معرفی بهترین مدل جاروبرقی آاگ

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

جاروبرقی یکی از حیاتی‌ترین لوازم برقی در هر خانه است که خرابی‌اش می‌تواند تمامی اعضای خانه را به تکاپو بیندازد. امروزه اکثر افراد در هنگام خرید این دستگاه ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه بیشتر، دستگاه قدرتمند و با کیفیتی داشته باشند که در نظافت تمام سطوح خانه به آنها کمک کند.

یکی از بهترین برندهای جاروبرقی موجود در بازار مارک AEG است. اگر درباره بهترین مدل جاروبرقی آاگ چیزی نمی‌دانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بهترین مدل جاروبرقی آاگ کدام است؟

AEG برندی آلمانی است که به دلیل کیفیت بالای لوازم خود، فروش بسیار بالایی در سرتاسر جهان دارد. این برند در ایران نیز کاملا شناخته شده است و اکثر افرادی که به دنبال جاروبرقی با عمر بسیار بالا و مکش عالی هستند حتما برند آاگ را در نظر می‌گیرند.

اگر از دستگاه خود به درستی استفاده کنید احتمال کمی وجود دارد که تا سالیان سال نیازی به تعمیر جاروبرقی آاگ خود داشته باشید البته باید این موضوع را در نظر بگیرید که تمامی جاروبرقی‌ها هر ۶ ماه تا یک سال یک بار نیاز به تعویض فیلتر و کیسه دارند.

قدرت بالای موتور، مکش قوی، تولید صدای کم، ظاهر زیبا، مخزن بزرگ و طراحی ارگونومی از مهم‌ترین معیارهای یک جاروبرقی خوب هستند که اکثر آنها در بهترین مدل جاروبرقی آاگ نیز پیدا می‌شوند. از محبوب‌ترین مدل‌های جاروبرقی AEG که در بازار فروخته می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- جاروبرقی آاگ مدل VX9-1-WM

بهترین جاروبرقی آاگ

این مدل دارای موتور قدرتمند ۲۲۰۰ وات است که مکش بسیار زیادی جهت جمع آوری آشغال‌ها در روی سطوح مختلف ایجاد می‌کند. البته دکمه خاصی بر روی بدنه وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد مکش دستگاه را بر اساس هر سطح تنظیم کند تا جاروبرقی کشیدن آسان‌تر از قبل شود.

طراحی این مدل کاملا ارگونومی است و لوله تلسکوپی به کاربر اجازه می‌دهد تا دسته بر اساس قد او تنظیم شود. در لوله خرطومی دستگاه از تکنولوژی AeroPro استفاده شده که خلا بسیار خوبی را در خود ایجاد می‌کند تا مکش به بالاترین حد خود برسد و صدای دستگاه تا حد زیادی کاهش یابد.

میزان تولید صدای این مدل در هنگام روشن بودن تنها ۷۰ دسی بل است که میزان نسبتا خوبی است. برس خاصی جهت تمیز کردن فرش تعبیه شده که به تکنولوژی AeroPro Extreme مجهز است و آشغال‌ها را با مکش بیشتری جذب می‌کند.

۲- جاروبرقی آاگ مدل VX9-1-CBCP

بهترین مدل جاروبرقی AEG

برخی معتقدند که این مدل بهترین مدل جاروبرقی آاگ است؛ البته زیبایی ظاهری VX9-1-CBCP در این موضوع بی‌تاثیر نیست.قدرت موتور این دستگاه به ۲۲۰ وات می‌رسد که بسیار بالاست و مکش خیلی خوبی جهت جمع آوری آشغال‌ها در سطوح مختلف ایجاد می‌کند. با این حال تولیدکنندگان جاروبرقی آاگ با استفاده از تکنولوژی AeroPro موفق شدند که مکش دستگاه را به بالاترین حد ممکن خود برسانند.

در این مدل دستگیره‌ای تعبیه شده که به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی دستگاه را در هنگام استفاده به جلو بکشند و یا آن را از جایی به جای دیگر جا به جا کنند. سیم جمع کن پدالی نیز زحمت جمع کردن سیم ۹ متری جاروبرقی را از دوش کاربر برداشته است.

