چرا باید رسوب زدایی و جرم گیری ماشین لباسشویی را جدی بگیریم؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

 

ماشین های لباسشویی با هجوم الیاف لباس، مواد غذایی، میکروب و سایر توده های چرک و کثیف روبرو می شوند.

همه این موارد می تواند در هر کجا و هر مکانی در داخل قسمت های دیگ و همچنین لاستیک دستگاه گیر کند.

گذشته از آن، رسوبات معدنی از آب شهری می تواند در هر کجای دیگ انباشته و گاها برخی از مکانیسم های ورودی یا خروجی لباسشویی را با مشکل روبرو کند.

همچنین، رطوبت اغلب باعث رشد کپک و باکتری ها و برای سلامتی خطرناک است.

این مشکلات می تواند کیفیت تمیز کردن لباس توسط ماشین لباسشویی شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، در نتیجه لباس های تیره و مملو از لکه خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:کمپرسور کولر گازی

حتی آن بوی دلچسب تمیزی نیز بعد از شستشو برایتان از لباس ها ناپدید یا کم رنگ خواهد بود و بجای آن بوی نامطبوعی در گذر زمان جایگزین خواهد شد.

در نظر داشته باشید بی توجهی به این موضوع در طی چند سال با جمع شدن مواد معدنی آسیب های زیادی به بخش هایی نظیر بلبرینگ، کاسه نمد، شفت و سایر اجزای دیگ وارد میکند.

جرم گیری کردن داخل دیگ لباسشویی را چند وقت یکبار انجام دهیم؟

توجه داشته باشید که میزان جرم گیری ماشین لباسشویی و تمیز کردن آن، به میزان استفاده از لباسشویی، کیفیت آب و نوع آن بستگی دارد.

خوب است که هر سه ماه ماشین های لباسشویی خود را تمیز کنید.

اگر در جایی با آب سخت زندگی می کنید، ماشین لباسشویی شما باید هر دو ماه یکبار جرم گیری شود تا از تجمع مواد معدنی جلوگیری گردد.

در مدل های جدیدتر، دستگاه های جداکننده برای مواد شوینده و نرم کننده پارچه وجود دارد. دیگ این دستگاه ها باید حداقل هر دو ماه یکبار تمیز شوند تا مکانیزم به درستی کار کند.

برای آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی نیاز به تهیه چه مواردی است؟

برای یاد گیری تمیز کردن دیگ دستگاه با موارد مختلف اینکار را انجام دهیم اگر با موادی که دم دست تر هستند بخواهید این آموزش جرم زدایی را جلو برویم یکی از موارد زیر مورد نیاز است:

  • سرکه
  • جوش شیرین
  • وایتکس

اما چنانچه به مواد جرم گیر مخصوص لباسشویی نظیر پودر یا قرص دسترسی دارید موارد فوق را فراموش کنید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.