تلویزیون ۶۵ اینچ ۴K منحنی سامسونگ مدل ۶۵MU10000

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

صفحه نمایش ۶۵
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
نوع رابط هوشمند Smart Hub
قابلیت ارتقا کیفیت دارد
سیستم صوتی ۲.۱ کاناله

از بهترین تولیدات شرکت سامسونگ است . امکانات زیاد، خاص و منحصر به فردی که در این تلویزیون گنجانده شده اند در کنار دیزاین فوق العاده زیبا و مدرن آن، سیل عظیمی از مخاطبین را به سمت خود جذب کرده و نظرات و نقد و تشویق های بسیاری در پی داشت. این مدل تلویزیون که از فناوری Ultra HD – ۴K
بهره می‌برد، روشنایی فوق‌ العاده بالایی را با خود به دل تصاویر راه می دهد. از این گذشته تعداد پیکسل های صفحه‌ نمایش تلویزیون سامسونگ ۲۱۶۰×۳۸۴۰ عدد هستند که روی هم رفته با تعداد ۸.۲ میلیون پیکسل دقت و وضوح بالا را در هر صحنه به خوبی نمایش می دهند. استاندارد HDR در نمایشگر تلویزیون سامسونگ  که با تحلیل رنگ ها و تفکیک پذیری شان از همدیگر، لحظه های واقعی را به معنای واقعی کلمه به هر تصویر راه می دهد. موتور پردازنده چهار هسته‌ای رنگ ها را کاملاً تصفیه می کند به صورتیکه شاهد محتوای با جزئیات از هر صحنه خواهید شد.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۵۵ اینچ ۴K منحنی سامسونگ مدل ۵۵MU8995 | MU8995

وضوح واقعی تصاویر را در کیفیت ۴K UHD Resolution مشاهده کنید

تلویزیون اسمارت ۶۵MU10000 یکی از محصولات برتر می‌باشد که با در خود گنجاندن فناوری‌های پیشرفته توانایی این را دارد تا شما را به دنیای یکپارچه و جادویی تصاویر منتقل کند. این تلویزیون ۶۵ اینچ مجهز به کیفیت تصویر ۴K می‌باشد که باعث می‌شود تا تجربه‌ی واضح‌تر و مهیج‌تری را داشته باشید. نمایش صحنه‌هایی با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در نتیجه‌ی حضور کیفیت ۴K می‌باشد که از طریق آن می‌توان جزئیات ریز و دقیق هر تصویر را مشاهده نمود. این تصاویر توسط فناوری HDR تقویت می‌شوند. بنابراین هر صحنه با سطح بالایی از کنتراست نمایش داده می‌شود که این امر زمینه ساز این خواهد شد تا بینندگان از صحنه‌هایی طبیعی‌تر و واقعی‌تر و با کیفیت بهتر بهره‌مند شوند. تلویزیون ۶۵MU10000 با مجهز بودن به فناوری HDR10 جان دوباره‌ای به تصاویر خواهد بخشید. توسط این فناوری محدوده‌ی روشنایی تلویزیون افزایش داده خواهد شد. بدین وسیله نکات برجسته و جزئیات ریز و دقیق هر صحنه‌ای چه تاریک چه روشن ارائه داده می‌شود. همچنین نرخ کنتراست نیز بالا می‌رود تا از این طریق محتواها به صورت طبیعی‌تر و غنی‌تر و عمیق‌تر و با تاثیرگذاری بیشتر به معرض دید گذاشته شوند. توسط فناوری Micro Dimming تمام جزئیات بازسازی می‌شوند و صحنه‌ها با سطح دقیق‌تری از کنتراست و رنگ پخش خواهند شد. از این جهت تصاویری تمام و کمال و با عمق و تاثیر گذاری بیشتر ارائه داده خواهند شد.

