اجاق گاز های سینجر چه امکاناتی دارند؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

همه ما در هنگام انتخاب یک محصولی به سراغ گزینه هایی خواهیم رفت که بهترین و برترین امکانات ممکن را در اختیار ما قرار می دهد، به همین دلیل بهتر است تا شما هم قبل از خرید اجاق گاز گزینه های موجود در بازار را زیر ذره بین ببرید تا نزدیک ترین گزینه به انتظارات خود را انتخاب کنید، در همین راستا ما برای بررسی این موضوع که اجاق گاز های سینجر چه امکاناتی دارند اقدام به معرفی بهترین ویژگی های این محصولات کرده ایم.

امروزه اجاق گاز های ایرانی نقش بسیار پر رنگی در بازار دارند و بیش از اجاق گاز های خارجی مورد توجه قرار می گیرند، همین توجه زیاد مشتریان به اجاق گاز های ایرانی موجب شده تا برند سینجر برای رقابت با دیگر برند ها و فروش مناسب ویژگی های مناسبی را در اجاق گاز های خود جای دهد..

  • برند سینجر هم مانند هر برند دیگری قبل از هر چیز به ایمنی اجاق گاز خود اهمیت می دهد، به همین دلیل شما در تمام اجاق گاز های صفحه ای سینجر و مبله سینجر می توانید ترموکوپل های تاپ تایم و فندک های خودکار را ببینید.
  • یکی دیگر از فاکتور هایی که جزو امکانات و نقاط قوت این محصول محسوب می شود طراحی زیبا و مستحکم اجاق گاز های سینجر است.
  • اجاق گاز های سینجر مبله با استفاده از استیل ضد زنگ شبکه های چدنی تا حد زیادی نظافت اجاق گاز ها را برای مصرف کننده راحت کرده اند.
  • اما در مهم ترین بخش و استفاده از تکنولوژی در اجاق گاز سینجر باید بگوییم که این برند با به کار بردن ویژگی هایی مانند فن کانوکشن، تایمر، برنامه پخت و … توانسته اند از این بابت نمره قابل قبولی بگیرند.

 آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گاز های سینجر

برند سینجر برخلاف بسیاری از برند های ایرانی تبلیغات تلویزیون و برند های بزرگ در سطح شهر ندارد و همین موضوع سبب شده تا برند سینجر نزد خیلی از ماها ناشناخته باشد، به همین دلیل بهتر است قبل از خرید اجاق گاز سینجر به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گاز های سینجر بپردازید.

برند سینجر در سال ۱۳۷۰ با رویکرد رفع نیاز مشتریان در ایران تاسیس شد و به دلیل تولید اجاق گاز های با کیفیت خود توانست تا در سال ۱۳۷۳ عضو رسمی تعاونی تولید کننده صنایع گازی کشور بشود.

شاید اجاق گاز های سینجر اسم و رسم کمتری نسبت به اجاق گاز و یخچال های این برند داشته باشند، اما اعتبار برند سینجر موجب شده تا خریداران اجاق گاز در هنگام خرید اجاق گاز سینجر به راحتی به این محصول اعتماد کنند.

اجاق گاز سینجر ساخت کجاست؟

امروزه برند های بزرگی در ایران وجود دارند که در تولید محصولات خود تا حد زیادی از قطعات خارجی استفاده می کنند که این موضوع در کیفیت محصولان آن ها تاثیر زیادی دارد، پس اگر قصد خرید این اجاق گاز را داشته باشید حتما به این موضوع فکر می کنید که قطعات اجاق گاز های سینجر ساخت کجاست.

برند سینجر با داشتن آزمایشگاه های بزرگ و متخصصین دانا به صورت انحصاری و با تحقیقات صنعتی گسترده در مورد شیوه تولید محصول صفر تا صد محصولات خود را در ایران و به صورت رسمی در کارخانه خود تولید می کند، پس ماهیت اجاق گاز های سینجر را می توان صد درصد ایرانی دانست.

