مزایا و معایب جاروبرقی سطلی؛ بررسی کیفیت

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

بررسی کیفیت جاروبرقی

جاروبرقی سطلی اکثرا در محیط‌های مختلف و صنعتی چون شرکت‌ها، ادارات دولتی، دفاتر، خوابگاه‌های دانشجویی، محیط‌های مسکونی، کارواش‌ها، هتل‌ها و… کاربرد دارد. از این رو ویژگی‌ها و امکانات این مدل جاروبرقی در مقایسه با سایر مدل‌های معمول جاروبرقی، متفاوت بوده و بالطبع قابلیت‌های بیشتری خواهد داشت.

قدرت موتور جاروبرقی سطلی

جاروبرقی‌های سطلی دارای یک موتور مکنده از نوع کلکتور می‌باشند که قدرت مکش بالای دستگاه را فراهم خواهد کرد. در واقع حداکثر توان جاروبرقی‌های سطلی ۱۵۰۰ وات می‌باشد که توان بالای دستگاه جهت مکش گردوغبار به داخل مخزن را به دنبال خواهد داشت. از این رو اولین نکته در زمان بررسی مزایا و معایب جاروبرقی سطلی، توجه به توان و قدرت موتور جاروبرقی می‌باشد.

اندازه مخزن جاروبرقی سطلی

حجم مخزن جاروبرقی‌های سطلی ۱۸ لیتر و یا ۲۱ لیتر می‌باشد که باید با توجه به موارد استفاده از دستگاه، به حجم مخزن توجه داشته باشید. در واقع چون حجم مخزن جاروبرقی‌های سطلی کمتر از حجم و ظرفیت مخزن جاروبرقی‌های صنعتی می‌باشد و همچنین معمولاً بدنه و جنس مخزن جاروبرقی‌های سطلی از نوع استیل و یا پلاستیک می‌باشد، این ۲ مورد باعث کوچکی ابعاد جاروبرقی سطلی و سبک بودن دستگاه شده است. از این رو سبک بودن جاروبرقی باعث راحتی حمل آن و جابجایی آسان دستگاه خواهد شد.

سیستم فیلتراسیون جاروبرقی سطلی

یکی دیگر از نکات مورد بررسی در مزایا و معایب جاروبرقی سطلی، سیستم فیلتراسیون دستگاه می‌باشد. جاروبرقی‌های سطلی دارای فیلترهای کیسه‌ای بوده که نظافت محیط‌ها با آلودگی کمتر را راحت‌تر خواهد کرد. برای تمیزی دستگاه نیز تنها لازم است که فیلتر کیسه‌ای را از جاروبرقی جدا کرده و آن را نظافت کنید.

میزان صدای جاروبرقی سطلی

میزان صدای جاروبرقی سطلی با واحد دسی بل تعیین می‌شود که این عدد در دفترچه راهنمای دستگاه و یا بر روی بدنه جاروبرقی درج شده است. البته قابل ذکر است که هر چه این عدد میزان دسی بل جاروبرقی، عدد بالاتری باشد، نشانگر سروصدای بیشتر دستگاه خواهد بود. از این رو در زمان خرید به این مورد نیز توجه داشته باشد تا بتوانید با انتخاب یک مدل مناسب دستگاه این مورد از معایب جاروبرقی سطلی را برای خود رفع نمایید.

بیشتر بخوانید:معرفی بهترین مدل جاروبرقی آاگ

پاکت یکبار مصرف و دائمی جاروبرقی سطلی

اغلب مدل‌های جاروبرقی سطلی، قابلیت استفاده از پاکت یکبار مصرف را دارا می‌باشند. راحتی استفاده از این نوع پاکت‌های جاروبرقی و افزایش طول عمر دستگاه، باعث ترجیح انتخابی این نوع پاکت‌های جاروبرقی شده است. از این رو در زمان انتخاب و خرید این وسیله برقی، در مورد این قابلیت جاروبرقی سطلی نیز از فروشنده اطلاعات لازمه را بپرسید.

مزایا و معایب جاروبرقی سطلی

در آخرین عنوان از این مطلب، به بررسی جداگانه مزایا و معایب جاروبرقی سطلی می‌پردازیم و نکات لازمه را برای مزایا و کارکردهای این دستگاه و سهولت و راحتی استفاده آن بیان خواهیم کرد.

مزایای جاروبرقی سطلی

  • قدرت موتور بالا و مکش قوی
  • نظافت راحت و آسان سطوح مختلف
  • صرفه‌جویی در زمان تمیزکاری
  • صرفه هزینه بالا
  • کیفیت و مقاومت بالای جاروبرقی سطلی
  • حجم بالای مخزن جاروبرقی و راحتی تخلیه آن
  • وزن سبک جاروبرقی‌های سطلی

معایب جاروبرقی سطلی

  • اندازه بزرگ دستگاه و اشغال کردن فضای زیاد
  • داشتن صدای بسیار بلند

 

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.