بهترین لوازم آشپزخانه هوشمند

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

با پیشرفت تکنولوژی وسایل هوشمند زیادی برای راحتی و افزایش امنیت کاربران خانگی طراحی و ساخته شده‌اند. و در چنددهه‌های اخیر دستگاه‌های هوشمند از جمله وسایل خانگی هوشمند به سرعت در حال گسترش است. این لوازم هوشمند که طرفداران زیادی دارد، زندگی آنها را متحول و تحت تاثیر حضور خود قرار داده‌ است.

ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند

اگر قصد دارید لباس‌ها را با انرژی، تلاش و زمان کمتر به روشی منظم و موثر بشویید، ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند مناسب برای کارهای شماست. از جمله برنامه‌های کارآمد ماشین لباسشویی هوشمند می‌توان به امکانات زیر اشاره کرد:

  • تمیز کردن قوی‌تر و در عین حال ملایم و بی صدا
  • شستشو عالی حتی در دمای پایین
  • دارای درام اصلی و درام پشتی که به صورت جداگانه میچرخند، به این معنا که فرایند شستشو به صورت دوگانه و پویا انجام میشود. که این امر سبب شده شستشو سریع‌تر و تمیزتر باشد.
  • هوش مصنوعی
  • دارای چرخه شستشو بخار برای از بین بردن بعضی باکتری‌ها و ویروس‌ها

جا تخم ‌مرغی هوشمند

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که جای تخم مرغ‌های قدیمی‌تر و تخم مرغ‌های جدید خریداری شده را با هم قاطی کنید و ندانید کدام یکی قدیمی و کدام تازه‌تر است. این جا تخم مرغی هوشمند که همانند دیگر جا تخم مرغی‌های معمولی است با ظرفیت ۱۴ عددی، از طریق برنامه‌ای که بر روی گوشی شما نصب شده تخم مرغ‌های قدیمی‌تر نشان داده می‌شود تا قبل از آنکه خراب شوند مصرف شوند. همچنین اگر هنگام خرید برای اینکه خریدن تخم مرغ را فراموش نکنید میتوانید تعداد آنها را در گوشی خود ببینید.

لامپ و روشنایی هوشمند

اگر می‌خواهید فضای خانه خود را کمی هوشمندتر کنید، لامپ‌های هوشمند وسیله‌ای عالی برای روشنایی خانه شما هستند. این لامپ‌های هوشمند با کنترل صوتی روشن و یا خاموش می‌شوند و حتی میتوان شدت نور آنها را با برنامه‌ای که بر روی گوشی شما نصب شده تنظیم کنید، علاوه بر این بعضی از مدل‌های آنها قابلیت تنظیم رنگ نیز دارند.

نحوه کارکرد اجاق گاز هوشمند

آیا شما هم به این فکر افتاده‌اید که خانه خود را با فناوری‌های جدید هوشمند کنید؟ آشپزی با وسایل هوشمند پیشرفت‌های زیادی کرده که این کار را برای خانه‌داران سریعتر و راحت‌تر کرده. اجاق گاز که ترکیبی از چندین تکنولوژی است که با اتصال به wifi می‌توانید با نظارت از راه دور و کار با تلفن هوشمند، اتفاقاتی که در گاز هوشمند چه میگذرد را تحت نظر داشته باشید.

معرفی نوشیدنی ساز هوشمند

در حالی که درست کردن نوشیدنی کاری سخت و وقت گیر است اما با پیشرفت تکنولوژی و صنعت نوشیدنی سازهایی با هوش مصنوعی ساخته شده‌اند که این کار را آسان‌تر و حتی بدون دخالت دست برای شما درست میکند

معرفی غذا پز هوشمند

در این روزها آشپزی کاری وقت گیر و زمان بر است و استفاده از غذاهای آماده و فست فودها نیز راه سالمی نیست، و استفاده زیاد و بیش از اندازه خوردن فست فودها میتواند مضر باشد؛ بهترین گزینه برای تهیه و استفاده از غذاهای سالم داشتن یک غذا پز هوشمند است.

غذا پزهای هوشمند نسبت به انواع دیگر کمی متفاوت هستند، این غذا پزها به wifi متصل شده و به صورت آنلاین قابلیت کنترل حتی از راه دور را دارند. همچنین از طریق برنامه‌ای که بر رو گوشی شما نصب شده میتوانید وضعیت غذا ساز خود از جمله دمای فعلی، زمان باقی مانده و سایر اطلاعات ضروری و حیاتی را مشاهده و کنترل کنید. شما میتوانید زمان درست شده غذا را تنظیم کنید، به طور مثال غذا پز هوشمند ساعت ۶ روشن شود تا شام در ساعت ۸ آماده و حاضر باشد، البته در صورت نیاز نیز شما میتوانید به صورت آنلاین تایمر و زمان پخت را دوباره تغییر دهید.

*این غذا پز هوشمند پخت غذا را ریز به ریز در گوشی شما نشان می‌دهد و شما هر لحظه میتوانید آن را تغییر دهید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.