اصلی ترین استفاده این برند از قطعات خارجی در اجاق گاز های سینجر را می توان سر شعله های ایتالیایی این محصولات دانست، سر شعله های ایتالیایی در اجاق گاز های اکثر برند ها دیده می شود، چرا که کیفیت این قطعات ثابت شده است و طرفداران زیادی هم دارد.

اجاق گاز های سینجر با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

این که اجاق گاز های سینجر با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند سوالی است که اغلب افراد در هنگام بررسی کیفیت اجاق گاز سینجر از خود می پرسند، ما برای این که به این پرسش پاسخی جامع و کامل داده باشیم به معرفی رقبای اجاق گاز های سینجر در داخل و خارج از کشور می پردازیم.

اصلی ترین رقبای اجاق گاز مبله سینجر را می توان برند اسنوا، پیلوت و آلتون دانست، چرا که این سه برند در حقیقت بهترین اجاق گاز های مبله موجود در ایران را تولید می کنند و اگر برند سینجر قصد داشته باشد که سهم خوبی از فروش اجاق گاز در ایران داشته باشد باید بتواند تا با این برند ها رقابت کند.

اما با نگاهی گسترده تر اگر بخواهیم تا برند سینجر را به برند های خارجی شبیه کنیم می بینیم که این برند شباهت زیادی به برند های زانوسی و گوفر دارد اما هنوز توان رقابت با آن ها را ندارد، بلکه صرفا شباهتی در ظاهر و کیفیت این برند ها برقرار است.

چرا اجاق گاز سینجر بخریم؟

با مراجعه به فروشگاه های لوازم خانگی و چند کلمه صحبت با متصدیان این فروشگاه ها متوجه می شویم که فروشندگان لوازم خانگی برای فروش هر اجاق گاز به معرفی نقاط قوت آن برند می پردازند، ما هم در این بخش با معرفی نقاط قوت اجاق گاز سینجر و پاسخ به این پرسش که چرا اجاق گاز سینجر بخریم در تلاشیم تا خریدی بهتر و مطمئن تر را برای شما عزیزان رقم بزنیم.

مصرف کم انرژی اجاق گاز های سینجر

برند سینجر توانسته تا با بهینه سازی مصرف گاز در اجاق گاز های خود مصرف انرژی در این محصولات را به پایین ترین حد ممکن برساند و همین امر موجب شده تا این محصولات سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشند.

حمایت از کالای ملی با خرید اجاق گاز های سینجر

برند سینجر یکی از برند هایی است که با ارائه کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش قوی ثابت کرده تا شایسته حمایت توسط خریداران می باشد، همچنین قیمت ارزان اجاق گاز های سینجر خرید این محصول را برای هر قشری از جامعه میسر کرده.

معرفی بهترین اجاق گاز های سینجر

تا اینجای کار با بررسی کیفیت اجاق گاز های سینجر به اعتبار و کیفیت این برند پی بردیم، اما برای این که خریدی از هر لحاظ مطمئن داشته باشیم بهتر است تا علاوه بر اطمینان از برند تولید کننده خیالمان از مدل مورد نظر هم جمع باشد، و اطمینان خاطر از مدل محصول فقط و فقط با مطالعه معرفی بهترین اجاق گاز های سینجر ممکن است.

بررسی اجاق گاز مبله سینجر مدل SG-2X90

این اجاق گاز با داشتن دو درب مجزا برای فر و قضای بزرگ درون آن توانسته تا یکی از اولین انتخاب های خریداران اجاق گاز در ایران باشد، در ادامه به آشنایی بیشتر با ویژگی های این محصول می پردازیم.

  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • دارای تایمر پخت غذا روی شعله و درون فر
  • دارای ۵ شعله
  • مجهز به ترموکوپل تاپ تایم و فندک خودکار
  • دارای شبکه های چدنی
  • استفاده از فن کانوکشن درون فر این اجاق گاز ها که موجب انتقال سریع حرارت در فر این محصولات می شود
  • استفاده از شیشه نشکن در درب فر

 بررسی اجاق گاز سینجر مدل SF-A5091

این اجاق گاز هم با داشتن امکاناتی بسیار مشابه با نمونه قبلی اما قیمتی کمی ارزان تر توانسته تا نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