یک فیلتر ضد آلرژی حرفه‌ای در این مدل وجود دارد که به شما تضمین جذب بالاترین درصد گرد و غبار و ذرات معلق را می‌دهد و می‌توانید مطمئن باشید که با جاروبرقی کشیدن مشکل تنفسی برای افرادی که آلرژی و حساسیت دارند پیش نخواهد آمد.

۳- جاروبرقی AEG مدل VX9-4-OKO

جاروبرقی آاگ مدل VX9-4-OKO

یکی از قدرتمندترین جاروبرقی‌ها مارک AEG، مدل VX9-4-OKO است که حداکثر توان مصرفی آن به ۲۵۰۰ وات می‌رسد. این قدرت بالای موتور به کاربر اجازه می‌دهد تا برای مدت زمان بیشتری بدون هیچ گونه مشکلی مانند داغ کردن جاروبرقی و کاهش مکش به کار خود ادامه دهد.

هرچه قدرت موتور بالاتر باشد احتمال فشار وارد شدن به موتور کمتر است و کاربر نیاز کمتری به تعمیر جاروبرقی پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:مزایا و معایب جاروبرقی سطلی؛ بررسی کیفیت

مصرف برق این مدل بسیار پایین‌تر از مدل‌های دیگر است و محدوده تولید صدای آن چیزی بین ۶۵ تا ۷۰ دسی بل می‌باشد. سیم جمع کن خودکار، کیسه یک بار مصرف، طول سیم ۹ متری از دیگر مزیت‌های انتخاب این مدل شیک و زیباست.

۴- جاروبرقی AEG مدل VX9-4-5ST

بهترین مدل جاروبرقی آاگ

این مدل دارای یک فیلتر قابل شستشو به نام PureAdvantage D11 است که می‌تواند زحمت خرید فیلتر جدید را از سر شما کم کند. میزان تولید صدا در این مدل کمتر از مدل‌های دیگر است (۶۵ db) و برای افرادی مناسب است که به دنبال مدلی هستند که سر و صدای جاروبرقی، کودکان یا اعضای خانه را بیدار نکند.

از دیگر مزیت‌های این مدل نسبت به مدل‌های دیگر می‌توان به گنجایش مخزن ۱.۵ لیتری اشاره کرد که باعث می‌شود تا مدت زمان زیادی نیاز به تعویض کیسه نداشته باشید. همچنین بر روی بدنه نمایشگر خاصی نصب شده که به شما میزان حجم باقی مانده از مخزن را اطلاع می‌دهد.

مدل VX9-4-5ST تنها ۷ و نیم کیلو وزن دارد و ۲ برس مخصوص فرش و موکت در جمع آوری سریع و کامل آشغال‌ها تاثیر زیادی دارند. برخی از کاربران این مدل را بهترین مدل جاروبرقی آاگ می‌دانند چرا که مکش بسیار بالاتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد و در عین حال صدای بسیار کمی را تولید می‌کند.

۵- جاروبرقی آاگ مدل VX9-1-OKO

بهترین مدل جاروبرقی آاگ مدل VX9-1-OKO

اگرچه توان مصرفی این مدل تنها ۸۵۰ وات است اما مکش بسیار خوبی را ایجاد می‌کند که پاسخگوی نیاز خانگی است. جاروبرقی آاگ مدل VX9-1-OKO می‌تواند تا ۵۰ درصد در میزان مصرف انرژی صرفه جویی کند و به یک دستگاه با مصرف برق A+++ تبدیل شود.

البته باید بدانید که کم مصرفی این مدل به معنای پایین آمدن عملکرد دستگاه نیست و با استفاده از تکنولوژی AeroPro Extreme و AeroPro Parketto قادر است تمامی آشغال‌های موجود بر روی فرشف موکت و پارکت را به سرعت جمع کند.

از دیگر مزیت‌های این مدل می‌توان به وجود فیلتر ضد آلرژی قابل شسشتی آن اشاره کرد. وجود چرخ‌های نرم، دستگیره Ergo handle و لوله خرطومی ۳۶۰ درجه باعث شده تا استفاده از این دستگاه بسیار راحت و بی‌دردسر شود. این مدل می‌تواند برای افرادی که خانه‌ای با متراژ کوچک دارند اما به کیفیت نظافت خود اهمیت می‌دهند، بهترین مدل جاروبرقی آاگ باشد.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.