بهترین برند‌های سولاردام موجود در بازار

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

بهترین مارک‌ سولاردام برای خرید چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی در تمامی زمینه‌ها، کمپانی‌های لوازم خانگی روی به ساختن انواع مایکروویو‌ها آوردند. اساس کار مایکروویو‌ها، این است که با تابش امواج، بر مولکول‌های آب موجود در مواد غذایی تاثیر گذاشته و آن‌ها را به جنبش در می‌آورند؛ و همین دلیل است که سبب پخت و گرم شدن غذا می‌شود. این دستگاه‌ها که انواع مختلفی نیز دارند، وظیفه‌ی اصلی‌شان، طبخ غذا به صورت یکنواخت، بالا بردن سرعت پختن غذا، آسان شدن آشپزی و حفظ ویتامین‌های موجود در غذا است. پس از مایکروویو‌ها، نسل جدیدتری از این قبیل وسایل، سولاردوم‌ها بودند که علاوه بر داشتن موج، حاوی المنت‌های حرارتی نیز می‌باشند. در این مقاله به بررسی بهترین مارک‌ سولاردام می‌پردازیم و جنبه‌های مثبت و منفی هر کدام را ذکر کنیم.

سولاردام چیست؟

همانطور که گفتیم، سولاردام، کارایی مایکروویو و مایکروفر را با هم انجام می‌دهد و هم برای طبخ غذا مناسب است و هم برای گرم کردن غذا؛ سولاردام هم با المنت‌های حرارتی بر روی غذا تاثیر می‌گذارد و هم با امواج مایکرو؛ به برخی از این دستگاه‌ها قابلیت گریل شدن غذا اضافه شد و همچنین سیستم کانوکشن در این قبیل دستگاه‌ها تعبیه گشت، بدین شکل که دستگاه دارای فن بوده تا حرارت را در همه‌ی جای دستگاه به یک شکل منتقل کند.

قبل از این که بخواهیم به بهترین مارک سولاردام بپردازیم، باید بگوییم که این دستگاه به شکلی نیست که همه‌ی کمپانی‌ها مشمول آن باشند. اولین بار کمپانی LG این دستگاه را روانه‌ی بازار کرد و تحولی نو در صنعت لوازم خانگی مربوط به پخت و پز رو کرد، این دستگاه یک وسیله‌ی کامل برای یک آشپزخانه می‌باشد و تنها ایرادی که به این دستگاه وارد شده است، وجود امواج مایکرو است. این امواج، انرژی‌شان در حد امواج وای‌فای و یا بلوتوث است، بدین معنی که ضرر آشکاری بر روی انسان ندارد، اما ثابت شده است که تجمع این امواج ممکن است برای افرادی با بیماری خاص و یا خانم‌های باردار مضر باشد

بیشتر بخوانید:گریل در مایکروفر چیست؟ راهنمای استفاده از گریل در مایکروفر

بهترین مارک سولاردام

حال می‌خواهیم به این بپردازیم که بهترین مارک‌‌های سولاردام که برای شما مناسب است کدام است:

  • LGسولاردام LG

سولاردام LG یکی از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات این برند است، همانطور که گفتیم، ابداع کننده‌ی این دستگاه نیز برای اولین بار همین برند بود که با تولید این دستگاه، توانست نظر بسیاری از آشپز‌هایی که طرفدار اینگونه دستگاه‌ها بوده و خواهان سرعت بالا در آشپزی بودند را به خود جلب کند.
این برند که در راس گروه بهترین مارک‌ سولاردام قرار دارد، با دارا بودن امکانات و قابلیت‌های مختلف، آشپزی را حتی برای افراد آماتور آسان می‌کند.
در سیستم این دستگاه بیش از بیست برنامه‌ی غذایی تعریف شده است که با مطالعه‌ی دفترچه راهنمای آن به راحتی می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.
مدل‌های مختلفی از این برند را می‌توانید برای خود تهیه کنید و طبق نیازی که دارید، دستگاهی با قابلیت‌های مختلف تهیه کنید.

قیمت این دستگاه اما همانند کیفیت بالای آن، بالاست، همچنین مدلی که انتخاب می‌کنید، در قیمت آن موثر است؛ در حال حاضر این برند در بازار از حدود ۷ میلیون تومان شروع شده و تا ۳۰ میلیون تومان هم می‌رسد، بنابراین اگر به نظرتان قیمت این دستگاه بالاست، بهتر است سایر دستگاه‌ها را نیز با توجه به نیازی که دارید، بررسی کنید.

