انواع یخچال فریزر های صنعتی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

برای نگهداری بعضی مواد غذایی یا حتی دارو باید آنها را در یخچال نگهداری کرد. حال هایپر مارکت‌ها، مراکز فروش مواد غذایی، رستوران‌هاو … برای نگهداری مواد غذایی خود از یخچال‌های صنعتی که از لحاظ ظاهری هم با یخچال‌های خانگی متفاوت هستند، استفاده می کنند. در واقع انواع یخچال فریزر های صنعتی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که اقلام زیاد ذخیره شده را زیر دمای اتاق و در عین حال بالاتر از نقطه انجماد آب نگهداری می‌کنند، به همین علت خوراکی‌ها و مواد غذایی برای مدتی طولانی نگه‌داری شده، تازگی آنها را حفظ و از تغییر مزه، بو، رنگ جلوگیری می‌کند در ادامه با شرکت تعمیرات لوازم خانگی همراه باشید.

مشخصات فنی یخچال و فریزهای صنعتی

اکثر یخچال های صنعتی دمای داخلی  یخچال را بین ۲.۲ درجه سانتی گراد تا ۴.۴ درجه سانتی گراد حفظ می‌کنند. این در حال است که اکثر فریزرهای صنعتی دمای بین ۲۰- درجه سانتی گراد تا ۱۶.۵- درجه سانتی گراد حفظ می‌نماید. البته در نظر داشته باشید که یخچال‌های صنعتی تا دمای ۳۲- درجه سانتی گراد نیز کار می‌کنند که این امر برای ذخیره ایمن واکسن‌ها و بعضی از داروها ضروری و حیاتی است.

جنس بدنه بیرونی یخچال‌های صنعتی معمولا از استیل است تا در برابر خط و خش مقاومت کنند. برای درها، لولاها، قفل‌ها و واشرها از مواد درجه یک برای محکم شدن و مقاومت بالای آنها استفاده می‌کنند. چرخ‌ها می‌توانند ترمز داشته باشند تا از چرخش و حرکت اضافی جلوگیری شود.

انواع مختلف یخچال صنعتی

امروزه یخچال‌ها بر اساس نیاز بازار و مصرف کنندگان در ابعاد و کایی مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. اما به طور کل می‌توان آنها را به دسته‌ها و گروه های زر دسته بندی کرد:

  • یخچال نوشیدنی، یخچال فروشگاهی، تاپیگ صنعتی و فانتزی، شیر سرد کن، یخچال ایستاده، یخچال هتلی، یخچال قنادی، فریزر میز کار، یخچال کبابی، یخچال نوفراسی، یخچال دو منظوره، تاپینگ صنعتی بستنی
  • *تاپینگ نوعی از یخچال‌های صنعتی است که ظاهری ویترنی دارد و در بستنی فروشی‌ها، فست فودی‌ها و لبنیاتی‌ها به عنوان یکی از لوام حیاتی و مهم استفاده می‌شود. البته همین تاپینگ‌ها به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شوند که بسته به نیاز خود می‌توانید آنها را تهیه کنید.

عمر یک فریزر چقدر است؟

در این بخش از انواع یخچال فریزر های صنعتی قصد بررسی این موضوع را داریم که عمر مفید یک دستگاه چقدر است؟ به طور متوسط​​، طول عمر یخچال یا یخچال فریزر ۱۶ سال است. دوام فریزرها معمولاً بین ۱۲ تا ۲۰ سال می‌باشد . در بین تمام لوازم خانگی و صنعتی ، فریزرها دارای طولانی ترین عمر هستند. اما این طول عمر به طرز کار و نحوه کار صحیح یا اشتباه شما از دستگاه نیز بستگی دارد. طبعا هرچه شما از دستگاه خود به نحوه صحیح استفاده کنید یخچال طول عمیر بیشتری دارد. اگر شما به صورت دوره‌ای یخچال خود را بررسی و سرویس کنید به طول عمر دستگاه اضافه نیز خواهد شد.

بهترین یخچال فریزر صنعتی کدام است؟

بهترین یخچال صنعتی، آن است که تمام نیازهای شما را براورده کند. یخچال فریزری که نیاز شما را برطرف کند باید ۶ ویژگی داشته باشد که این خصوصیات بسیار مهم و ضروری هستند.  مهمترین خصوصیات انواع یخچال فریزر های صنعتی به شرح ذیل می‌باشد:

  • ظرفیت مناسب: اولین ویژگی مهم داشتن ظرفیت متناسب با نیاز است.
  • ویژگی‌ها و طراحی سازمانی مخصوص به نوع فعالیت و کار.
  • یخ و برفک زدایی به صورت کاملا خودکار و پیشرفته.
  • بهره‌وری بالا و درعین حال مصرف بسیار کم انرژی.
  • سازگار با محیط زیست.
  • عایق بندی قوی و مناسب برای آنکه انرژی هدر نرود.

تفاوت یخچال فریزر خانگی و صنعتی چیست؟

برخلاف یخچال‌ و فریزرهای خانگی، فریزرهای صنعتی معمولا بزرگتر، همه کاره تر و بسیار قوی تر هستند در حالی که فریزرهای خانگی تنها می‌توانند غذای کافی برای یک خانواده معمولی را در خود جای دهند.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.