علت تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

ابتدا بررسی کنید که آیا کاری انجام نمی دهید که باعث خرابی ماشین ظرفشویی شود. دفترچه راهنمای دستگاه در مورد نحوه استفاده و نگهداری از ماشین ظرفشویی خود را مطالعه کنید. آیا ماشین را بیش از حد پر از ظرف می کنید؟ آیا وسیله ای مانع چرخش بازوهای آبپاش می شود ؟ آیا بشقاب ها را بدون اینکه ابتدا مواد غذایی را از آن ها پاک کنید در دستگاه قرار می دهید ؟

بعد از اینکه مطمئن شدید که طبق راهنمای دستگاه عمل می کنید ، می توانید مشکلات دستگاه را بررسی کنید. هرگونه چربی ، کثیفی یا انسداد در واشر و درزهای دیواره و درب ماشین را بررسی کنید. مشکل می تواند از بازوهای آبپاش نیز باشد، بنابراین سعی کنید بازوهای پایین و بالا را با دست بچرخانید تا مطمئن شوید به راحتی می چرخند.

اگر هیچ کدام کار نکردند یا توسط گرد و خاک یا بقایای مواد غذایی پوشیده شده اند ، باید آن ها را تمیز کنید. برای انجام این کار ، بازوها را بردارید و آن ها را به آرامی با مسواک و لوله پاک کن تمیز کنید. پس از تعویض، یک دور شستشو را انجام دهید تا ببینید آیا ظرف های شما تمیز می شوند یا خیر.

بیشتر بخوانید:دفترچه راهنما ظرفشویی بوش مدل SMS69N22ME-f

اگر ظروف خارج شده از ماشین پر از لکه های آب بودند ، ممکن است بخاطر این باشد که آب ماشین ظرفشویی بیش از حد روی ظروف شما می ماند. یک مسواک ساده ممکن است به حل این مشکل کمک کند. اگر لیوان ها و بشقاب های شما با بقایای سفیدرنگ روی آن ها از ماشین بیرون بیاید ممکن است به خاطر سختی زیاد آب باشد . سعی کنید از نرم کننده آب یا شوینده ای استفاده کنید که به نرم شدن آب کمک  می کند.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.