ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره بوش مدل SMS68TW02B

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

ماشین ظرفشویی بوش با ظرفیتی مناسب برای شستن ظروف تا میزان بالایی کارآمد است. صدای بسیار کم این ماشین ظرفشویی هیچ مزاحمتی ایجاد نکرده و حتی در طول میهمانی‌ها نیز بدون آلودگی صوتی کار خود را انجام می‌دهد. نیاز کم این دستگاه به آب برای شستشوی با کیفیت ظروف باعث شده تا انرژی و آب هدر نرود و کارآمدی دستگاه بالاتر رود. این ظرفشویی مجهز به چندین برنامه شستشو می باشد که این برنامه ها شامل شستشوی قوی ۷۰ درجه سانتیگراد، خودکار ۶۵-۴۵ درجه سانتیگراد، اقتصادی ۵۰ درجه سانتیگراد، شستشوی ظروف شیشه ای ۴۰ درجه سانتیگراد، شستشوی سریع ۱ ساعت ۶۵ درجه سانتیگراد، آبکشی اولیه می باشد. این دستگاه همچنین مجهز به ۳ گزینه ویژه شامل سرعت متغیر، شستشوی بهداشتی و خشک کن اضافی می باشد. با انتخاب عملکرد سرعت متغیر زمان برنامه شستشو تا ۵۰ درصد کاهش می یابد؛ بدون آن که تأثیر عملکرد شستشو کاهش یابد. این ماشین ظرفشویی با بهره‌گیری از سیستم‌ Hygiene Plus شستشوی بهداشتی‌تر و دقیق‌تر را به‌ارمغان می‌آورد.

با استفاده از تکنولوژی محافظت از لیوان ها، با مراقبت بیشتری از لیوان های ظریف شما، شستشو انجام می شود

وقتی آب به صورت مداوم روی شیشه ریخته شود باعث خوردگی آن می شود، ماشین ظرفشویی بوش با استفاده از تکنولوژی مراقبت از لیوان ها بطور مداوم شدت آب را تنظیم می کند. به این صورت با مراقبت های ویژه از لیوان های ظریف و چینی مراقبت می کند.

AquaStop با تضمین %۱۰۰ طول عمر در برابر آسیب های احتمالی آب سیستم AquaStop متشکل از شیلنگ دو جداره، شیر ایمنی و همچنین شیار با سوئیچ شناور در مقابل آسیب ها و نشت های احتمالی آب تضمین %۱۰۰ را ارائه می دهد. در صورت نشت آب از هر جایی در ظرفشویی، این سیستم امنیتی ۲۴ ساعته آب را قطع کرده و مانع نشت آن می شود. تشخیص نشتی آب با استفاده از سنسورهایی صورت می‌گیرد که در کف دستگاه تعبیه شده است. گارانتی مادام العمر توسط شرکت بوش.

برنامه های خودکار به طور اتوماتیک بهترین عملکرد در تمیز کردن را تضمین می کنند.

میزان مصرف آب، میزان دمای آب و زمان شستشو دقیقا با توجه به سطح خیساندن تنظیم می شوند. این برنامه ها می توانند با تشخیص میزان ظروف و حتی میزان کثیفی آنها، بهترین نتایج را ارائه داده و به این ترتیب بهترین نتیجه از نظر صرفه جویی در آب و انرژی فراهم می شود.

فضا برای کارد و چنگال و ظروف آشپزخانه کوچک در کشو Vario
با کشوی Vario، سطح بارگذاری در طبقه سوم در ماشین ظرفشویی ActiveWater حتی راحت تر هم امکان پذیر خواهد شد. این مکان ایده آل برای کارد و چنگال و ظروف آشپزخانه کوچک است، بنابراین شما در هنگام بارگیری ماشین ظرفشویی فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت که انعطاف پذیر نیز می باشد. با در اختیار داشتن این سبد فضای بیشتری برای ظروف کوچکتر شما از قبیل استکانها و ملاقه ها و سایر ظروف که دارای طرح خاصی نیستند، فراهم خواهد شد.

