ویژگی های لباسشویی سامسونگ

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

سامسونگ نیز یکی از شرکت‌های پیشرو در خلق تکنولوژی های جدید و مؤثر در ماشین های لباسشویی خود برای شستشوی هر چه مؤثرتر با کارایی و مصرف انرژی کمتر می‌باشد. ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد لباسشویی های سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی AddWash: با استفاده از ویژگی AddWash ماشین لباسشویی های سامسونگ می‌توانید پس از شروع برنامه شستشو اگر لباسی را فراموش کرده‌اید در ماشین بیندازید، به‌راحتی آن را اضافه کنید.

ویژگی Ecobubble: این ویژگی با ایجاد حباب‌های زیاد، آب و مواد شوینده را به عمق الیاف لباس‌ها می‌رساند و باعث تمیزتر شسته شدن لباس‌ها می‌شود.

شستشوی هوشمندانه و سریع درب از جلو و درب از بالای ماشین لباسشویی سامسونگ با کارایی بالا به هر چه تمیزتر شسته شدن لباس‌ها کمک می‌کند.

ویژگی activewash: این ویژگی در لباسشویی های درب از بالای سامسونگ یک سینی مناسب را به لباسشویی شما اضافه می‌کند تا بتوانید لباس‌هایی که دارای لکه هستند یا خیلی کثیف هستند را قبل از شستشو، با دست راحت تر و بهتر تمیز کنید.

چرخش فوق‌العاده سریع: تکنولوژی پیشرفته Super Speed به شما کمک می‌کند که لباس‌هایتان به بهترین وجه ممکن و بدون نیاز به دست خشک شوند.

تکنولوژی کاهش ارتعاش: این ویژگی لباسشویی های سامسونگ باعث کاهش نویز و ارتعاشات می‌شود و با توجه به سنسورها و طرحی خلاقانه، لباسشویی های سامسونگ حتی در شستشوهای سنگین با سرعت بالا نیز تعادل و بی‌سروصدا بودن خود را حفظ می‌کنند.

کشوی شستشوی جانبی: با استفاده از این کشوی کوچک که در پایین لباسشویی تعبیه شده است، می‌توانید برخی از لباس‌ها را (مثل جوراب و لباس‌های کوچک) که می‌خواهید جداگانه شسته شوند و حجم آن‌ها کم است، در این محفظه قرار دهید و هم‌زمان با محفظه اصلی عملیات شستشو را شروع کنید.

نمایندگی سامسونگ در ایران همانند نمایندگی ال جی، خدمات پس از فروش بسیار قدرتمندی را به مشتریان خود ارائه می دهند و قطعات یدکی و خدمات تعمیرات لباسشویی سامسونگ و ال جی به دلیل اینکه این برندهای ماشین لباسشویی خارجی در ایران (به دلیل کیفیت و قیمت مناسب) پرفروش هستند، به سهولت در دسترس می‌باشند.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.