‌سولاردام SAMSUNG
  • SAMSUNG

پس از این که LG این دستگاه را روانه‌ی بازار کرد، در موازات آن برند SAMSUNG، تکنولوژی بسیار خوبی را به این دستگاه اضافه کرد. سولاردام این برند، مجهز به یک گریل قوی بوده و قابلیت چرخش هوا دارد تا این امکان را فراهم سازد که در همه‌ جای دستگاه حرارت به شکل یکنواخت پخش شود. به همین دلیل این برند درگروه بهترین مارک‌ سولاردام قرار گرفت که طرفداران زیادی را نیز به خودش جذب کرد. همچنین در مدل‌هایی در این برند، سیستم تخمیر پیشرفته وجود دارد که به کمک آن می‌توانید به سرعت ماست و دوغ تهیه کنید.
این برند نیز همانند LG قیمت پایینی ندارد و در بازار، بین ۹ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان نیز ارزش‌گذاری شده است که با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، تفاوت قیمت در مدل‌های مختلف آن به وجود می‌آید.

  • DEAWOOسولاردام DEAWOO

این برند با تولید سولاردوم هوشمند سخنگو، پیشرفت جدیدی در این حوزه را به جهان نشان داد، وجود زبان‌های زیاد ( از جمله زبان فارسی) در برنامه‌های این برند و همچنین برنامه‌های زیاد برای انواع غذا‌ها، طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.
قابلیت بعدی که برند دوو را در دسته‌ی بهترین مارک‌ سولاردام قرار داده است، قابلیت بخارپز کردن غذا می‌باشد که می‌توان گفت در حال حاضر هیچ برندی این قابلیت را پشتیبانی نمی‌کند، این برند نیز همانند SAMSUNG قابلیت تخمیر سریع را نیز دارا می‌باشد.

بهترین مارک‌ سولاردام
  • DELMONTI

اگر با این برند آشنایی داشته باشید، می‌دانید که اکثر لوازم خانگی‌های این برند دارای طراحی خاص و ظریفی می‌باشد و به همین سبب، سلیقه‌ی بسیاری از بانوان ایرانی است؛ سولاردوم این برند نیز همانند سایر لوازم آن دارای ظرافتی شیک بوده و به همین سبب با سلیقه‌ی بسیاری از بانوان ایرانی سازگاری دارد؛ دارا بودن سیستم قفل کودک و برنامه‌های غذایی زیاد، از مزیت‌های این برند می‌باشد و وجود استیل ضد خش و ضد زنگ، از مواردی است که این برند را از سایر برند‌ها متمایز می‌کند. قیمت این برند، کمی پایین تر از برند‌های ذکر شده می‌باشد و با هزینه‌ای بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان می‌توانید این دستگاه را برای خود تهیه کنید.

  • PANASONICبهترین مارک‌ سولاردام

این برند نیز با قابلیت‌هایی مثل قفل کودک و سنسور پخش هوای داغ، که به گریل کردن غذا نیز کمک می‌کند، در لیست بهترین مارک‌ سولاردام قرار گرفته است و با دارا بودن تکنولوژی کانوکشن و انجماد سازی یخ، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، این برند در بازار‌های ایران بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است که می‌توان گفت این برند با داشتن قیمت پایین و در عین حال قابلیت‌های بالا، گزینه‌ی مناسبی است برای افرادی که قصد هزینه‌ی زیادی برای این دستگاه را ندارند می‌باشد.

بیشتر بخوانید:عیب یابی و سرویس و تعمیر مایکروفر در منزل

تعمیر سولاردام

این دستگاه‌ها، با تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شوند و در صورتی که نیاز به تعمیر پیدا کنند، نباید به افراد آماتور سپرده شوند؛هوم کارا با دارا بودن گروهی از بهترین تکنسین‌ها توانایی هرگونه تعمیر این دستگاه را خواهند داشت که در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. همچنین در صورتی که برای خرید و یا تعمیر دستگاه خود نیاز به مشورت داشتید، می‌توانید از مشاورین برتر این گروه که به شکل بیست و چهار ساعته آماده‌ی خدمت‌رسانی می‌باشند، کمک بگیرید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.