تشخیص یخچال بکو اصل از نمونه های تقلبی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

یکی از مسائل مهم برای مصرف کنندگان خرید یخچال اورجینال می باشد به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه یکی از روش های تشخیص یخچال بکو اصل از تقلبی را خدمت شما بگوییم.

برند بکو دارای یک سایت معتبر و جهانی می باشد که کافیست شما در گوگل سایت آن را جستجو کنید، در مرحله بعد، مدل یخچال خود را در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید، در صورتی که مدل یخچال بکو شما در سایت موجود بود شما می توانید با اطمینان بگویید که یخچال شما اصل می باشد ، در غیر این صورت کالای شما فیک و غیر اصل است.

یخچال بکو چه امکاناتی دارد؟

در بررسی کیفیت یخچال بکو یکی از مهم ترین مسائل امکانات این یخچال ها می باشد زیرا یکی از اصلی ‌ترین دلایل خرید مصرف کنندگان مربوط به امکانات یخچال بکو است.

یخچال های ارائه شده توسط شرکت بکو به دلیل مصرف انرژی پایین و راحتی پیدا کردن لوازم یدکی آن در ایران، جز یخچال های پرفروش در بازار محسوب می شوند همچنین این محصول نسبت به بسیاری از یخچال های ایرانی موجود در بازار، بسیار با کیفیت تر و بادوام تر می باشد.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال بکو

تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال های بکو شاید برای شما جالب به نظر برسد زیرا این برند محصول کشور ترکیه است و از ترکیه تولیدات خود را به کل دنیا ارسال می کند.

برند بکو در سال ۱۹۶۷ توسط وهبی‌کوچ در شهر استانبول تاسیس شد و کار خود را در عرصه تولید لوازم خانگی آغاز کرد.

شرکت بکو در زمان کمی پیشرفت مرحله ‌ای خود را آغاز کرد و توانست شهرت خود را در جهان چندین برابر کند همچنین در سال ۲۰۰۴ تا جایی قدرتمند گردید که موفق شد در آلمان شرکت بزرگی همچون گروندیک را بخرد و در مرحله بعد سهم بزرگی از تولید تلویزیون اروپا را برعهده گرفت.

هم اکنون شرکت بکو یکی از بزرگ ترین شرکت ها در تولید محصولات خانگی به شمار می آید که به تولید یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌ شویی، ماشین ظرف ‌شویی می پردازد و محدودیتی برای ارسال کالاهای خود به کشورهای مختلف ندارد.

یخچال بکو ساخت کجاست؟

در بررسی کیفیت یخچال بکو به این نکته برخورد خواهید کرد که این محصول ساخت کجاست؟ همانطور که می دانید این برند، محصول کشور ترکیه بوده و در این کشور تولید و مونتاژ می گردد و از ترکیه به دیگر کشور ها ارسال می شود.

خدمات پس از فروش یخچال بکو چطور است؟

 شامل گارانتی و ضمانت نامه هایی است که این شرکت برای تمامی محصولات مخصوصا یخچال های تولید شده خود ارائه داده و آن را هنگام خرید به شما تحویل می دهد.

از آنجایی که خود بکو توانایی حضور در ایران و رفع مشکلات محصول شما را ندارد بنابراین این خدمات را توسط نمایندگانی که در شهرهای مختلف ایران دارد به مشتریان خود ارائه می دهد.

اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی ها و ضمانت نامه بکو رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز هوم کارا تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن در منزلتان حاضر شوند.

یخچال بکو با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

در هنگام خرید یخچال بکو بد نیس شما رقیبان این برند را در داخل و خارج از کشور به خوبی بشناسید تا در هنگام خرید و بررسی کیفیت یخچال بکو بتوانید آگاهانه تر تصمیم گیری کنید به همین دلیل ما در ادامه رقیبان این محصول را خدمت شما بیان خواهیم کرد.

  • اصلی ترین رقیبان برند بکو در خارج از کشور، برندهای وستل، الجی و وایت هاوس هستند که از نظر کیفیت و فروش با شرکت بکو در حال رقابتند.
  • برندهای ایرانی نیز در داخل کشور عرضه شده اند که می توان تا حدودی آن ها را رقیبان بکو دانست مانند برند اسنوا و سینجر که جزو پرفروش ترین برند های ایرانی محسوب می گردند.
  • بیشتر بخوانید:کولر گازی میتسوبیشی چه امکاناتی دارد؟

 

چرا یخچال بکو بخریم؟

یخچال بکو خوبه؟

چرا یخچال بکو بخریم؟ یخچال بکو خوبه؟ شاید این سوالی باشد که به ذهن شما در هنگام خرید یخچال خطور کند به همین دلیل ما قصد داریم دلیلی برای خرید یخچال بکو خدمت شما بیان کنیم.

یخچال بکو در کیفیت و مقاومت با برندهای آمریکایی در حال رقابت است بنابراین می توان با اطمینان گفت که این محصول دارای دوام خوبی است اما مهم ترین ویژگی این یخچال این است که برخلاق دیگر محصولات موجود در بازار ایران که در صورت خرابی قطعات آن به سختی پیدا می شود، قطعات یدکی یخچال بکو به راحتی در بازار پیدا می گردد.

معرفی بهترین مدل های یخچال بکو

برای معرفی بهترین مدل های یخچال بکو، ما قصد داریم در ادامه چند مدل از این یخچال ها را نام برده و خدمت شما معرفی کنیم تا کمی امر تصمیم گیری را برای شما آسان سازیم.

بررسی کیفیت یخچال ساید بای ساید بکو مدل GNE162423ZE

از ویژگی های این یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد برفک
  • رده مصرف انرژی +A
  • دارای محفظه مینی بار
  • دارای فیلتر های بهداشتی
  • تکنولوژی Active Fresh Blue L ight

بررسی کیفیت یخچال و فریزر بکو مدل CN161230DX

ویژگی های منحصر به فرد یخچال و فریزر بکو مدل CN161230DX موارد زیر را می توان نام برد:

  • دارای دو درب
  • ظرفیت ۶۳۰ لیتری
  • دارای طبقات متعدد عریض
  • خاصیت ضدباکتری
  • چراغ‌های LED
  • رده مصرف انرژی A++
  • برخورداری از آبری
  • بسیار کم‌مصرف
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.