ارور ماشین ظرفشویی بکو

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

ارور ماشین ظرفشویی بکو یا همان کد خطای ظرفشویی بکو را همراه با دلایل ارور، عیب یابی و رفع عیب برای شما عزیزان شرح داده ایم تا چنانچه نیازمند تعمیر ظرفشویی بکو شدید با دانش و آگاهی از خدمات نمایندگی تعمیرات بکو بهره مند شوید.  ما در این مقاله میخواهیم ارورهایی که روی نشانگر ماشین ظرفشویی بکو رخ می دهد را معرفی و راه کارهای آن را معرفی کنیم.

کد خطای ماشین ظرفشویی بکو

در ادامه به بررسی کد خطای ماشین ظرفشویی بکو می پردازیم. هنگام خرابی در قطعات ماشین ظرفشویی و یا اختلال در کارکرد شستشو ظروف مثل تخلیه نکردن آب یا دمای پایین آب و … کد خطایی بر روی نمایشگر ظرفشویی نمایان می شود که کاربر با مراجعه به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بکو یا تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو و ارائه کد خطا به واحد تعمیرات مشکل را علت یابی کند و اقدامت لازم را برای حل مشکل انجام دهد ، در همین راستا مقاله زیر تهیه گردیده است تا کاربر با تمامی کد خطاهای موجود در مدل های مختلف ماشین ظرفشویی بکو آشنا گردد.

 کد خطای H2 ماشین ظرفشویی بکو

ارورعلت ارور
H2ماشین ظرفشویی بکو دارای سنسور رطوبت می باشد.که در صورتیکه دچار مشکل شده باشد شما این ارور را روی نمایشگر ماشین ظرفشویی مشاهده می کنید.در واقع سنسور رطوبت در زیر ماشین ظرفشویی قرار دارد و میزان رطوبت مواد شوینده را تشخیص می دهد.

رفع خطای H2 ماشین ظرفشویی بکو

  • سنسور را باز کرده و مورد بررسی قرار دهید.
  • در صورتیکه سوخته بود آن را تعویض و مجدد سر جای خود قرار دهید.

کد خطای H3 ماشین ظرفشویی بکو

ارورعلت ارور
H3خراب بودن شیر دایورتر. دایورتر زمانیکه آب به اسپری بالا هدایت می شود را کنترل می کند و در صورت خرابی آن این ارور را مشاهده می کنید.

رفع  ارور H3  ماشین ظرفشویی بکو

  • شیر دایور را باز کنید و مدار آن را بررسی کنید
  • و همچنین سیم کشی ها هم بررسی کنید تا اتصالی وجود نداشته باشد.

 کد خطای H4 ماشین ظرفشویی بکو

ارورعلت ارور
H4زمانیه ماشین ظرفشویی نتواند سنسور دما را بخواند ایراد از سنسور دما می باشد.همچنین این ارور روی صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی مشاهده می شود.

رفع خطای H4 ماشین ظرفشویی بکو

  • ابتدا دسته سیم ها را بررسی کنید. ممکن است قسمتی از سیم دچار اتصالی و یا قطع برق شده باشد که سنسور کار نمی کند
  • و در صورت سالم بودن سیم ها خود سنسور را بررسی کنید ممکن است خراب باشد.

کد خطای H5 ماشین ظرفشویی بکو

ارورعلت ارور
H5گاهی وقت ها پیش می آید که آب بی وقفه وارد ماشین ظرفشویی می شود و سیستم توقف کار نمی کند.زیرا آب باید به میزان مشخصی وارد ماشین ظرفشویی شود.

رفع خطای H5 ماشین ظرفشویی بکو

  • در قسمت ورودی آب ب ماشین ظرفشویی شیر برقی وجود دارد که میزان آب ورودی را کنترل می کند.
  • در صورتیکه این شیر برقی خراب باشد آب بی وقفه وارد ماشین ظرفشویی می شود که باید آن را بررسی کنید.

 کد خطای H6 ماشین ظرفشویی بکو

ارورعلت ارور
H6زمانی که مشاهده کردید آب وارد ماشین ظرفشویی نمی شود یعنی ماشین ظرفشویی دچار نقص فنی شده است که باید بررسی شود.

رفع خطای H6 ماشین ظرفشویی بکو

  • ابتدا لوله های اب ورودی را بررسی کنید تا نشتی و یا ترکیدگی نداشته باشد زیرا در آن صورت آب به داخل ماشین ظرفشویی وارد نمی شود.

کد خطای H7 ماشین ظرفشویی بکو

ارورعلت ارور
H7زمانیکه آب به دمای مورد نظر نرسد این ارور مشاهده می شود که باید بررسی شود.

رفع خطای H7 ماشین ظرفشویی بکو

  • در این ارور ایراد از هیتر می باشد که ابتدای دسته سیم ها را بررسی کنید تا اتصالی نداشته باشد بعد هیتر را مورد بررسی قرار دهید.

برای برطرف کردن اخطار ماشین ظرفشویی بکو در منزل چه باید کرد؟

ارورها و کدهای خطایی که بر روی صفحه نمایش ظرفشویی بکو ظاهر می شوند، می توانند نشان دهنده این موضوع باشند که بخشی از سیستم داخلی دستگاه با مشکل مواجه شده است. از این رو با آگاهی پیدا کردن از معنای هریک از این کدها که در این مقاله ارائه شده است، عیب یابی این دستگاه به راحتی برایتان قابل شناسایی است و بهتر می توانید در مواقع بروز خطا، بهترین عملکرد را از خود نشان دهید. البته لازم به ذکر است که ارائه معنای هریک از کدهای هشدار ماشین ظرفشویی بکو تنها با هدف آگاهی بخشی و رفع موارد جزئی در منزل انجام شده است و برای انجام هرگونه رفع خطای ماشین ظرفشویی بکو باید از تجربه و دانش فنی در خصوص عیب یابی ظرفشویی بکو برخوردار باشید. لذا برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی تر در ظرفشویی، در صورتی که از تخصص کافی در این زمینه برخوردار نیستید، حتما به تعمیرکاران حرفه ای و متخصص هوم کارا مراجعه نمایید.

نتیجه گیری از مقاله کد خطای ماشین ظرفشویی بکو

نتیجه گیری از مقاله کد خطای ماشین ظرفشویی بکو به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از این ارورها می تواند عیب دستگاه شما را سریعا به شما نمایش دهد.
  • برای کاهش خطا در عیب یابی ماشین ظرفشویی بکو می توانید از این محتوا استفاده نمایید.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.