اجاق گاز های سام چه امکاناتی دارند؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

قرار گرفتن محصولات برند سام در کنار محصولات سامسونگ موجب شده تا انتظارات از محصولات این برند علی الخصوص اجاق گاز سام بالا برود، تا حدی که خیلی از افراد معتقدند که کیفیت اجاق گاز های سام با اجاق گاز های سامسونگ برابری می کند، ما در این بخش با هدف بررسی این ادعا این پرسش که اجاق گاز های سام چه امکاناتی دارند را زیر ذره بین قرار می دهیم.

  • تهیه برخی از قطعات این اجاق گاز ها از برند سامسونگ مو جب شده تا کیفیت عمومی این محصولات در حد بالایی باشد.
  • اجاق گاز های مبله سام با داشتن ترموکوپل و فندک خودکار ایمنی بالایی دارند.
  • استفاده از شبکه های چدنی، شیشه نشکن روی درب فر و استیل مقاوم در برابر خط و خراش به استحکام و دوام این محصول کمک زیادی کرده.
  • این اجاق گاز ها به صورت کامل در ایران مونتاژ می شوند و همین نکته موجب شده تا قیمت تمام شده آن ها پایین باشد.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گاز های سام

اگر تا پیش از مطالعه بررسی کیفیت اجاق گاز های سام اطلاعی در مورد این محصولات نداشته اید به شما توصیه می کنیم تا قبل از خرید این این اجاق گاز ها به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گاز های سام بپردازید و متوجه شوید که محصولات این کارخانه به چه علت به محصولات سامسونگ نزدیک اند؟

بعد از سال ۹۵ و سنگین تر شدن تحریم ها دیگر برند های خارجی تمایلی به حضور مستقیم در ایران نداشتند، سودای خروج برند کره ای سامسونگ از ایران موجب نگرانی شرکت سام الکترونیک شد، چرا که این برند نماینده رسمی محصولات سامسونگ در ایران بود و با خروج برند سامسونگ از ایران ممکن بود تا مرز برشکستگی برود.

در سال ۹۷ و با خروج برند سامسونگ از ایران شرکت سام الکترونیک برند تولید لوازم خانگی سام را تاسیس کرد و توانست طی قرارداد هایی بلند مدت با شرکت سامسونگ برخی از قطعات خود را از این برند معتبر تهیه کند.

امروزه برند سام یا همان سام الکترونیک یکی از مطرح ترین و محبوب ترین برند های تولید لوازم خانگی در بازار است و توجه بسیاری از مصرف کنندگان به این برند جلب شده است.

اجاق گاز سام ساخت کجاست؟

با بررسی کیفیت اجاق گاز های سام متوجه این مسئله شده اید که این برند در بسیاری از محصولات خود از قطعات برند سامسونگ استفاده می کند، پس دور از ذهن نیست که در هنگام خرید اجاق گاز از این برند با این پرسش مواجه شوید که اجاق گاز سام ساخت کجاست؟

  • با نگاهی جزئی و کارشناسانه به قطعات اجاق گاز های سام با این موضوع مواجه می شویم که قطعات کره ای به قراوانی در این محصول دیده می شوند و شاکله اصلی این محصولات را تشکیل داده اند.
  • اگر بخواهیم واقع بین باشیم متوجه خواهیم شد که کارخانه سام در هنگام تولید اجاق گاز های خود صرفا به مونتاژ آن ها می پردازد.

اجاق گاز های سام با محصولات کدام برند ها در حال رقابت هستند؟

یکی از سریع ترین راه های بررسی کیفیت اجاق گاز های سام بررسی این موضوع است که اجاق گاز های سام با محصولات کدام برند ها در حال رقابت هستند؟

  • برند سام با کیفیت بالای خود رقیبی جدی برای بهترین اجاق گازهای ایرانی نظیر پیلوت، اسنوا و آلتون محسوب می شود، به طوری که با نگاه به آمار فروش این برند ها در زمینه اجاق گاز ارقام نزدیک به همی را خواهیم دید.
  • اجاق گاز های سام حتی در بازار خارج از ایران توان رقابت با برند هایی مانند کندی و لوفرا را دارند که نشان از کیفیت بالای این محصولات است.

