آموزش و عملکرد مایکروفر سامسونگ عملکرد پنل ماکروفر سامسونگ مدلGE282T

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram


دکمه ویژگی یخ زدایی پر قدرت
در واقع قابلیت یخ زدایی همراه با قدرت خنک کنندگی بالایی که دارد، یخ روی غذاهایی همچون گوشت و ماهی را ذوب می کند. همچنین امکان حفظ کیفیت مواد غذایی توسط یخ زدایی در این مایکروویو سامسونگ کاملاً تضمین می شود و شما در هر زمان می توانید موادی مانند گوشت، ماهی، مرغ، نان و حتی میوه ها را نیز بعد از عمل یخ زدایی مورد استفاده قرار دهید

دکمه ویژگی دوباره گرم کردن
چهار ویژگی دوباره گرم کردن خودکار مدت های آشپزی برنامه ریزی شده را شامل می شود.لزومی ندارد که مدت آشپزی با میزان نیرو را تنظیم کنید.

دکمه ویژگی پخت خودکار
پخت اتوماتیک غذا: :از این برنامه برای پخت و پز انواع غذا استفاده می شود .طرز کار این برنامه به اینگونه است که دکمه مربوط را فشار دهید نوع مواد غذایی مورد نظر را انتخاب نمایید ( اصولا روی بدنه ی دستگاه قسمت بالا نوع مواد غذایی با شماره ذکر شده است)بعد وزن تقریبی مواد غذایی داده شود و بعد دکمه استارت زده شود

دکمه حافظه
در صورتیکه به طور مداوم برخی غذاها را پخت می کنید یا همیشه آنهارا گرم می کنید .می توانید زمان های پخت و سطوح توان را در حافظه فر ذخیره کنید .بنابراین دیگر نیازی نیست که هربار آن را RESET کنید.

دکمه کباب پزGRILL
کباب پز: اگر میخواهید از تنظیمات گریل در مایکروویو یا ماکروفر استفاده کنید، می توانید این دکمه را انتخاب کنید و سپس دکمه ی استارت را فشار دهید. در واقع این قابلیت در مایکروویو برای برشته کردن غذا ها به کار می رود. در بعضی مدل ها که قدیمی تر هستند، این قابلیت به صورت پیچی می باشد،یچ را روی حالت grill بچرخانید و سپس دکمه ی enter و در نهایت گزینه ی start را بزنید. روی حالت گریل احتیاجی به گذاشتن در پوش نیست. در این حالت می توانید از ۳ پایه ی فلزی نیز استفاده کنید. گریل یکی از بهترین دکمه های روی مایکروفر می باشد که بخاطر نوع حرارت دهی آن، نوعی خطوط قهوه ای روی غذا ظاهر می شود و اصطلاحا غذا گریل خواهد شد

دکمه ماکروفر* کباب پز COMBI
یکی از کلمات روی مایکروفر که ممکن است با آن برخورد داشته باشید، combi می باشد. البته این دکمه روی تمام مایکروفرها وجود ندارد. مایکروفرهایی که این ویژگی را دارند، با انتقال حرارت به پخت غذا کمک می کنند. combi دارای انواع مختلفی می باشد. به عنوان مثال در combi 1 مایکروفر پخت غذا با امواج مایکروفر و گریل به طور همزمان انجام میشود.

Combi3 ترکیبی از گریل پایین با ماکرو می باشد و در combi4 گریل بالا و پایین و ماکرو با هم ترکیب میشوند. در این حالت گرم شدن غذا و برشته مقابل شدن زیر و روی غذا همزمان با هم صورت می گیرد. Combi5 ترکیبی از ماکرو و کانوکشن می باشد.

دکمه ماکروفر
پخت غذا با امواج ماکروویو. این دکمه برای انجام کارهای مجزا و مشخص بسیار مناسب است مانند گرم کردن سوپ، پختن سیب‌زمینی به‌همراه پوست یا گرم‌کردن وعده‌های غذایی آماده.

بیشتر بخوانید:حالت های مختلف شست و شوی ماشین لباسشویی های ال جی

دکمه روشن/خاموش کردن صفحه گردان
با توقف صفحه گردان از چرخش به شما امکان استفاده از ظروف بزرگ که کل فر را پر می کند می دهد.

ولوم
جهت تعیین مدت اشپزی وزن و اندازه وعده غذایی

STOP/ECO
کمترین مصرف برق اماده به کار در جهان است.

مصرف کنندگان میتوانند ۴۰ % انرژی در حالت اماده به کار را ذخیره کنند.

عملکرد پنل ماکروفر سامسونگ مدلGE282T

برای توقف یا لغو یک برنامه آشپزی، این دکمه را فشار دهید.
یک بار فشار دهید تا پخت غذا را متوقف کنید.
برای متوقف کردن پخت و پز یا لغو برنامه فعلی، دوبار فشار دهید.

دکمه شروع ۳۰ ثانیه
برای گرم کردن غذا استفاده میشود که با هر بار زدن ۳۰ ثانیه به زمان آن اضافه می شود .

**بهترین گزینه جهت پخت کیک و پیتزا استفاده از دکمه کمبی می باشد که با توجه به دستور پخت غذا زمان و دمای پخت را تعیین نمایید.

عملکرد پنل مایکروفر سامسونگ مدل MG40J5133AT
Popcorn.1

همان طور که از نام این اصطلاح مشخص است، مربوط به پخت پاپ کورن می باشد

Potato.2

همان طور که از نام این اصطلاح مشخص است، مربوط به پخت سیب زمینی می باشد

Snak.3

همان طور که از نام این اصطلاح مشخص است، مربوط به پخت اسنک می باشد

Healthy cooking.4

پخت و پز سالم بیش از ۱۸ دستور العمل برنامه ریزی شده برای راحتی شما دارد .به راحتی همه چیز را از لوبیا سبز گرفته تا برنج قهوه ایی ,سینه ی مرغ بدون استخوان تا استیک ماهی قزل آلا پخت و آماده کرد که نتیجه ی آن غذایی مرطوب و خوش طعم میباشد.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.