  • داشتن تایمر برای فر
  • داشتن ترموکوپول تاپ تایم و فندک
  • دارای دو موتور جوجه گردان
  • دارای شبکه های چدنی
  • دارای شیشه نشکن روی درب فر
  • دارای ۵ شعله

ارزان ترین اجاق گاز سینجر کدام است؟

این که برای خرید یک اجاق گاز سینجر حداقل چقدر باید بپردازید و ارزان ترین اجاق گاز سینجر کدام است می تواند برای بسیاری از خریداران که به دنبال گزینه های اقتصادی هستند جذاب باشد، علاوه بر این بسیاری از افراد شاید برای محل کار خود نیاز به اجاق گاز داشته باشند و به همین سبب قصد نداشته باشند تا هزینه زیادی کنند، به همین دلیل معرفی ارزان ترین اجاق گاز سینجر کمک به سزایی می تواند به این افراد بکند.

بررسی اجاق گاز سینجر مدل SG-5055

این اجاق گاز مبله سینجر با امکانات قابل قبول خود توانسته بسیار ارزان تر از دیگر اجاق گاز های این برند باشد، اما منظور از امکانات قابل قبول این محصول چیست؟

  • دارای دو موتر جوجه گردان
  • دارای ۴ شعله
  • مجهز به شبکه های چدنی
  • دارای ترموکوپل و فندک خودکار

گران ترین اجاق گاز سینجر کدام است؟

در نظر بسیاری از افراد کیفیت و قیمت ارتباط مشتقیمی با یکدیگر دارند و هر چقدر که یک محصول به روز تر و بهتر باشد قیمت بالاتری هم دارد، به همین سبب بد نیست تا پاسخ این پرسش که گران ترین اجاق گاز سینجر کدام است را با یکدیگر بررسی کنیم.

بررسی اجاق گاز سینجر مدل SG-2X5025

این اجاق گاز از برند سینجر با مجموعه ای کامل از امکانات خود توانسته تا گران ترین اجاق گاز سینجر نام بگیرد، بهتر است تا قبل از بررسی قیمت این محصول نگاهی به ویژگی های آن داشته باشیم.

  • دارای دو موتور جوجه گردان
  • دارای پنل کنترل لمسی
  • دارای فن کانوکشن
  • مجهز به تایمر فر و تایمر شعله
  • دارای ترموکوپول تاپ تایم و فندک خودکار
  • دارای دو درب مجزا برای فر
  • استفاده از شیشه نشکن در درب فر
  • استفاده از قابلیت آسان پاک شونده در فر

لیست قیمت روز اجاق گازهای سینجر موجود در بازار در بهار ۱۴۰۰

سینجر یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی می باشد و بسیاری از افراد به دنبال خرید اجاق گاز این برند می باشند. در این بخش لیست قیمت روز اجاق گاز سینجر را برای شما مطرح خواهیم کرد:

