نحوه ریست کردن یخساز ساید بای ساید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی یخچال های ساید بای ساید مجز به سیستم یخ ساز شده اند که بدون اینکه مانند زمان های قدیم نیاز باشد شما آب را دورن فریزر بگذارید تا یخ بزند در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید میتوانید از یخساز یخچال خود اقدام به تهیه یخ کنید و جالب تر اینکه یخچال های ساید بای ساید قادر به تهیه و در اختیار شما قرار دادن چند سایز یخ هستند که از محفظه ای که بر روی درب یخچال شما قرار دارد میتوانید لیوان خود را از یخ پر کنید اما گاهی این سیستم در یخچال ها به مشکل برخورد میکند و نیاز است که با ریست کردن موجب ازسر گیری فعالیت آن به طور صحیح گردیم، با توجه به اهمیت دانستن نحوه این کار با ما همراه باشید تا در ادامه به آموزش نحوه ریست کردن یخساز ساید بای ساید بپردازیم.

کاربران گرامی؛ چنانچه نیاز به ریست یخساز یخچال دارید اما نمی دانید این کار را چگونه انجام دهید به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله با سایت تعمیرات لوازم خانگی هوم کارا همراه باشید.

فهرست

چه زمان باید یخساز یخچال ساید بای ساید را ریست کرد؟

گاهی ممکن است در هنگام استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید خود دچار مشکل شوید و احساس کنید که یخساز یخچال شما در حالت طبیعی کار نمیکند. در این وضعیت نگران نباشید زیرا میتوانید با ریست کردن یخساز یخچال ساید بای ساید به رفع این مشکل بپردازید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این کار مختص به زمانی است که شما مطمئن هستید یخساز یخچال شما به درستی کار نمیکند و از تکرار این کار در فواصل نزدیک خودداری کنید تا به دستگاه شما آسیبی وارد نگردد. اما در پاسخ به این پرسش که چه زمان باید یخساز یخچال ساید را ریست کرد؟ میتوان به موقعیت های زیر اشاره کرد:

  • زمانی که یخساز یخچال شما یخسازی را انجام نمیدهد.
  • زمانی که در هنگام یخسازی صدایی بلند تولید میشود.

راهنمای تعمیرات یخساز یخچال ساید بای ساید

اگر نحوه عیب یابی و تعمیر یخساز یخچال ساید برای شما اهمیت دارد و میخواهید خودتان مشکل را برطرف نمایید این مقاله از هوم کارا را از دست ندهید و حتما دیدگاه های آن را نگاه کنید تا پرسش های دیگر کاربران و جواب های تعمیرکاران هوم کارا برای شما آموزنده باشد.

دکمه ریست یخساز یخچال ساید بای ساید

دکمه ریست در یخساز ها نقش مهمی را ایفا میکند زیرا بسیاری از مشکلات یخسازهای یخچال با ریست کردن برطرف میشود و اگر این دکمه وجود نداشت شما برای این کار نیازمند به یک تعمیرکار بودید، پس با پیدا کردن و نحوه استفاده صحیح از دکمه ریست یخساز در یخچال ساید بای ساید که معمولا نیز با همین نام( Reset) در یخچال تعبیه شده است شما میتوانید تا حد زیادی مشکلات ساده یخساز یخچال خود را برطرف نمایید.

آموزش ریست یخساز ساید بای ساید بوش

ریست کردن یخساز یخچال بوش نیز به راحتی و توسط خود شما قابل انجام است که میتوانید به این منظور مطابق مراحل نام برده شده در زیر برای شما اقدام نمایید:

  • ابتدا زمانی که یخچال شما روشن است درب فریزر را باز کرده.
  • در این مرحله به آرامی محفظه درب یخساز یخچال را باز میکنید و خواهید دید که اجزای داخلی یخساز قابل مشاهده خواهند بود.
  • پس از آن دکمه ریست یخساز را فشار داده و پس از چند ثانیه رها کنید.
  • پس از آن مجددا درب یخساز را در محل خود قرار دهید.