چرا اجاق گاز سام بخریم؟ اجاق گاز های سام خوبه؟

در بخش قبل و با شناسایی رقبای اجاق گاز های سام متوجه این موضوع شدید که این اجاق گاز رقبای زیادی دارد، پس با این اوصاف چرا اجاق گاز سام بخریم؟، مزیت اجاق گاز سام نسبت به رقبای خود چیست؟

کیفیت بالای قطعات اجاق گاز های سام

  • با بررسی کیفیت اجاق گاز های سام متوجه این موضوع شدیم که این کارخانه در خیلی از محصولات خود از قطعات کره ای تولید شده توسط برند سامسونگ استفاده می کند که این مهر تاییدی بر کیفیت این محصولات است.

قیمت مناسب اجاق گاز های سام

  • اجاق گاز سام را به راحتی می توان از نظر کیفیت در حد برند های مطرح خارجی دانست اما از لحاظ قیمت این اجاق گاز ها بسیار ارزان قیمت تر هستند.

معرفی بهترین اجاق گاز سام

یک خرید خوب و مطمئن را خریدی باید دانست که هم از برند معتبری باشد و هم مدل مطمئن و معتبری باشد، ما برای این که این امکان را برای شما فراهم کنیم در این بخش به معرفی بهترین اجاق گاز سام پرداخته ایم.

  • ما با استفاده از نظر مشتریان درباره اجاق گاز های سام در این بخش به بررسی کیفیت بهترین های این برند خواهیم پرداخت.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله سام مدل gc-s9660gst

این اجاق گاز مبله از برند سام از نظر مشتریان جزو بهترین اجاق گاز های سام و حتی بهترین اجاق گاز های موجود در ایران است.

اما این اجاق گاز های چه امکاناتی دارند؟

  • دارای شبکه های چدنی.
  • دارای بدنه استیل مقاوم.
  • دارای فندک و ترموکوپل تاپ تایم.
  • دارای فن انتقال حرارت.
  • دارای موتور جوجه گردان.

لیست قیمت روز اجاق گازهای سام موجود در بازار در بهار ۱۴۰۰

پس از معرفی بهترین مدل های اجاق گاز سام، ما قصد داریم در ادامه مدل های مختلف این اجاق گازها را نام برده و همراه با لیست قیمت روز اجاق گاز سام برای شما ارائه کنیم تا امر تصمیم گیری برای شما آسان تر گردد.

مدل اجاق گازقیمت روز
اجاق گاز مبله سام مدل GC-S9655GSTقیمت روز این اجاق گاز در بهار ۱۴۰۰ برابر با ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز صفحه ای سام مدل GC-P8650STLقیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز صفحه ای سام مدل GC-P8650STMاین مدل اجاق گاز با قیمت ۲,۴۸۰,۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز صفحه ای سام مدل GC-P8660GMنرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با ۲,۹۷۰,۰۰۰ تومان در بازار می باشد.
اجاق گاز صفحه ای سام مدل GC-P8660GLقیمت جدید این مدل اجاق گاز سام در بازار ۳,۲۹۷,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز مبله سام مدل GC-S۹۶۶۰GSTاین مدل اجاق گاز دارای قیمت روز ۱۰,۶۰۰,۰۰۰ تومان است.
اجاق گاز مبله سام مدل GC-S9660Wقیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار ۱۰,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.

مزایا و معایب اجاق گاز های سام از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر به دنبال نظرات صادقانه افرادی هستید که تجربه استفاده از اجاق گاز های سام را دارند به شما توصیه می کنیم تا به بخش مزایا و معایب اجاق گاز های سام از نظر مصرف کنندگان این محصول توجه کنید، چرا که در رسانه ها تبلیغات موجود تنها چیزی که از محصولات گفته می شود امکانات و ویژگی های مثبت است، و کمتر کسی به پرسش این مسئله می پردازد که نقطه ضعف اجاق گاز های سام چیست؟

مزایای اجاق گاز های سام از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • کیفیت عمومی اجاق گاز های سام که نسبتا بالا محسوب می شود.
  • خدمات پس از فروش خوب برند سام.
  • فر جادار در اجاق گاز های سام.

معایب اجاق گاز های سام از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع کم اجاق گاز های تولید شده توسط برند سام.
  • طراحی بد اجاق گاز های سام.
  • عدم رنگ بندی اجاق گاز های سام.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.