اجاق گاز های زانوسی چه امکاناتی دارند؟ اجاق گاز زانوسی خوبه؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

با توصیه خرید اجاق گاز زانوسی به شما اولین پرسشی که در ذهن شما تداعی می شود این است که اجاق گاز زانوسی خوبه؟، اجاق گاز زانوسی بخریم؟، برای این که بتوانید به این پرسش ها پاسخ دهید نیاز دارید تا نگاهی به امکانات این محصول داشته باشید، به همین سبب هم ما در این بخش با بررسی این موضوع که اجاق گاز های زانوسی چه امکاناتی دارند سعی می کنیم تا ببینیم این اجاق گاز های ارزش خرید دارند یا نه.

برند زانوسی با تکیه بر دانش روز دنیا و استفاده از نیروی انسانی خود توانسته امکاناتی کامل را در اجاق گاز های خود جای دهد و به رقیبی جدی برای برند هایی تبدیل شود که تمرکز زیادی روی تولید اجاق گاز صفحه ای دارند، در ادامه به معمول ترین ویژگی های اجاق گاز های زانوسی می پردازیم.

  • استفاده از ترموکوپل های تاپ تایم و فندک خودکار برای افزایش سطح ایمنی اجاق گاز های توکار زانوسی.
  • استفاده از تکنولوژی های روز دنیا مانند دماسنج دیجیتال و تایمر پخت در اجاق گاز های صفحه ای زانوسی.
  • استفاده از آلیاژ چدن در شبکه های اجاق گاز های زانوسی برای کنترل دمای فضا و جلوگیری از طافت فرسا شدن حرارت.
  • استفاده از شیشه های نشکن و مقاوم در برابر خط و خراش در اجاق گاز های صفحه ای زانوسی.
  • استفاده از از سر شعله های بسیار با کیفیت در این اجاق گاز ها

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گاز های زانوسی

اگر از آن دسته افرادی هستید که تا قبل از اشنا شدن با اجاق گاز های زانوسی هیچ اطلاعی در مورد این برند نداشته اید به شما توصیه می کنیم تا قبل از این که به  بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی بپردازید به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گاز های زانوسی بپردازید تا این برند و تاریخچه آن کمی بیشتر آشنا شوید و از سابقه و اعتبار آن مطمئن گردید.

  • برند زانوسی جرقه فعالیت صنعتی خود را در سال ۱۹۱۶ در ایتالیا زد و از این بابت جزو برند های بسیار قدیمی جهان محسوب می شود، این برند در آن سال ها با نوآوری های خود توانست زود پا بگیرد و فقط با گذشت ۲۵ سال به صادران محصولات خود به کشور های همسایه بپردازد.
  • برند زانوسی در کشور های چین، تایلند و اوکراین نمایندگی های فعال بزرگی دارد و همین موضوع موجب شده تا این برند در جای جای جهان شناخته شود و در بازار جهانی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
  • با رشد و پر و بال گرفتن این برند در بازار جهانی توجه برند الکترو لوکس به این کارخانه جلب شد و در سال ۱۹۸۰ برند الکترو لوکس مالک رسمی برند زانوسی نام گرفت.

 اجاق گاز زانوسی ساخت کجاست؟

برند زانوسی همانطور که پیش تر متوجه شدید در کشور ایتالیا تاسیس شده و فعالیت خود را در همان کشور ادامه داده است، اما این که اجاق گاز های زانوسی ساخت کجاست یا قطعات اجاق گاز های زانوسی ساخت کجاست سوال متفاوتی است که در این بخش به دنبال پاسخی برای آن هستیم.

  • برند زانوسی تمام محصولات خود از جمله اجاق گاز هایش را در کشور ایتالیا و با استفاده از طراحی های متخصصین ایتالیایی تولید و به بازار ارائه می کند. تولید اجاق گاز های زانوسی در ایتالیا موجب رقابت تنگاتنگ این برند با محصولات دیگر برند های اروپایی شده که همین موضوع سبب رشد روز افزون این برند هاست.

اجاق گاز های زانوسی با محصولات کدام برند ها در حال رقابت هستند؟

معمولا افرادی که تجربه استفاده و موجه با برندی مانند برند زانوسی را نداشته اند، برای بررسی کیفیت اجاق گاز های زانوسی اقدام به تشبیه کیفیت این محصولات به برند های نام آشناتری می کنند، ما برای این که در مقاله خود این کار را برای خرید راحت تر شما انجام دهیم در این قسمت به بررسی این موضوع پرداختیم که اجاق گاز های زانوسی با محصولات کدام برند ها در حال رقابت هستند؟

  • زمانی که به آمار و ارقام و میزان محبوبیت این اجاق گاز در کشور های اروپایی نگاهی میاندازیم متوجه می شویم که این محصولات را به راحتی می توان در رده اجاق گاز های مطرحی همچون بوش، دوو و دیفندی قرار داد، چرا که این اجاق گاز ها بیشترین میزان محبوبیت را در قاره اروپا دارند.
  • در دیگر قاره ها برند زانوسی روند رو به رشدی را دارد و قطعا تا چند سال دیگه در کشور ما هم به برند های مطرح و محبوب در حوزه تولید لوازم منزل تبدیل می شود.