ریست کردن فیلتر یخچال

اگر از فیلتر آب یخچال برای ساید بای ساید خود استفاده میکنید و زمان تعویض آن فرا رسیده و باید فیلتر آب یخچال ساید خود را ریست نمایید، حتما این مقاله از هوم کارا را مطالعه نمایید تا با ریست فیلتر آب انواع یخچال برندهای مختلف آشنا شوید.

ریست کردن یخساز ساید بای ساید دوو

ریست کردن یخساز یخچال به معنای قطع فعالیت آن و از سرگیری مججد فعالیت به منظور برطرف شدن مشکل یخساز انجام میشود که در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه ریست کردن یخساز یخچال دوو را به شما آموزش دهیم:

  • ابتدا درب فریزر را باز کنید و محفظه بیرونی یخ ساز که درب آن میباشد را بردارید.
  • بعد از برداشتن درب یخساز یخچال شما دکمه ای را مشاهده خواهید کرد بر روی آن Reset switch نوشته شده است.
  • این دکمه را برای ۸ ثانیه نگه دارید.
  • اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید بعد از چند ثانیه یخساز شما شروع به چرخش میکند.
  • در این عملیات ریست کردن یخساز یخچال دوو شما انجام شده است.
  • یک بار انجام دادن این مراحل کافی میباشد و تکرار آن در بهبود کارکرد یخساز شما نقشی نخواهد داشت.
  • حالا مجددا درب یخساز را در جای خود قرار دهید و بعد از حدود ۷ ساعت شما مجددا میتوانید از دستگاه خود یخ بگیرید.

چگونه یخساز ساید بای ساید سامسونگ را ریست کنیم؟

برای ریست کردن یخساز یخچال سامسونگ هم میتوانید مطابق مراحلی که در زیر توضیح داده شده است اقدام نمایید:

  • ابتدا اقدام به روشن کردن یخساز نمایید.
  • پس از آن به دنبال یک دکمه لمسی و یا فیزیکی بر روی صفحه نمایش یخچال خود باشید که نشان دهنده روشن بودن یخساز است.
  • بعد از آن درب فریزر را باز کرده و محفظه یخ را باز کنید.
  • در اکثر مدل های یخچال سامسونگ دکمه ریست یخساز ساید بای ساید سامسونگ در زیر این محفظه قرار دارد که با فشردن ۵ ثانیه ای آن شما میتوانید یخساز یخچال خود را ریست نمایید.

نحوه ریست یخساز ساید بای ساید ال جی

برای ریست کردن یخساز یخچال ال جی شما باید ابتدا در هنگامی که یخساز فعال است خروجی یخ را قفل کرده و سپس مطابق مراحل زیر پیش روید:

  • ابتدا با زدن دکمه Ice lock راه خروج یخ را در هنگام کار ببندید.
  • پس از آن با نگه داشتن دکمه Reset ice اقدام به ریست کردن یخساز یخچال ال جی نمایید.

نحوه ریست کردن یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک

در ادامه برای شما عزیزان آموزش نحوه ریست کردن یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک را نیز آورده ایم که با انجام مراحل گام به گام آن میتوانید ریست یخساز یخچال جنرال الکتریک خود را انجام دهید:

  • در یخچال های جنرال الکتریک لازم است ابتدا دکمه Ice type و child lock را به مدت ۳ ثانیه همزمان نگه دارید.
  • پس از آن دکمه ice reset را فشار داده و مجددا به مدت ۳ ثانیه نگه میدارید.

نتیجه گیری از نحوه ریست کردن یخساز یخچال ساید بای ساید

دکمه های ریست در یخچال ها به منظور افزایش کارایی یک دستگاه و حل مشکلات ساده در منزل و توسط خود شما در یخچال ها تعبیه شده است، همانطور که در مقاله بالا توضیح دادیم تنها پیدا کردن این دکمه در یخچال ساید بای ساید شما و انجام مراحل ریست کردن از روی اطلاعاتی که در بالا برای شما آورده ایم میتواند از وارد کردن آسیب به دستگاه شما جلوگیری کرده و همچنین بهبود کارکرد یخساز یخچال شما را ارتقا بخشد. برای تعمیرات یخچال فریزر خود می توانید از تکنسین های متخصص هوم کارا کمک بگیرید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.