ارتفاع قابل تنظیم تا ۵ سانتیمتر و در ۳ سطح مختلف، حتی اگر قسمت بالای سبد کاملا پر باشد

به لطف استفاده از سیستم قفسه سه گانه، ارتفاع بالاترین قسمت قفسه تا ۵ سانتیمتر قابل تغییر است و حتی اگر پر هم باشد باز هم می توانید از این ویژگی استفاده نمایید. یعنی با توجه به گزینه های قابل تنظیم بیشتر، همچنان از حداکثر انعطاف پذیری برخوردار است. شرکت بوش از این قابلیت ماشینهای ظرفشویی خود با عنوان ۳ روش rackmatic یاد می کند و با افزودن این کارایی به آنها، نشان داد که تسلط وافری بر ساخت محصولات خود دارد.

بیشتر بخوانید:ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره بوش مدل SMS88TW02M

برنامه شستشو در دمای ۴۰ درجه برای ظروف شیشه ای

برنامه شستشوی ظروف شیشه ای در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد به آرامی ظروف شیشه ای  را شستشو می دهد، در عین حال خشک کردن کامل را نیز فراهم می کند و آنها را درخشان می کند. به لطف وجود این برنامه در ماشین ظرفشویی بوش تمامی لکه هایی که فقط در دمای بالا از جداره شیشه برداشته می شوند، از بین رفته و یک شستشوی کامل و بی نظیر را به ارمغان می آورد.

مدیریت آب و صرفه جویی در منابع: شستشوی بهینه با مصرف آب کم

با استفاده از مدیریت آب و صرفه جویی در منابع در کنار مصرف هوشمند آب، در هر دور شستشو کمترین مصرف آب را خواهید داشت. به طور مثال ماشین ظرفشویی ActiveWater Eco برای هر دور شستشوی استاندارد بهمراه شستشوی بهداشتی بهینه، فقط از ۶ لیتر آب استفاده می کند.

 

از بین بردن شوینده باقی مانده بر روی ظروف

با از تکنولوژی DosingAssistant دیگرنگران باقی ماندن شوینده بر روی ظروف خود نباشید. شرکت بوش با پیش بینی اینکه به احتمالی بسیار ضعیف مقداری از مواد شوینده بر روی ظروف باقی بمانند، این تکنولوژی را به ماشینهای ظرفشویی خود افزود تا خیال کاربران را از این بابت راحت کند. به لطف فناوری DosingAssistant تمامی مواد شویند بعد از فرایند شستشو، در یک قسمت جمع آوری شده و کاملا حل می شوند تا هیچ گونه اثری از آنها بر روی ظروف مشاهده نشود.

 

تشخیص خودکار میزان بارگیری ظروف توسط سنسور مخصوص

سنسور به صورت دوار و با سرعت حرکت می کند تا وزن ظروف را تشخیص دهد و به نسبت آن میزان و سطح آب را تنظیم نماید. برای حجم ظروف بیشتر آب بیشتری برای خیس خوردن ظروف در آن نیاز است و برای ظروف کمتر حجم آب کمتری برای شستشو نیاز است. این سنسور با توجه به میزان ظروف مصرف بهینه ای انجام می دهد. وقتی نصف و یا حتی به صورت جزئی ظروف را برای شستشو در داخل ماشین ظرفشویی قرار می دهید مقداری در مصرف آب و برق صرفه جویی می کند.

AquaSensor: تشخیص میزان مصرف آب و ادامه شستشو

ماشین ظرفشویی بوش با برخورداری از تکنولوژی AquaSensor پس از شستشوی ظروف، به بررسی میزان کثیفی آب و میزان مواد شوینده باقی مانده بر روی ظروف می پردازد. در صورت تشخیص کثیفی زیاد در آبها، ماشین به شستشو ادامه می دهد. اما در صورتی که تشخیص دهد که میزان کثیفی آب به اندازه زیادی نیست و نیز مواد شوینده بر روی ظروف باقی نمانده است، شستشو را به نشانه خاتمه شستسو متوقف می کند. به این ترتیب این ماشین هوشمند می تواند در مورد ادامه و یا توقف شستشو تصمیم بگیرد.

 

موتور EcoSilence Drive

این موتور به جای برس‌های کربنی معمول دارای یک آهن‌ربای دائمی بوده و هیچ اصطکاک مکانیکی ندارد که همین موضوع باعث می‌شود تا بدون اتلاف انرژی کار کند. این طراحی همچنین موجب می‌شود تا این دستگاه نیاز به تعمیر و نگه‌داری بسیار کمتری پیدا کند و برای مدتی طولانی بدون هیچ مشکلی کار کند. استفاده از این موتور کاهش صدای دستگاه در زمان کار کردن را نیز در پی دارد که کمک می‌کند تا بتوان در زمان شستن ظروف از ماشین ظرفشویی کم‌صدای بوش در خانه لذت برد.

