شست و شوی کولر گازی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram


هرسال با شروع فصل تابستان، خیلی از مردم احساس گرما میکنن و برای خنک شدن کولر گازی رو روشن میکنن تا از سرمای اون لذت ببرن ولی ما باید توجه داشته باشیم که هرکدام از لوازم‌ خانگی ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هرچند مدت یک‌بار این کار انجام نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارد که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خود حدود کند و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار خوب برای تعمیر کولر گازی چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانیم پس بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن اقدام به سرویس یا شستشوی کولر گازی خود بکنید.

تاثیر شستشوی کولر گازی و سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود.پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن یا عدم شستشوی کولر گازی رخ دهد دوری می کنید.

خدمات ما در سرویس و شستشوی کولر گازی

بنابراین وظیفه نگهداری هر کولر گازی به عهده مصرف کننده آن می باشد و این کار تنها با انجام شستشو و سرویس کولر گازی تان به صورت دوره ای انجام می شود شما برای انجام این کار دو راه دارید

شستشوی کولر گازی و سرویس کولر گازی یکی از مهم‌ترین اقدامات جهت افزایش بازدهی و عمر مفید کولرهای گازی است. درواقع، سرويس كولر گازي یک چکاپ کامل کولر و پاک‌سازی و شستشوی قسمت‌های داخلی کولر است. و احتمال خرابی کولر را کاهش می‌دهد. هزینه سرویس کولر گازی خیلی کمتر از تعمیرات آن است. که اگر از آن غفلت کنید، بعدها هزینه بیشتری جهت عیب‌یابی و تعمیر کولر گازی متحمل خواهید شد.

  • شستشوی پنل خارجی
  • تست عملکرد سنسور کولر گازی
  • تست مقدر شارژ گاز کولر گازی
  • شستشوی فیلترهای پنل داخلی
  • تست آمپر کولر گازی

هوم کارا خدمات خود را مطابق با نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی در تهران بزرگ ارائه می‌دهد. همچنین همواره جهت شستشو و سرویس کولر گازی غرب تهران ، شرق، شمال و جنوب تهران نیروی آماده بکار دارد و خدمات ان شامل کلیه برندها می‌شود.

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی

بهترین زمان همین الان هست، نه بهار و تابستان. اینو باید بدونید که با ورود به سال جدید کم کم خانواده هایی که طبع گرمی دارند از بزرگترها خواهند خواست که کولر گازی را روشن کنند.

اینو به خوبی بدونید که ابتدای فصل گرم باید وقت بگذارید و کولر خود را درست کنید. دقیقا مثل ماشین و موبایل هست که یه دوره استهلاک و عمر مفید داره و اگه دیر تعمیر کنین، مشکل دو چندان میشه. اگر از هر دو امکان خنک کردن و گرم کردن سیستم استفاده می کنید، سالی دو بار باید سرویس انجام بدید. باید بدانید که همیشه هزینه سرویس از تعویض و تعمیر خیلی کمتر هست.

آیا می دانید سنسور کولر گازی باید تمیز گردد؟

برفک زدن اپراتور و خاموشی کندنسور از جمله مشکلاتی است که با عدم توجه به سنسور کولر گازی برای شما ممکن است پیش بیاد. پس بهترهست به موقع از یک تعمیرکار کمک بگیرین تا مشکلی برای سرمایش و گرمایش منزل شما پیش نیاد.

سرویس کویل کولر گازی هیچ مشکلی نداره؟

کویل گازی کثیف می تونه سبب بشه برای اینکه محیط به خوبی خنک نشود. همین طور فیلتر هوا ممکن است مسدود شود و سیستم کار نکند. حتی امکان دارد کولر گازی دچار نشتی آب شود. پس تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. تا ما هستیم سرویس کولر گازی شما هیچ مشکلی نخواهد داشت.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.