مدل اجاق گازقیمت روز
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-STAR Sقیمت جدید این مدل اجاق گاز سینجر در بازار ۹,۰۵۲,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-STAR Wقیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار ۸,۶۱۷,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG –۵M Sقیمت جدید این اجاق گاز از برند سینجر ۹,۹۲۳,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-E 50Wقیمت روز این مدل در بازار ۷,۱۳۷,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-E 50Sنرخ روز این اجاق گاز برابر با ۷,۵۷۳,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG- TF 11Wقیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با ۳,۹۸۹,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله SG-APPLE Wقیمت این مدل اجاق گاز در بازار ایران ۹,۴۸۸,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-TF16این مدل اجاق گاز با قیمت روز ۴,۹۴۷,۰۰۰ تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG- TF 12Wقیمت روز این اجاق گاز در بهار ۱۴۰۰ برابر با ۴,۳۸۸,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-APPLE Sقیمت روز این مدل در بازار ۹,۹۲۳,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز ۴ شعله مدل SG-400 Sحدود قیمت روز این مدل اجاق گاز ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز ۴ شعله مدل SG-400 Wاین مدل اجاق گاز با قیمت ۶,۹۶۳,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل دوفر SG-2F Sقیمت جدید این اجاق گاز سینجر ۱۱,۰۵۵,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-SUN Sقیمت روز این اجاق گاز ۹,۴۴۴,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-SUN Wقیمت روز این اجاق گاز سینجر ۹,۰۹۲,۰۰۰ تومان در بازار است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل دوفر SG-2XFULL Wاین مدل اجاق گاز با قیمت روز ۱۱,۷۵۱,۰۰۰ تومان در بازار موجود است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل دوفر SG-2XFULL Sنرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با ۱۲,۱۸۶,۰۰۰ تومان در بازار می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-5M Wاین اجاق گاز با قیمت ۹,۴۸۸,۰۰۰ تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل دوفر SG-2F Wقیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار ۱۰,۶۱۹,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDS-602نرخ روز این مدل از اجاق گاز سینجر ۳,۸۶۶,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDS 703این مدل اجاق گاز با نرخ روز ۳,۵۱۷,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDS 700حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار ۳,۴۶۵,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-520Dنرخ روز این مدل اجاق گاز ۳,۴۱۷,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-512Dقیمت جدید این مدل اجاق گاز حدودا ۳,۴۱۵,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-510Wاین مدل اجاق گاز با قیمت ۳,۲۳۱,۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-509Wنرخ جدید این مدل اجاق گاز برابر با ۳,۲۵۸,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-505Wقیمت روز این اجاق گاز در بازار ۳,۲۵۸,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-503Dقیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار ۳,۳۶۷,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-501Dقیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با ۳,۴۴۵,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 517Wقیمت این اجاق گاز در بهار ۱۴۰۰ برابر با ۳,۷۰۳,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 515Dنرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با ۳,۷۵۶,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-501Dاین مدل اجاق گاز سینجر با قیمت روز ۳,۴۴۵,۰۰۰ تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 512Wقیمت روز این مدل از اجاق گاز سینجر در بازار ۳,۲۸۱,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 508Wنرخ روز این اجاق گاز برابر با ۳,۲۰۱,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 506Wقیمت جدید این مدل اجاق گاز سینجر در بازار ۳,۱۸۶,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 506Dنرخ روز این اجاق گاز برابر با ۳,۳۶۷,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 505Dقیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار ۳,۳۶۷,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 501Wقیمت جدید این اجاق گاز سینجر در بازار ۳,۴۰۴,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 401Wاین مدل اجاق گاز با قیمت ۲,۶۱۶,۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 301Wنرخ روز این مدل اجاق گاز ۲,۲۶۱,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 201Wاین مدل اجاق گاز با قیمت روز ۲,۰۴۷,۰۰۰ تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 522Dقیمت جدید این مدل اجاق گاز سینجر در بازار ۳,۲۹۵,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل SDG 507Wقیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار ۳,۱۱۰,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 402قیمت جدید این اجاق گاز از برند سینجر ۳,۰۱۶,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDS-500قیمت روز این مدل در بازار ۳,۴۹۲,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی استیل مدل SDS 401نرخ روز این اجاق گاز برابر با ۲,۵۹۸,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 507Dقیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار ۳,۳۲۱,۰۰۰ تومان می باشد.

مزایا و معایب اجاق گاز های سینجر از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر علاقه دارید تا بررسی کیفیت اجاق گاز سینجر از نظر مصرف کنندگان این محصول را بدانید تا بتوانید با تمام ابعاد این خرید از حمله مزایا و معایب آن با خبر شوید به شما توصیه می کنیم تا در این بخش از مقاله ما با بررسی مزایا و معایب اجاق گاز های سینجر از نظر مصرف کنندگان این محصول با ما همراه باشید.

مزایای اجاق گاز های سینجر از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • استفاده مناسب از تکنولوژی.
  • خدمات پس از فروش بسیار مناسب.
  • قیمت به نسبت خوب.
  • دارای عمر مفید طولانی.

معایب اجاق گاز های سینجر از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • کیفیت پایین فندک خودکار اجاق گاز های سینجر
  • نظافت سخت رویه استیل این اجاق گاز ها
  • نیاز به سرویس های مرتب و سالیانه
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.