تشخیص یخچال ویرپول اصل از تقلبی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

تشخیص یخچال ویرپول اصل از تقلبی یکی از مسائل مهمی باشد که ذهن مصرف کنندگان را درگیر می‌ کند ولی برای اینکار کافیست شما سایت ویرپول را سرچ کنید و در قسمت جستجوی سایت نام مدل یخچال خود را کاملاً دقیق جستجو کنید، اگر مدل یخچال شما در سایت ویرپول موجود بود؛ شما می توانید با اطمینان بگویید که یخچال تان اصل و اورجینال است در غیر این صورت یخچال شما اورجینال نبوده و غیر اصل می باشد.

یخچال ویرپول چه امکاناتی دارد؟

در بررسی کیفیت یخچال ویرپول قطعاً شما باید امکانات این یخچال را نیز مورد بررسی قرار دهید که ما در ادامه بارزترین امکانات یخچال ویرپول را برای شما خواهیم گفت.

یخچال ویرپول ساخت آمریکاست که همین مسئله به شما در کیفیت و دوام اطمینان خاطر خواهد داد همچنین یخچال های ویرپول دارای تنوع بسیار بالایی هستند و انواع مختلفی دارند که از این نظر دست مصرف کنندگان را برای انتخاب باز گذاشته است و شما می توانید هر سبک یخچالی را که می خواهید در این برند یافته و خریداری کنید.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال ویرپول

آشنایی با کارخانه تولید کننده یخچال ویرپول برای بسیاری از مصرف کنندگان جالب است به همین منظور ما در ادامه بررسی کیفیت یخچال ویرپول، قصد داریم شما را با تاریخچه این برند آشنا کنیم.

ویرپول شرکت آمریکایی بوده که لوازم خانگی مختلفی را تولید می کند. این شرکت از سال‌ های ابتدایی قرن بیستم با تولید ماشین لباسشویی فعالیت خود را استارت زد و اکنون در فهرست معتبر فورچن ۵۰۰ قرار دارد.

شرکت ویرپول در حال حاضر نزدیک به ۲۱ میلیارد دلار درآمد داشته و بیش از ۹۲ هزار کارمند دارد ساختمان مرکزی این برند در بنتن هاربر میشیگان می باشد.

ویرپول محصولات مختلفی را با برندهای مختلف به بازار عرضه کرده است و بیش از ۷۰ مرکز تولیدی و تحقیق و توسعه را دارا می باشد. در حال حاضر این شرکت یکی از قطب های بزرگ در تولید لوازم خانگی دنیا به شمار می آید و محصولات خود را به همه کشورهای جهان ارسال می‌ کند و به مشتریان بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید:تشخیص یخچال مابه اصل از نمونه های تقلبی

یخچال ویرپول ساخت کجاست؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که در هنگام بررسی کیفیت یخچال ویرپول مورد بررسی قرار می گیرد ایت است که یخچال ویرپول ساخت کجاست؛ در این بخش قصد بررسی این پرسش را داریم.

یخچال ویرپول ساخت کشور آمریکا می باشد و در این کشور تولید و مونتاژ می گردد و از آمریکا به دیگر کشورها ارسال شده و در تمام بازارهای جهانی عرضه می ‌شود.

خدمات پس از فروش یخچال ویرپول چطور است؟

شرکت ویرپول در جریان خدمات پس از فروش یخچال ویرپول اقدام به بستن قراردادهایی با نمایندگی های مختلف در همه کشورها کرده است تا بتواند خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان خود ارائه دهد و در این جهت گارانتی ها و ضمانت نامه هایی را نیز هنگام فروش محصولات به مشتریان می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانند از طریق این ضمانت نامه ها با خدمات پس از فروش ویرپول تماس حاصل کرده و مشکل خود را برطرف کنند.

 

یخچال ویرپول با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

در هنگام بررسی کیفیت یخچال ویرپول، خوب است که شما رقیبان این برند را نیز بشناسید تا آگاهانه در جهت خرید این محصول تصمیم گیری کنید.

  • در خارج از کشور و در بین برندهای خارجی شرکت های بوش و جنرال الکتریک رقیبان اصلی این برند محسوب می گردند.
  • در داخل کشور از نظر فروش می توان برندهای اسنوا و سینجر را رقیبان ویرپول دانست زیرا در ایران مخبوبیت داشته و دارای فروش خوبی می باشند.

چرا یخچال ویرپول بخریم؟ یخچال ویرپول خوبه؟

شاید برای شما عزیزان سوال پیش بیاید که چرا باید با وجود یخچال هایی با قیمت های مناسب تر به سراغ یخچال ویرپول برویم؟ اصلا یخچال ویرپول خوبه؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که یخچال های ویرپول ساخت کشور آمریکاست به همین دلیل دارای کیفیت بالا و طول عمر مناسبی هستند و شما را چندین سال از دوباره خریدن یخچال معاف می کند که این خود یکی از بزرگترین مزیت های یخچال استاندارد می باشد از طرف دیگر طراحی یخچال های ویرپول بسیار زیبا و شیک است و آشپزخانه ای زیبا را برای شما به ارمغان می آورد به همین دلیل مصرف کنندگان زیادی سالانه اقدام به خرید یخچال های ویرپول می‌ کنند.

معرفی بهترین مدل های یخچال ویرپول

در ادامه قصد داریم در جهت معرفی بهترین مدل های یخچال ویرپول چند مدل را برای شما نام برده و مورد بررسی قرار دهیم تا شما راحت تر تصمیم گیری و انتخاب کنید.

بررسی کیفیت یخچال ویرپول WRS311SDHM

از ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول WRS311SDHM می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای فن کانوکشن داخل یخچال
  • سیستم خنک کننده سریع یخچال ‏(‏Super Cooling‏)‏
  • دارای آبسردکن مجهز به قفل کودک
  • دارای دو محفظه میوه و سبزیجات با قابلیت تنظیم رطوبت جهت ماندگاری بالا
  • دارای طبقات مقاوم در برابر ضربه و اجسام گرم
  • گنجایش۵۲۳ لیتر
  • کلاس انرژیA
  • بدون برفک
  • سیستم انجماد سریع

بررسی کیفیت یخچال ویرپول UW8F2CXBIN

از ویژگی های منحصر به فرد یخچال فریزر تک ویرپول UW8F2CXBIN موارد زیر را می توان نام برد:

  • بدون برفک هرگز برفک نمی زند.
  • نمایشگر LED فریزر
  • automatic deactivation
  • عملکرد SuperFreeze با غیرفعال‌سازی خودکار
  • Automatic
  • سیستم صوتی هشدار باز بودن درب
  • کنترل تنظیمات دما به صورت دیجیتال فریزر؛
  • کنترل صفحه نمایش برای دما
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.