بزرگ‌ترین اشتباهات در استفاده از ماشین لباسشویی ؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

آیا میدانید اگر در استفاده از ماشین لباسشویی یک سری از مسایل خیلی ساده را رعایت نکنید سلامت شما در خطر است؟

شاید تمامی ما با یکدیگر هم‌عقیده باشیم که یکی از ضروری‌ترین لوازم منزل ماشین لباسشویی است ولی در استفاده از این وسیله به نکاتی باید توجه کرد که در صورت رعایت نکردن این نکات عواقبی جز از دست دادن پوست زیبایتان در انتظار شما نیست. این نکات شاید به ظاهر بسیار ساده به نظر اید اما در عمل اگر رعایت نشود مطمنا سلامت شما را تهدید میکند.

۱- بهترین مکان برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها فضای مرطوب و تاریک است ویکی از بیشترین اشتباهات بعضی از افراد پنهان کردن ماشین لباسشویی در حمام یا رختکن است که این کار باعث خشک نشد ن داخل لباسشویی و رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها و سرایت آن به لیف حوله وسایلی است که بعداً در لباسشویی قرار خواهد گرفت می‌شود.

۲- شستن لباس‌های زیر همراه با لباس‌های دیگر یکی از اشتباهاتی است که خیلی از افراد انجام می‌دهند لباس‌های زیر یکی از حساس‌ترین و نزدیک‌ترین لباس‌ها به پوست ماست پس برای سرایت نکردن قارچ‌ها و باکتری‌ها به لباس به‌هیچ‌وجه آنها را با لباس‌های دیگر نشویید بلکه لباس‌های زیر باید با حرارت بالا و به‌تنهایی شسته شود و در معرض نور آفتاب خشک شوند.

۲-حتماً بعد از شستن لباس‌ها با یکپارچه خشک آب درون لاستیک لباسشویی را خشک کرده درب لباسشویی را تا خشک شدن کامل نبندید چون در غیر این صورت این فضای بسته مناسب‌ترین جا برای رشد کپک‌ها و قارچ‌های است.

۴-اشتباه دیگر در استفاده از ماشین لباسشویی این است که برای جلوگیری از کم‌رنگ شدن و کهنه شدن ملحفه و روتختی آن با آب ولرم و خشک‌کردن دور کند لباسشویی است طبق تحقیقات دانشمندان هر سه هفته یک‌بار باید این وسایل با آب داغ شسته و با دور تند لباسشویی خشک شود تا تمامی باکتری‌های آن از بین بروند.

۵- و شایع‌ترین اشتباه جمع‌کردن لباس‌هایی کثیف چند روز گذشته در ماشین لباسشویی و رها کردن لباس‌های شسته شده در لباسشویی است این کار بدترین کاری است که می‌توان در حق سلامت خانواده خود انجام دهید پس از همین امروز این کار را ترک کنید.

اگر میخواهید به بهترین نحوه ممکن از این وسیله که امروزه عضو جدا نشدنی از لوازم زندگی ما را تشکیل میدهد حتما به نکات بالا توجه کنید .

در صورتی که جهت برطرف کردن مشکل دستگاه خود نیاز به کمک تکنسین حرفه ای و باتجربه دارید، از قسمت زیر برند دستگاه خود را انتخاب کنید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.