چرا اجاق گاز زانوسی بخریم؟

در بخش اجاق گاز های زانوسی با محصولات کدام برند ها در حال رقابت هستند متوجه شدیم که کیفیت این محصولات بسیار بالاست و در رده بهترین ها قرار می گیرد، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که با وجود برند های مطرح و بزرگ تر از این برند چرا اجاق گاز زانوسی بخریم؟

در ادامه به بررسی برخی از نقاط قوت اجاق گاز های زانوسی خواهیم پرداخت.

 طراحی زیبای اجاق گاز های زانوسی

  • زمانی که صحبت از محصولات ایتالیایی می شود ظاهر زیبا اولین چیزی است که از آن محصول انتظار می رود، برند زانوسی هم مانند خیلی از دیگر برند های ایتالیایی از کیفیت ظاهری بالایی برخوردار است.

قرار گرفتن نام اجاق گاز های زانوسی در میان بهترین اجاق گاز های جهان

  • همانطور که در بخش قبل متوجه این موضوع شدید اجاق گاز های زانوسی رقیبی جدی برای بهترین اجاق گاز های دنیا هستند و به راحتی توان رقابت با آن ها را دارند که این موضوع قطعا خیال شما از بابت کیفیت این محصولات را جمع می کند.

معرفی بهترین اجاق گاز زانوسی

برند زانوسی بدون شک جزو بهترین برند های موجود در بازار است، اما امروزه بر برندی دارای محصولاتی معمولی، خوب و عالی می باشد، عقلانی است که اگر قصد دارید خریدی لذت بخش را تجربه کنید اقدام به خرید بهترین اجاق گاز های زانوسی کنید، ما برای این که این اقدام را برای شما فراهم کنیم در این بخش به معرفی بهترین اجاق گاز زانوسی به همراه لیست قیمت روز پرداخته ایم.

بررسی کیفیت اجاق گاز صفحه ای زانوسی مدل ZGO96524BA

طبق آمار خرید مشتریان زانوسی این اجاق گاز صفحه ای بیشترین خریدار را در میان اجاق گاز های این برند داشته، در ادامه بیشتر به بررسی کیفیت این اجاق گاز ۵ شعله می پردازیم.

  • دارای ۵ شعله که یکی از این شعله ها شعله پلوپز است و در وسط صفحه قرار گرفته.
  • فاصله مناسب شعله ها از یکدیگر که موجب سهولت جای گیری ظروف مختلف شده است.
  • دارای شبکه های چدنی.
  • دارای فندک خودکار و ترموکوپل تاپ تایم.
  • توان حرارتی ۳۸۰۰ وات.
  • طراحی بسیار زیبا.

لیست قیمت روز اجاق گازهای زانوسی موجود در بازار در بهار ۱۴۰۰

معمولا خریداران پس از بررسی کیفیت مدل های مختلف اجاق گاز زانوسی، به دنبال اطلاع پیدا کردن از آخرین قیمت این محصولات در بازار می باشند. در راستای این امر، ما در این بخش قصد داریم به بررسی لیست قیمت روز اجاق گاز زانوسی بپردازیم.

مدل اجاق گازقیمت روز
اجاق گاز صفحه ای زانوسی مدل ZGG96624XAاین مدل اجاق گاز با قیمت روز ۶,۵۱۰,۰۰۰ تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز صفحه ای زانوسی مدل ZGO96524BAقیمت این مدل اجاق گاز در بازار ایران ۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

مزایا و معایب اجاق گاز های زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول

همه اجاق گاز ها در ابتدا ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده اند، اما اجاق گازی ارزش خرید دارد که در طی مدت استفاده هم کیفیت بالایی داشته باشد و عیوب زیادی را از خود بروز ندهد، اما متاسفانه با توجه به جو رسانه ای و تبلیغات برند ها در جهان شناسایی دقیق محصولات کمی سخت شده و شاید بتوان مدعی بود که یکی از محدود راه های شناخت عیوب اجاق گاز های زانوسی، بررسی مزایا و معایب اجاق گاز زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول می باشد.

مزایای اجاق گاز های زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی بسیار زیبای این اجاق گاز ها.
  • عمر مفید بالای این محصولات.
  • مقاومت بالای این اجاق گاز ها در برابر خط و خراش.

معایب اجاق گاز های زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع بسیار کم این محصولات در ایران.
  • نبود اجاق گاز مبله زانوسی در ایران.
  • قیمت بالای این محصول.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.