اجاق گاز های هافنبرگ چه امکاناتی دارند؟ اجاق گاز هافنبرگ خوبه؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

یکی از اولین سوالاتی که در اولین مواجه با این اجاق گاز ها بای شما مطرح می شود این است که اجاق گاز های هافنبرگ چه امکاناتی دارند؟ اجاق گاز هافنبرگ خوبه؟، ما در این قسمت قصد داریم تا ارزش خرید محصولات هافنبرگ را بررسی کنیم و ببینیم این برند برای رقابت با برند های مطرح تر از خودش چه اقداماتی انجام داده و چه ویژگی ها و امکاناتی را در اجاق گاز های خود جای داده.

اجاق گاز های هافنبرگ دارای نشان استاندارد هستند که نشانگر مرغوبیت کالا می باشد، همچنین این برند با انجام تحقیقات رو برند های موفق خارجی در زمینه تولید اجاق گاز همواره در تلاش است تا سطح کیفیت اجاق گاز های خود را به اجاق گاز های خارجی و با کیفیت نزدیک تر کند، در ادامه به بررسی برخی از امکانات و ویژگی های این محصول می پردازیم.

استفاده از ترموکوپل در اجاق گاز های هافنبرگ

شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا شعله گازتان بر اثر سر ریز غدا یا وزیرن باد خاموش شود، اما در این هنگام آیا گاز همچنان نشر پیدا می کند؟ ترموکوپل قطعه ای برای جلوگیری از انتشار گاز در هنگام خاموش شدن شعله است که موجب می شود تا اجاق گاز از سطح ای منی بالاتری برخوردار باشد.

برند هافنبرگ در اجاق گاز های خود از ترموکوپل تاپ تایم استفاده کرده که می توان آن را بهترین مدل ترموکوپل دانست.

استفاده مناسب اجاق گاز های هافنبرگ از تکنولوژی روز دنیا

زمانی که صحبت از بهترین اجاق گاز های دنیا می شود استفاده زیاد از تکنولوژی در این محصولات به یاد ما می آید، برند هافنبرگگ هم برای این که بتواند کیفیت مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد از امکاناتی پیشرفته ای مانند نمایشگر های هوشمند، برنامه های پخت متعدد، فن انتقال حرارت در فر، سر شعله های دوآل و … استفاده کرده تا شکاف میان اجاق گاز های خود و اجاق گاز های خارجی را کمتر کند.

طراحی زیبای اجاق گاز های هافنبرگ

همانطور که پیش تر گفته شد اولین نکته ای که در هنگام مواجه شده با اجاق گاز های هافنبرگ توجه شما را جلب می کند ظاهر این این اجاق گاز ها است، برند هافنبرگ با طراحی زیبای خود در اجاق گاز هایش می تواند ظاهری زیبا در آشپزخانه را به شما هدیه کند، همچنین استفاده از شیشه های نشکن روی درب فر، استیل ضد زنگ روی بدنه و … موجب شده تا این اجاق گاز ها مقامت بالایی هم در برابر خوردگی و شکستگی داشته باشند.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گاز های هافنبرگ

اگر تا به حال چیزی در مورد برند هافنبرگ نشنیده اید به شما توصیه می کنیم تا قبل از پاسخ به این پرسش که اجاق گاز هافنبرگ خوبه یا نه به دنبال آشنایی با برند تولید کننده اجاق گاز هافنبرگ باشید.

  • برند هافنبرگ در سال ۱۳۶۷ در ایران تاسیس و با هدف رفع نیاز خانواده های ایرانی وارد بازار تولید لوازم منزل شد، این برند در تولیدات خود همواره از قطعات و شرکت های انگلیسی کمک فراوانی می گیرد و به همین علت هم کیفیت برخی محصولات این برند مانند اجاق گاز های آن بسیار بالاست.
  • حضور محصولات برند هافنبرگ در جشنواره های جهانی و دریافت گواهینامه های مختلف نشان دهنده این موضوع است که این برند اعتبار بالایی در زمینه تولید لوازم منزل دارد و همین موضوع موجب می گردد تا خریداران بسیار راحت تر به این محصول اعتماد کنند.

