موتور یخچال مابه ساخت کجاست؟

موتور یخچال مابه ساخت کجاست؟ | تشخیص اصل از تقلبی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

Mabe یکی از معروف‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی به خصوص یخچال و ساید بای ساید در جهان است. محصولات این برند در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. یخچال فریزرهای تولید شده توسط مابه از کیفیت و عملکرد بسیار مناسبی برخوردار هستند و همین مساله سبب شده تا خریداران این محصول رضایت کاملی داشته باشند. کسانی که قصد خرید یخچال مابه را دارند، اولین سوالی که با آن برخورد می‌کنند این است که موتور یخچال مابه ساخت کجاست؟ چرا که موتور مهمترین بخش است و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد. پس اگر به دنبال خرید این دستگاه هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 یخچال فریزر mabe

آیا می‌دانید موتور یخچال مابه ساخت کجاست؟

موتور یا همان کمپرسور یکی از بخش‌های مهم یخچال فریزر و ساید بای ساید به شمار می‌رود. امروزه مدل‌های مختلفی از موتورها مثل اینورتر که جزو موتورهای مرغوب است، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. تولید کنندگان نیز سعی می‌کنند در مدل‌های جدید از این نوع موتور استفاده کنند. چرا که کارایی و طول عمر آن نسبت به موتورهای معمولی بیشتر است. مابه نیز در محصولات خود از این نوع موتور استفاده می‌کند.

بهتر است بدانید کشور مکزیک که سازنده یخچال مابه است، بهترین و باکیفیت‌ترین موتورها را تولید کرده و در محصولات خود بکار می‌برد. این موتورها علاوه بر داشتن قدرت بالا، صدای بسیار کمی نیز هنگام کار کردن دارند.

تعمیر ساید امریکایی

برند مابه

آشنایی با تاریخچه برند مابه

حال که متوجه شدید موتور یخچال مابه ساخت کجاست، در ادامه قصد داریم کمی با تاریخچه این برند آشنا شویم تا با آگاهی بیشتری محصولات این شرکت را خریداری کنید.

برند Mabe در سال ۱۹۴۶ کار خود را با تولید مبلمان مخصوص آشپزخانه در کشور مکزیک شروع کرد. مابه در طی سال‌های کوتاهی توانست رشد زیادی کند و بیش از ۵۰ درصد سهم بازار مکزیک را از آنِ خود نماید. پس از آن، این شرکت فعالیت‌های خود را گسترش داد و به تولید انواع اجاق گاز و یخچال نیز روی آورد. در نهایت مابه توانست در سال ۱۹۶۰ به یکی از صادرکنندگان لوازم خانگی به کشورهای دیگر تبدیل شود.

کیفیت بی‌نظیر محصولات مابه باعث شد تا خیلی زود وارد بازار آمریکا شده و با نمایندگی جنرال الکتریک همکاری کند. Mabe با ادامه دادن همین مسیر توانست در سال ۱۹۹۰ بیش از ۹۰ درصد اجاق گازها و یخچال‌های تولید شده را به آمریکا صادر کند. در حال حاضر مابه بزرگترین برند در مکزیک بوده و انواع لوازم خانگی را تولید و به کشورهای جهان صادر می‌کند. برخی از محصولات این شرکت عبارت است از:

  • انواع آبگرمکن
  • یخچال فریزر و ساید بای ساید
  • هود آشپزخانه
  • کولر گازی
  • لباسشویی
  • اجاق گاز

l,j,v do]hg lhfi shoj ;[hsj?

چطور متوجه شویم موتور یخچال مابه ساخت کجاست؟

وجود نمونه‌های تقلبی یخچال فریزرها در بازار سبب شده تا بسیاری از افراد موقع خرید تردید داشته باشند. خوشبختانه تشخیص نمونه‌های تقلبی یخچال مابه راحت‌تر از یخچال‌های دیگر موجود در بازار است. برای اینکار کافی است به سایت مابه مراجعه کرده و نام محصول را در آن جستجو کنید. اگر مدل انتخابی شما در سایت وجود داشت، یعنی کالا اصل است. در غیر اینصورت احتمال دارد کالا تقلبی باشد. بنابراین بهترین راه برای اینکه بدانید موتور یخچال مابه ساخت کجاست مراجعه به وب‌سایت mabeglobal است.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.