آموزش تمیز کردن لوازم خانگی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

راهنمای تمیز کردن و نظافت یخچال فریزر

تمیز کردن و نظافت یخچال فریزر در نگهداری از این دستگاه و افزایش طول عمر آن بسیار حائز اهمیت است.

  • رشد سریع باکتری ها داخل یخچال به شدت موجب خرابی و فاسد شدن مواد غذایی میشود.
  • مصرف مواد غذایی فاسد میتواند مسمومیت های کشنده برای شما ایجاد کند.
  • دور ریختن مواد غذایی فاسد، استفاده از ظروف در دار، مصرف به موقع از مواد غذایی و… نکاتی هستند که میتوانید به سادگی با رعایت آن از کثیفی داخل یخچال جلوگیری نمایید.آیا راهکار های خانگی و طبیعی تمیز کردن و شتسشوی یخچال را میدانید؟ به نکات ایمنی هنگام شستشوی یخچال آشنا هستید؟

نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی

در این بخش از مقاله آموزش تمیز کردن لوازم خانگی به بررسی مراحل تمیز کردن ماشین لباسشویی میپردازیم.

قلب دوم انسان، پوست انسان است و لباس که همواره با پوست در تماس است، بسیار در سلامت آن اهمیت دارد. برای تضمین سلامت پوست خود، هر چند وقت یکبار اقدام به تمیز کردن لباسشویی نمایید.

  • پس از شستشوی لباس در لباسشویی حتما درب آن را باز بگذارید تا کامل داخل آن خشک شود.
  • هر از چند گاهی جا پودری را خارج کرده و بشویید که رسوبات مواد شوینده از آن پاک شود.
  • سعی کنید بلافاصله پس از تمام شدن چرخه لباسشویی درب آن را باز کرده و لباس های خیس را خرج نمایید. باقی ماندن لباس خیس در لباسشویی موجب شد باکتری های مضر برای پوست در لباس ها میشوند.

طریقه تمیز کردن ماشین ظرفشویی

آموزش تمیز کردن ماشین ظرفشویی به شرح زیر است:

اگر در منزل از ماشین ظرفشویی استفاده میکنید، حتما میدانید که تمیز کردن داخل ماشین ظرفشویی چقدر مهم و ضروری است. ظرفی که داخل ماشین ظرفشویی میشویید، با غذایی که میخورید نزدیک ترین برخورد را دارد. باقی ماندن مواد شوینده و یا باکتری های ناشی از کثیفی داخل ماشین ظرفشویی ممکن است با غذای شما ترکیب شده و شما را مسموم کند.

  • پیش از آنکه ظروف را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید یکبار آن ها را آب بکشید تا تکه های غذای باقی مانده روی ظروف داخل ماشین ظرفشویی نشود.
  • با این اقدام ساده جلوی گرفتگی فیلتر کف ظرفشویی و باقی ماندن آب کثیف داخل ماشین را میگیرید.تمیز کردن ماشین ظرفشویی اصلا سخت نیست، به سادگی و با رعایت چند نکته ساده میتوانید دستگاه خود را تمیز کرده و از هرگونه آلودگی پاک کنید. به مطالعه مقاله نحوه تمیز کردن ماشین ظرفشویی بپردازید تا با روش های ساده و خانگی آن آشنا شوید.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.