اجاق گاز هافنبرگ ساخت کجاست؟

پیش تر متوجه شدید که برند هافنبرگ برندی ایرانی است اما کمک گرفتن برند هافنبرگ از شرکت های آنگلیسی موجب می شود تا این پرسش بیان شود که اجاق گاز هافنبرگ ساخت کجاست؟، برند هافنبرگ خود قطعات مورد نیاز اجاق گاز هایش را تولید می کند یا این قطعات را از شرکت های انگلیسی می خرد و در ایران مونتاژ می کند؟

اجاق گاز های هافنبرگ را می توان نمونه ای بارز از یک محصول مشترک بین ایران و انگلستان بدانیم، چرا که خیلی از قطعات و تکنولوژی تولید این اجاق گاز ها از شرکت های فرانسوی گرفته می شود، اما خود برند هافنبرگ هم صرفا مونتاژ گر نیست و بسیاری از قطعات را خودش تولید می کند.

اجاق گاز های هافنبرگ با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

سریع ترین راه برای پاسخ به این پرسش که اجاق گاز هافنبرگ خوبه و این که متوجه شویم اجاق گاز های هافنبرگ چه امکاناتی دارند این است که این محصولات را به برند هایی نام آشنا که غالب مردم سابقه استفاده از آن ها را داشته اند تشبیه کنیم و با مشخص کردن این موضوع که اجاق گاز های هافنبرگ با محصولات چه برند هایی در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند برند های هم سطح این برند را معرفی کنیم.

  • اگر بخواهیم در داخل از ایران برند هایی را برای برند هافنبرگ رقیب بدانیم می توانیم اشاره ای به محصولات پیلوت و سینجر داشته باشیم، البته این مقایسه و قرار دادن رقابت در میان این برند ها صرفا بر اساس فروش محصولات این سه برند است.
  • اما در خارج از کشور به طور مشخص نمی تواند به صورت مستقیم رقیبی را برای اجاق گاز های هافنبرگ مشخص کرد، چرا که این محصولات هرگز به خارج از ایران صادر نمی شوند و در بازار جهانی حضور ندارند، اما شاید با کمی ارفاق بتوانیم ادعا کنمی که اجاق گاز های هافنبرگ در حد اجاق گاز های رده متوسط برند دیفندی است.

چرا اجاق گاز هافنبرگ بخریم؟

اگر بخواهیم واقع بین باشیم می بینیم که هم برند های خارجی بسیار مطرح تر، و هم برند های ایرانی بسیار مطرح تری از برند هافنبرگ وجود دارد که قطعا کیفیت و مرغوبیت بالایی هم دارند، پس با وجود این برند ها چرا اجاق گاز هافنبرگ بخریم؟ چه چیز اجاق گاز هافنبرگ خوبه؟

در ادامه به بررسی نقاط قوت اجاق گاز های هافنبرگ خواهیم پرداخت.

طراحی زیبای اجاق گاز های هافنبرگ

در گذشته خانواده های ایرانی توجه چندانی به ظاهر محصولات نداشتن و صرفا به کارایی آن ها توجه می کردند، اما امروزه با مطرح شدن دکوراسیون منزل و مهم تر شدن ظاهر لوازم خانگی زیبایی اجاق گاز های هافنبرگ بیش از پیش می تواند نظر مشتریان را جلب کند.

کیفیت قابل قبول اجاق گاز هافنبرگ به عنوان یک برند ایرانی

اگر اجاق گاز های هافنبرگ را در کنار اجاق گاز های خارجی قرار دهیم مشخصا با این نکته مواجه می شویم که این محصولات هیچ توان رقابتی با برند های خارجی ندارد، اما زمانی که صحبت از برند های ایرانی می شود با کیفیت قابل قبول اجاق گاز هافنبرگ به عنوان یک برند ایرانی مواجه می شویم.

معرفی بهترین اجاق گازهای هافنبرگ

تا این جای کار با مطالعه بررسی کیفیت اجاق گاز هافنبرگ شاید خیلی جذب این محصول نشده باشید، اما هر برندی دارای چند محصول است که دارای به روز ترین امکانات و بهترین ویژگی های ممکن است، برای همین ما در این بخش قصد داریم تا با معرفی بهترین اجاق گاز های هافنبرگ محصولات خوب این برند را به شما معرفی کنیم.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله هافنبرگ مدل ۲۱۱۴

این اجاق گاز ۵ شعله از برند هافنبرگ یکی از بهترین و محبوب ترین اجاق گاز های این برند است که توانسته سهم مناسبی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد، در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.

