرم و مرطوب داخل یخچال را تمیز کنید.
  5. هنگام جابجایی یخچال مواظب باشید تا کابل برق کشیده نشود.
  6. بعد از جابجایی یخچال حداقل تا ۲۴ ساعت از اتصال آن به برق خودداری کنید.
  7. برای کنترل نوسانات شهری و افزایش طول عمر مفید دستگاه از ترانس استفاده کنید.
  8. روی طبقات یخچال را با روکش های پارچه های و پلاستیکی نپوشانید.
  9. برای کمک به جریان مناسب هوا، بین یخچال و دیوارهای اطراف حداقل ۲۰ سانتی متر فاصله قرار دهید.
  10. این فاصله متناسب با نوع یخچال می­ تواند متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای یخچال اسنوا مراجعه کنید.
  11. در صورت مشاهده هرگونه آسیب در دستگاه و یا اختلال در عملکرد دستگاه با نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا تماس بگیرید.

استفاده از خدمات نمایندگی یخچال اسنوا در هوم کارا بهتر است یا استفاده از خدمات تعمیرکاران محلی؟

در پاسخ به این پرسش که استفاده از خدمات نمایندگی یخچال اسنوا در هوم کارا بهتر است یا استفاده از خدمات تعمیرکاران محلی باید بگوییم که ابتدا چک کنید که آیا دستگاه شما گارانتی کارخانه را دارد یا نه، اگر دارد بدون هیچ فکری به گارانتی گروه انتخاب که خدمات پس از فروش یخچال اسنوا را بر عهده دارید زنگ بزنید و از خدمات آن بهره مند شوید.

اما اگر مدت گارانتی سپری شده بود چه؟ بهتر است برای مقایسه این دو و تعمیر یخچال فریزر اسنوا در یک مرکز معتبر یک مقایسه کوچک انجام دهیم:

  • هوم کارا برای خدمات تعمیرات یخچال اسنوا در محل خود از قطعات فابریک و اورجینال استفاده می کند.
  • علاوه بر این تعمیرکار یخچال اسنوا که از سوی هوم کارا فرستاده می شود در زمینه یخچال اسنوا متخصص می باشد و در این زمینه دوره دده می باشد.
  • بعد از اتمام فرایند از سوی خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در غرب تهران در هوم کارا به شما فاکتور و ضمانتنامه کتبی ارائه می شود.
  • و مهم ترین مسئله در تعمیر یخچال قدیمی اسنوا در هوم کارا این است که هزینه تعمیر تا ۷۵% کاهش خواهد یافت، چرا که این مرکز تمام هزینه های تعمیراتی را بر حسب تعرفه های اتحادیه دریافت می کند.

نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فریزر اسنوا

نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال اسنوا شرکت انتخاب سرویس می باشد. اگر یخچال فریزر خود را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید، دستگاه توسط نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال اسنوا یا همان گروه انتخاب گارانتی شده و خدمات پس از فروش نسبت به آن ارائه داده می شود. به یاد داشته باشید که هزینه تعمیرات و نصب یخچال فریزر اسنوا در نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال اسنوا کاملا رایگان خواهد بود و تعمیرات هیچ هزینه ای در پی نخواهد داشت.

هوم کارا تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات تخصصی یخچال اسنوا می باشد. این شرکت با اخذ مجوز های لازم از وزارت صمت و اتحادیه مربوطه در شهر تهران به تعمیرات فنی یخچال فریزر های اسنوا می پردازد. این شرکت هیچ گونه ارتباطی با انتخاب سرویس نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال اسنوا ندارد.

بهره مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم کارا یا تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا؟

اگر به تازگی یخچال فریزر اسنوا خود را خریداری نموده اید، توصیه ما به شما این است که با شماره های درج شده بر روی برچسب گارانتی معتبر نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال اسنوا تماس گرفته و از خدمات رایگان انتخاب سرویس بهره مند شوید. اما اگر مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال اسنوا به پایان رسیده است، می توانید با مرکز تخصصی هوم کارا تماس بگیرید.

برخی از مهم ترین مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر یخچال اسنوا در هوم کارا عبارتند از:

  • هوم کارا همواره در استفاده از جدیدترین تکنولوژی های تعمیر پیشگام بوده است و این افتخار را دارد که رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.
  • محوریت اصلی این مجموعه احترام به حقوق مشتری است.
  • از این رو تمام تعرفه های این مرکز مطابق با قیمت های تعیین شده نهادهای نظارتی مربوطه است.
  • همچنین این مجموعه جهت رفال حال مشتریان خود خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا در محل را نیز به سرویس های خود افزوده است.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین مسائلی که مصرف کنندگان به هنگام مواجهه با هرگونه ایراد در یخچال اسنوا خود باید به آن توجه کنند، این است که تعمیر یخچال خود را حتما به تعمیرکاران متخصص بسپارند. چرا که سپردن این امر مهم به افراد غیرحرفه ای می تواند منجر به خرابی بیشتر دستگاه شود. در نتیجه بهترین راه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در شمال تهران در هوم کارا می باشد.

  • تعمیرکار متخصص این مجموعه از تخصص و دانش به روز برای تعمیرات یخچال اسنوا برخوردار می باشد.
  • سرویس کار نمایندگی ایرادات و ارورهای یخچال اسنوا را به سرعت تشخیص داده و اقدام به رفع آنها می نماید.
  • تکنسین نمایندگی هوم کارا جهت تعمیر یخچال اسنوا در محل و منزل شما گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می دهد.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعات یخچال، تعمیرکار متخصص تنها از قطعات اصلی استفاده می کند.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.