فوق العاده ساکت: عملکرد فوق العاده آرام و تنها با تولید ۴۰ تا ۴۵ دسی بل نویز موتور الکتریکی بکار رفته در ماشین ظرفشویی فوق العاده مقدار بسیار زیادی  از نویز تولیدی را کاهش می دهد و عملکرد بدون صدا را تضمین می نماید. بنابراین این ماشین ظرفشویی برای آشپزخانه و یا محیط باز مناسب می باشد.

Hygiene Plus

این ویژگی جدید در بسیاری از برنامه ها قابل فعال سازی بوده و بالاترین سطح تمیزی را به همراه میکروب زدایی به ارمغان می آورد. این عملکرد با شستشوی ظروف در دمای بالای ۷۰ درجه به مدت ۱۰ دقیقه انجام میگیرد و مناسب برای کسانی بوده که در خانه بچه کودک یا افراد مبتلا به حساسیت دارند.

 

 
مشخصات کلی
نوع دستگاه ظرفشویی مبله
کشور سازنده آلمان
گارانتی ۳۶ ماه گارانتی بوش سرويس
سری سری ۶
رنگ .سفید
مشخصات انرژی و مصرف
برچسب مصرف انرژی +++A
کلاس بهره وری انرژی خشک کن A
ميزان صدا ۴۰dB
میزان صدا در برنامه آرام ۳۸dB
میزان مصرف انرژی در هر چرخه شستشو ۰.۸۳ کیلو وات ساعت
میزان مصرف انرژی سالیانه ۲۳۷ کیلو وات ساعت در سال
ميزان مصرف آب در هر شستشو ۹.۵ لیتر
میزان مصرف آب سالیانه ۲۶۶۰ لیتر
مشخصات فنی
ظرفیت ۱۴ نفره
تعداد برنامه ها ۸ برنامه
BLDC: موتور فوق العاده ساکت با عمر طولانی دارد
ZEOLITH: سیستم خشک کن زئولیت دارد
DETERGENT AUTOMATION: سیستم خودکار تشخیص مواد شوینده برای بهترین نتیجه شستشو و آبکشی دارد
DOSAGEASSIST: سیستم هوشمند کنترل مواد شوینده و آب مصرفی نسبت به کثیفی دارد
AQUA SENSOR: سنسور میزان آب مصرفی دارد
LOAD SENSOR: سنسور تشخیص تعداد ظروف دارد
AQUA STOP: سیستم ضد نشت آب دارد
HEAT EXCHANGER: مبدل حرارتی دارد
سیستم محافظت از ظروف شیشه ای دارد
سیستم صرفه جویی مصرف آب Active Water
سيستم تاخير در شروع برنامه ۱ تا ۲۴ ساعت دارد
صفحه کنترل لمسی دارد
قفل کودک دارد
نمایشگر دارد
نمايش زمان باقیمانده برنامه دارد
نشانگر ميزان نمک و جلادهنده دارد
MACHINE CARE: برنامه جرم گیری دستگاه دارد
تعداد فن خشک کن ۲ فن
زبان صفحه کنترل انگلیسی
قفسه ها
تعداد سبد شستشو ۳ سبد
قابلیت تنظيم ارتفاع سبدها دارد
سبد قاشق و چنگال مجزا دارد
مشخصات شستشو
برنامه های شستشو ۱h 65 – Auto 45-65 – Eco 50 – Glas 40 – Intensive 70 – Pre Rinse – Quick Wash 45 – Silence 50
تعداد گزینه های ویژه ۴ گزینه
گزینه های ویژه ExtraDry – HygienePlus – IntensiveZone – VarioSpeed Plus
تعداد دماهای شستشو ۶ دما
گنجايش و ابعاد
ارتفاع ۸۴۵ میلیمتر
عرض ۶۰۰ میلیمتر
عمق ۶۰۰ میلیمتر
طول سیم برق ۱۷۵ سانتیمتر
وزن ۶۱ کیلوگرم
ساير مشخصات
فیلتر ۳ لایه با قابلیت تمیز کننده خودکار دارد
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.