اجاق گاز های سانی چه امکاناتی دارند؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

با مراجعه به اولین فروشگاه لوازم خانگی و درخواست یک اجاق گاز کوچک برای محیط های مسافرتی سریعا با نام اجاق گاز های سانی مواجه خواهید شد که توسط متصدی فروشگاه به شما توصیه می شود. برند سانی از آن دسته برند هایی است که اسم رسم کمرنگی دارد و کمتر خریداری آن را می شناسد، به همین علت ما در این بخش به بررسی این سوال پرداخته ایم که اجاق گاز های سانی چه امکاناتی دارند.

اجاق گاز های برقی سانی تفاوت زیادی با اجاق گاز های مبله یا اجاق گاز های صفحه موجود در بازار دارند، به همین علت هم امکانات این محصولا بسیار متفاوت و محدود تر از دیگر اجاق گاز ها است. در ادامه نگاهی به ویژگی های این محصولات خواهیم پرداخت.

  • دارای ترموستات قابل تنظیم.
  • امکان نظافت سطح.
  • استفاده از چراغ نشانگر مصرف برق.
  • استفاده از صفحه چدنی.
  • حجم بسیار کم اجاق گاز های سانی.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گاز های سانی

اگر نامی از برند سانی نشنیده اید و از آن دسته افرادی نیستید که تمایلی به خرید اجاق گاز مسافرتی از برند های غیر مطرح ندارید به شما توصیه می کنیم تا قبل از بررسی کیفیت اجاق گاز های سانی به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گاز های سانی بپردازید تا در مورد اعتبار و سوابق این برند هم اطلاعاتی را داشته باشید.

کارخانه صنعتی سرایش در سال ۱۳۵۷ در ایران تاسیس شد و پس از مدتی به تاسیس شرکت های زیر شاخه به خصوص سانی پرداخت، امروزه برند سانی در بیش از ۱۵ گروه محصول و با تولید ۱۰۰ نوع کالا در کارخانه مرکزی سانی در اصفهان در حال فعالیت است.

برند سانی بیشتر در تولید لوازم دیگر منزل مانند جارو برقی و برخی از لوازم آشپزخانه فعال است، اما اخیرا با تولید اجاق گاز های مسافرتی برقی خود توجه بسیاری از صاحب نظران را به خود جلب کرده است.

اجاق گاز سانی ساخت کجاست؟

در پاسخ به این پرسش که اجاق گاز سانی ساخت کجاست باید بگوییم که اجاق گاز های برقی سانی از فناوری پیچیده ای بهره مند نیستند و برای تولید قطعات آن ها لازم نیست تا حتما از تکنولوژی های پیشرفته استفاده کرد و در همین کار خانه سانی هم می توان قطعات این محصولات را تولید کرد.

پس ماهیت اجاق گاز های سانی تماما ایرانی بوده و با استفاده از دانش متخصصین این کارخانه تولید و به بازار ارائه می شود.

اجاق گاز های سانی با محصولات کدام برند ها در حال رقابت هستند؟

بررسی این موضوع که اجاق گاز های سانی با محصولات کدام برند ها در حال رقابت هستند کاری سخت و دشوار چرا که کمتر برندی به تولید اجاق گاز های رو میزی برقی می پردازد و علاوه بر آن مدل اجاق گاز های سانی هم تفاوت بسیار کمی دارد، اما اگر بخواهیم اجاق گاز های سانی را در خوش بینانه ترین حالت با دیگر محصولات موجود در بازار مقایسه کنیم می توانیم اجاق گاز های رو میزی پیلوت یا پارس خزر اشاره کنیم.

هر چند که حجم و مصرف برق این اجاق گاز باعث شده تا این محصول از دیگر اجاق گاز های مسافرتی محبوب تر باشد.

چرا اجاق گاز سانی بخریم؟ اجاق گاز سانی خوبه؟

امروزه اجاق گاز هایی از هر طرح و مدلی در بازار موجود است که خیلی از آن ها امکانات بیشتری از اجاق گاز های سانی دارند و می توانند بهتر از این محصول باشند، اما در این میان این پرسش شکل می گیرد که چرا اجاق گاز سانی بخریم؟.

