یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل Samsung RR30-RZ30

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
طراحی زیبا و هماهنگ با آشپزخانه شما یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ با طراحی دوقلو وارد بازار شده و دارای ظرفیت بالایی می باشد. ظرفیت این یخچال زیاد است و می تواند برای استفاده های سنگین از آن استفاده کرد. شما می توانید بسته به دلخواه خود یخچال و فریزر را با هم یا به صورت جدا از هم قرار دهید. بر روی درب یخچال آبریز قرار دارد. در قسمت بالای آن یک پنل دیجیتال قرار دارد بنابراین می توانید تمام ساز و کار یخچال را در اختیار داشته باشید. قفسه های آن متنوع بوده و تعداد آن ها زیاد است. از دو کشو برای نگهداری میوه و سبزی استفاده شده است و در کل یک یخچال بسیار جاداری است. جنس قفسه ها و کشو ها از شیشه ی حرارت دیده است و می تواند وزن زیادی را تحمل می کند از طرفی می توانید طبقه ها را بسته به نیاز خود تنظیم کنید تا بتوانید بیشترین استفاده از فضای داخل یخچال را داشته باشید. موتور اینورتر دیجیتال در کنار فن خنک کننده ی چند گانه، هوای یکسان و ثابتی را در درون یخچال ایجاد می کنند تا طراوت و تازگی محتویات داخل یخچال حفظ شود. موتور اینورتر آن دارای صدای کم، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتری است. در ساخت این یخچال سعی شده است فضای بیشتری در دسترس قرار گیرد. یخساز آن به نوعی باریکتر بوده و همین امر سبب ایجاد فضای اضافی داخل یخچال شده است. تنوع قفسه ها زیاد است و می توان انواع مواد غذایی و انواع محفظه ها را در آن جای داد. این یخچال جادار بوده و برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب است. قفل کودک و هشدار باز ماندن درب از هدر رفتن هوای سرد و به سبب آن، از افزایش مصرف انرژی جلوگیری می کند.

یخساز باریکتر و استفاده بهینه تر در یخچال فریزر دوقلو سامسونگیک یخ ساز باریک تر فضای کمتری را در فریزر اشغال کرده است. سیستم سرد کننده ی یخچال از گاز مبرد R600a استفاده می کند که کارایی آن بسیار بیشتر از گازهای دیگر است و از طرفی برای محیط زیست ضرری ندارد. گاز مبرد در عملکرد موتور تاثیر زیادی دارد به گونه ای که استهلاک موتور رابطه ی مستقیم با گاز مبرد دارد. موتور اینورتر دیجیتال همان موتور اینورتر خطی در محصولات ال جی است و فقط در نام گذاری تفاوتی را ایجاد کرده اند و عملکردشان دقیقا مثل هم است. قابلیت های اتصال با وای فای کمک می کند تا شما بتوانید با گوشی خود به آن وصل شده و عملکرد آن را زیر نظر داشته باشید و در بسیار از موارد می توانید به بررسی قسمت های آن بپردازید. جریان هوای چند منظوره چه در یخچال و چه در فریزر به طور یکنواخت عمل می کند تا تازگی محتویات داخل آن حفظ شود.

بیشتر بخوانید:یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل Samsung FSR14

دقیق تر و با دوام تر با یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

تکنولوژی خنک کننده همه جانبه سرمای یکنواختی را در تمامی نقاط یخچال دوقلو سامسونگ در چهار گوشه آن فراهم می آورد و در نتیجه همه چیز را تازه نگه می‌دارد. هوای سرد از طریق خروجی های متعدد در تمامی طبقات به درون دستگاه دمیده می شود، به این ترتیب یک دمای ثابت و پایدار از بالا تا پایین یخچال را شاهد خواهید بود و مواد غذایی برای مدت زمان طولانی‌تری تازه تر می مانند.

نهایت تازگی با یخچال دوقلو سامسونگ

طراوت ، طعم و بافت غذاها را برای مدت بیشتری حفظ کنید. خنک کننده های مستقل در هر محفظه هر گوشه را به طور مساوی خنک می کنند. مهم نیست که درجه حرارت هوای بیرون از یخچال چقدر است، با وجود عایق حرارتی در اطراف این یخچال، انواع نوسانات دما از بین می رود. فناوری Digital Inverter همچنین دما را دقیقاً حس کرده و آن را کنترل می کند.

به راحتی به محتویات یخچال دسترسی داشته باشید

قفسه کشویی آسان
با خیال راحت و بدون مانع به یخچال و فریزر دسترسی پیدا کنید. قفسه کشویی آسان دارای لولای چرخشی است و به راحتی در داخل یخچال قابل حرکت است و این امکان را به شما می دهد تا به طور موثری مواد غذایی خود را ذخیره ، سازماندهی و در نهایت دسترسی داشته باشید. بدون هدر دادن هیچ فضایی در یخچال خود ، به راحتی می توانید به قسمت های دیگر قسمت پشت و گوشه دسترسی پیدا کنید.

مشخصات فنی

  • قفل کودک                دارد
  • بدون برفک                دارد
  • گنجایش کل به لیتر     ۳۴۸ لیتر

سایر ویژگی‌ها

اینورتر دیجیتال (۱۲۳ ماه ضمانت)

/ محفظه مخصوص با انتخاب میزان سرمایش

/ آبسردکن دستی

/ نمایشگر LED دیجیتال /

فیلتر بوزدایی /

جریان هوای چندگانه Multi AirFlow /

سیتسم خنک کنندگی دوگانه Twin Cooling

/ طبقات شیشه ای مقاوم /

تعداد کشو                     یخچال: ۲

فریزر: ۵لامپ یخچال                   دارد

اخطار باز ماندن درب         دارد

گنجایش یخچال               ۳۴۸ لیتر

گنجایش فریز                  ۲۷۷ لیتر

یخ ساز خودکار                ندارد

جهت باز شدن درب          به سمت چپ

میزان صدا                     ۴۰ دسی بل

توضیحات

  • دارای جریان چندگانه Multi Flow
  • مجهز به کمپرسور اینورتر خطی
  • دارای فیلتر بوزدایی
  • دارای فیلتر آب
  • دارای محفظه نگهداری میوه و سبزیجات
  • دارای محفظه Fresh Zone

نمودار مصرف انرژی              +A

تعداد طبقات                         ۵

آبریز بیرونی                        دارد

مشخصات

  • ارتفاع                     ۱۸۰ سانتی متر
  • عمق با درب            ۶۸.۴ سانتی متر
  • پهنا                       ۵۹.۵ سانتی متر
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.