نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی را نمی‌توان با تعداد قابل توجهی از مراکز تعمیر مقایسه کرد. کارشناسان فعال در این نمایندگی‌ها کاملا آموزش‌دیده هستند، و مشکلات یخچال هیتاچی و روش رفع آنها را می‌شناسند.

آنها طوری تعمیرات یخچال هیتاچی را انجام می‌دهند که دستگاه شما تفاوتی با روز اول نداشته باشد. همچنین، پس از پابان کار دوباره با مشکلات جدیدی روبرو نخواهید شد. این مسئله مدیون تخصص بالا و استفاده از قطعات اصلی برای رفع معایب یخچال هیتاچی است.

مزیت دیگری که نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی دارد، ارائه خدمات در محل و در زمان تعیین‌شده توسط شماست. بدین ترتیب، دیگر نیست برای انتقال دستگاه به مرکز تعمیرات هزینه‌ای پرداخت کنید، و خطرات احتمالی در حمل‌ونقل هم حذف می‌شود. علاوه بر آن، شما می‌توانید بر روند تعمیر یخچال فریزر هیتاچی نظارت کنید.

خدمات تعمیر یخچال هیتاچی در محل

متخصصانی که به درخواست شما در محل حضور پیدا می‌کنند، می‌توانند کلیه معایب یخچال هیتاچی را رفع کنند، از جمله:

  • مشکلات درب مانند بسته نشدن و یا پاره شدن لاستیک دور درب یخچال
  • روشن نشدن دستگاه و سایر مشکلات موتور مانند داغ کردن
  • ایجاد سروصدای زیاد توسط یخچال فریزر هیتاچی
  • ایراد پیدا کردن سنسور یخچال هیتاچی
  • معیوب شدن فن یخچال هیتاچی
  • برفک زدن یخچال HITACHI
  • تعمیر برد یخچال هیتاچی و …

رایج‌ترین معایب یخچال هیتاچی

در میان خدمات تعمیرات یخچال هیتاچی، برخی از آنها درخواست بیشتری دارند. در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم، و نحوه عیب‌یابی آنها را کوتاه توضیح می‌دهیم:

تعمیر برد یخچال هیتاچی

برد الکترونیکی یخچال احتمالا مهمترین قطعه آن است. خرابی این قطعه نشانه‌های مختلفی دارد، چرا که با همه بخش‌های دستگاه در ازتباط است. نوسانات برق و طول عمر بالا ار جمله مواردی هستند که این قطعه را معیوب می‌کنند.

به دلیل حساسی بالای این قطعه، بسیار مهم است که تعمیر برد یخچال هیتاچی را به متخصص سپرد. البته در مواردی هم تعمیر برد یخچال هیتاچی امکان‌پذیر و یا از نظر هزینه مقرون به صرفه نیست، و باید آن را تعویض کرد.

تعمیر فن یخچال هیتاچی

فن یخچال هیتاچی هوا در اطراف کویل‌ها و فضای داخلی یخچال به گردش درمی‌آورد. بنابراین در صورت خراب شدن فن یخچال هیتاچی، یخچال به اندازه کافی خنک نخواهد شد. مهمترین نشانه مشکلات یخچال هیتاچی در صورتی که فن معیوب شده باشد، ایجاد سروصداست.

تعمیرات یخچال هیتاچی برای برطرف کردن مشکلات فن به چهار دسته تقسیم می‌شود:

  • تعمیر فن کندانسور؛ که کویل‌های کندانسور را خنک می‌کند و پشت پنل یخچال قرار گرفته است.
  • تعمیر فن کمپرسور؛ که کمپرسور را خنک می‌کند و پشت یخچال در پایین آن قرار گرفته است.
  • تعمیر فن تبخیر (اواپراتور)؛ که به انتقال گرمای هوا به گاز یخچال کمک می‌کند و درون قسمت فریزر تعبیه شده است.
  • تعمیر فن داخلی؛ که سرما را درون یخچال به گردش در می‌آورد و در بدنه یخچال قرار دارد.

اگر مدل دستگاه شما جدید است، احتمالا همه این چهار فن را دارد، و کارشناس تعمیر یخچال هیتاچی باید آنها را بررسی و سلامت‌شان را تست کند.

بیشتر بخوانید:علت خاموش نشدن یخچال و یا همان اتومات نکردن یخچال

تعمیر سنسور یخچال هیتاچی

یکی از مشکلات یخچال هیتاچی که افراد نسبتا زیاد با آن برخورد می‌کنند، مشکل بهم زدن سنسور آن است. لازم به ذکر است که تعمیر سنسور یخچال هیتاچی نیز مانند تعمیر فن یخچال هیتاچی خدمات مختلفی دارد:

  • تعمیر سنسور فریزر؛ که دمای داخلی فریزر را اندازه می‌گیرد.
  • تعمیر سنسور یخچال؛ که دمای داخلی یخچال را اندازه می‌گیرد.
  • تعمیر سنسور محیط؛ که دمای محیط یخچال HITACHI را اندازه می‌گیرد.
  • تعمیر سنسور دیفراست؛ که در دستگاه‌های مدرن به جلوگیری از تشکیل برفک کمک می‌کند.
  • تعمیر سنسور درب؛ که با ایجاد آلارم در صورت بسته نشدن درب به هدر نرفتن سرما کمک می‌کند.
  • تعمیر سنسور کمپرسور؛ که با خاموش کردن کمپرسور در زمان مناسب از داغ کردن آن جلوگیری می‌کند.

همان‌طور که می‌بینید، تعمیر یخچال هیتاچی و قطعات آن بسیار تخصصی هستند، و لازمه تعمیرات یخچال هیتاچی به صورت موفقیت‌آمیز دانش و تجربه در کنار قطعات و ابزار مناسب است.

هزینه تعمیر یخچال فریزر هیتاچی

هزینه خدمات نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی بیشتر از هرچیز به مشکلی که دستگاه بهم زده است، بستگی دارد. گاهی مشکل تنها با تعویض لاستیک درب حل می‌شود؛ گاهی نیز باید تعمیر برد یخچال هیتاچی را انجام داد.

هزینه تمام‌شده تعمیرات یخچال هیتاچی معمولا از تعویض قطعات مختلف مانند سنسور و فن یخچال هیتاچی کمتر است. علاوه بر آن، نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی قطعات را بدون واسطه تهیه می‌کند، که از هزینه‌های شما خواهد کاشت.

برای اطلاع دقیق‌تر از هزینه تعمیر و رفع معایب یخچال هیتاچی، می‌توانید با هوم کارا تماس بگیرید.

جلوگیری از مشکلات یخچال هیتاچی

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از معایب یخچال هیتاچی، توجه به طریقه نصب یخچال هیتاچی است. توصیه ما این است که برای طریقه نصب یخچال هیتاچی یک محسط کاملا صاف و تراز و محکم را درنظر بگیرید.

مورد دیگری که باید در طریقه نصب یخچال هیتاچی ذهن داشته باشید، قرار ندادن آن نزدیک کنار وسیله‌های حرارت‌زا (مانند شوفاژ یا اجاق گاز) و رطوبت‌زاست. همچین، در طریقه نصب یخچال هیتاچی سراغ مکان‌هایی نروید که در معرض تایش مستقیم آفتاب قرار دارند.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.