حجم کم اجاق گاز های سانی

  •  کم حجم بودن اجاق گاز های سانی موجب شده تا این محصولات گزینه بسیار مناسبی برای خانه های دانشجویی، مسافرت و کوه نوردی باشند.

استفاده اجاق گاز های سانی از انرژی برق

  • بر خلاق تمام اجاق گاز های مبله، رومیزی و صفحه موجود در بازار که با استفاده از انرژی گاز کار می کنند اجاق گاز های سانی با استفاده از انرژی برق در هر محیطی به راحتی هرچه تمام تر می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

معرفی اجاق گازهای سانی

اجاق گاز سانی با داشتن ۲ مدل گاز رومیزی ساده کمترین تنوع اجاق گاز را در میان برندهای ایرانی دارد، برای اینکه به صورت خیلی دقیق تر و جزئی تر بتوانید با اجاق گاز های سانی آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که در بخش معرفی اجاق گاز های سانی در کنار ما باشید.

بررسی کیفیت اجاق گاز رو میزی برقی سانی مدل mnte-8079

این اجاق گاز دو شعله از برند سانی به دلیل حجم کم و مصرف پایین انرژی خود گزینه ای مناسب برای خانه های دانشجویی یا مسافرت های طولانی است.

اما این محصول چه ویژگی هایی دارد؟

  • دارای امکان نظافت سطح شعله.
  • مصرف برق پایین.
  • دارای ترموستات قابل تنظیم.
  • دارای رنگ بندی متنوع.
  • دارای چراغ نشانگر

بررسی کیفیت اجاق گاز برقی تک شعله سانی مدل sj-8080

این اجاق گاز که حجمی به اندازه یک موزائیک دارد و ارتفاع آن از ۱۰ سانت تجاور نمی کند انتخابی مناسب برای کوهنوردان و مسافرت های یک روز است، در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

  • دارای ترموستات قابل تنظیم.
  • امکان نظافت سطح شعله.
  • دارای شبکه چدنی.
  • مصرف برق پایین.
  • وزن بسیار کم.

لیست قیمت روز اجاق گازهای سانی موجود در بازار در بهار ۱۴۰۰

در این بخش از مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز سانی قصد داریم تا به ارائه لیست قیمت جدید اجاق گاز سانی در بازار لوازم خانگی بپردازیم تا شما بتوانید خریدی آسان تر را تجربه نمایید.

مدل اجاق گازقیمت روز
اجاق گاز رو میزی برقی سانی مدل MNTE-8079این مدل اجاق گاز با قیمت ۱,۱۱۰,۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز برقی تک شعله سانی مدل SJ-8080قیمت این اجاق گاز در بهار ۱۴۰۰ برابر با ۴۵۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز برقی سانی مدل SJ-8076قیمت روز این مدل در بازار ۷۳۵,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز برقی سانی مدل ۱۲۰۲pنرخ روز این مدل اجاق گاز ۰۰ تومان می باشد.
اجاق گاز برقی سانی مدل المنتیاین مدل اجاق گاز سانی با قیمت روز ۲۶۰,۰۰۰ تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق برقی دوقلو سانی مدل KD2020HPقیمت جدید این اجاق گاز از برند سانی ۶۲۵,۰۰۰ تومان می باشد.
اجاق برقی تکی سانیقیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار ۳۱۵,۰۰۰ تومان است.

مزایا و معایب اجاق گاز های سانی از نظر مصرف کنندگان این محصول

دانستن نظرات کسانی که تجربه استفاده از اجاق گاز های سانی را داشته اند می تواند خلاصه ترین و جامع ترین راهنمای خرید اجاق گاز سانی برای هر خریداری باشد، چرا که شما با مطالعه مزایا و معایب اجاق گاز سانی از نظر مصرف کنندگان این محصول می توانید به تمام زوایای محصول مورد نظر خود پی ببرید.

مزایای اجاق گاز های سانی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • دارای قیمت بسیار مناسب.
  • مصرف کم انرژی.
  • ایمنی بالای این محصولات به دلیل عدم استفاده از گاز.
  • حجم و وزن بسیار کم.

معایب اجاق گاز های سانی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • خدمات پس از فروش بد.
  • کمیاب بودن این محصول در بازار.
  • زیاد بودن نمونه های تقلبی.
  • توان حرارتی پایین.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.