  • دارای فن انتقال حرارت.
  • دارای فندک خودکار.
  • دارای ترموکوپل.
  • جنس ولوم های شعله از پلاستیک است.
  • دارای شبکه های آهنی.
  • مجهز به شیشه نشکن سیکوریت روی درب فر.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله هافنبرگ مدل ۴۰۰۱

این اجاق گاز با دو درب روی فر خود و بدنه تمام استیل دارای جذابیت زیادی است که توجه هر کسی راجلب می کند، در ادامه کمی هم به ویژگی های فنی این محصول می پردازیم.

  • دارای شیشه نشکن روی درب فر.
  • مجهز به لامپ داخل فر.
  • بدنه تمام استیل.
  • دارای ۵ شعله.
  • دارای شبکه های چدنی.
  • استفاده از پنل کنترل دیجیتالی.
  • دارای فن انتقال حرارت.

لیست قیمت روز اجاق گازهای هافنبرگ موجود در بازار در بهار ۱۴۰۰

اگر قصد خرید اجاق گاز هافنبرگ را دارید، با انواع مختلفی از اجاق گازهای هافنبرگ روبرو خواهید شد. در این بخش به معرفی اجاق گازهای هافنبرگ به همراه ارائه لیست نرخ روز اجاق گاز هافنبرگ خواهیم پرداخت.

مدل اجاق گازقیمت روز
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۱۰۰۲قیمت جدید این اجاق گاز در بازار ۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۱۰۰۱این مدل اجاق گاز هافنبرگ با قیمت روز ۳,۵۵۰,۰۰۰ تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز پرتابل هافنبرگ مدل ۱۰۰۷نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز پرتابل هافنبرگ مدل ۱۰۰۶Bقیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار ۹۹۰,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۲۰۲۱قیمت روز این مدل از اجاق گاز هافنبرگ در بازار ۳,۸۶۰,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۲۰۰۱این مدل اجاق گاز با قیمت ۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۱۲۰۰۰نرخ روز این اجاق گاز برابر با ۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۱۰۱۰قیمت جدید این اجاق گاز هافنبرگ در بازار ۳,۱۵۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۵۰۰۱این مدل اجاق گاز با قیمت ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۴۰۰۱نرخ روز این مدل اجاق گاز ۳,۵۵۰,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۳۰۰۱قیمت جدید این مدل اجاق گاز هافنبرگ در بازار ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۲۰۲۲قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار ۳,۲۳۰,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۸۰۰۱قیمت جدید این اجاق گاز از برند هافنبرگ ۳,۸۶۰,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۷۶۰قیمت روز این مدل در بازار ۲,۹۷۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۷۰۰۱نرخ روز این اجاق گاز برابر با ۳,۲۳۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۶۰۰۱قیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با ۳,۸۶۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۹۰۴قیمت این مدل اجاق گاز در بازار ایران ۳,۰۴۰,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۹۰۲این مدل اجاق گاز با قیمت روز ۳,۰۴۰,۰۰۰ تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۹۰۰۱ رنگیقیمت روز این اجاق گاز در بهار ۱۴۰۰ برابر با ۳,۹۸۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۹۰۰۱قیمت روز این مدل در بازار ۳,۲۳۰,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل مکس استیلحدود قیمت روز این مدل اجاق گاز ۲,۶۵۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل ۹۱۰این مدل اجاق گاز با قیمت ۳,۸۶۰,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

مزایا و معایب اجاق گاز های هافنبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر قصد دارید تا نظرات کسانی که تجربه خرید اجاق گاز هافنبرگ را داشته اند بدانید و از آن ها عیوب این محصولات را در کنار مزایای آن ها بپرسید به شما توصیه می کنیم تا بخش بررسی مزایا و معایب اجاق گاز های هافنبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول را با دقت مطالعه کنید.

مزایای اجاق گاز های هافنبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت بسیار ارزان
  • ظاهر زیبای اجاق گاز های هافنبرگ
  • رنگ بندی مناسب این محصولات

معایب اجاق گاز های هافنبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قطعات بسیار بی کیفیت اجاق گاز های هافنبرگ
  • خدمات پس از فروش بسیار بد این اجاق گاز ها
  • مواجه با خرابی های متعدد
  • کیفیت پایین فندک خودکار این اجاق گاز ها
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.