Micro Dimming

فناوری Local Daiming یک قابلیت کنترل کننده ی نور نقطه می باشد که هر کدام از بخش های تصویر را به صورت مجزا کنترل خواهد کرد و تصویری با میزان روشنایی مطلوب را خلق می کند که نور هیچ کدام از پیکسل ها بر روی روشنایی پیکسل بعدی تاثیر نخواهد گذاشت و تاریکی و روشنایی بخش های تصویر کاملا کنترل شده خواهد بود. با این تفاسیر تلویزیونی که از قابلیت local dimming پشتیبانی می کند کنتراست قوی تری دارد و دیدن صحنه های تاریک و یا با نور کم همچینن صحنه های بسیار روشن با نور بالا لذت بخش تر خواهد بود.

با HDR در تلویزیون سامسونگ تصاویر را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید

کار اصلی HDR افزایش کیفیت و وضوح رنگ ها در شرایطی است که تصویر در شرایط کم نور و تاریک فیلم برداری شده است. مانند صحنه هایی که در شب یا در مکان های کم نور ضبط می شوند. در تلویزیون های فاقد HDR تصاویر در چنین شرایطی بسیار بی کیفیت نمایش داده میشود تا جایی که اجزای صورت بازیگر و یا سایر صحنه ها به سختی قابلیت تشخیص است. با مجهز شدن تلویزیون سامسونگ به HDR این مشکلات تا حد زیادی رفع میشود و با افزایش و کاهش روشنایی قسمت های مختلف تصویر، هیچ گونه اختلالی در ارائه تصاویر به وجود نمی آید و سبب میشود که کلیه ی اجزاء و رنگ ها از هم تفکیک و وضوح تصاویر افزایش یابد. در این مدل تنها به قابلیت HDR معمولی بسنده نکرده است و از دو قابیلت دیگر HDR10 و HLG نیز برای رسیدن به بهترین کیفیت بهره برده است.

upscaling 

اگرچه ما الآن در دوران تلویزیون های قدرتمند ۴K هستیم اما هنوز هم تصاویری که می بینیم تمام مشخصات یک تصویر ۴K را ندارند و حتی یک تصویر فول اچ دی (Full HD) نیز در پنل ۴K بهتر به نظر نمی رسد فقط بزرگتر خواهد بود. اگر شما یک تصویر فول اچ دی بر صفحه تلویزیون ۴K  خود داشته باشید و با استفاده از بهبود دهنده (upscaling)، مقیاس آن را افزایش ندهید، تصویر فقط یک چهارم صفحه نمایش را پوشش می­دهد و فضای اطراف تصویر سفید خواهد بود. یکی از کارهای بهبود دهنده (upscaling) این است که اطمینان حاصل کند تصویر تمام صفحه نمایش را می پوشاند و صفحه تلویزیون فضای خالی نداشته باشد. ارتقا دهنده (۴K (upscaling چگونه عمل می کند؟ گام های مختلفی برای نمایش یک تصویر فول اچ دی در صفحه نمایش ۴K وجود دارد. در ابتدا سیگنال دریافتی توسط تلویزیون بررسی می شود و رزولوشن تصویر، زنده یا مستقیم بودن آن، اچ دی یا فول اچ دی بودن تصویر تعیین می شود. سپس نویز آن را کاهش می دهند و جزئیات آن بررسی می شود. در مرحله آخر سیگنال نهایی به ۴K  تبدیل می شود تا با سیگنال تعریف شده برای تلویزیون هماهنگی داشته باشد.

قابلیت Game Enhancer

اگر شما هم جزء علاقه مندان به بازی و کنسول های بازی هستید و به دنبال یک گزینه ی خوب برای خرید هستید میتوانید تلویزیون ۵۵TU8500 سامسونگ را انتخاب کنید تا در کنار استفاده به عنوان تلویزیون بتوانید از قابلیت های گیمینگ آن نیز نهایت استفاده را ببرید. سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت Game Enhancer و حالت بازی خودکار مجهز کرده است که سبب میشود تلویزیون، از نهایت توان برای اجرای حرکات سریع استفاده کرده و خود را به راحتی با بازی انطباق دهد. با این قابلیت حالت صفحه نمایش بهینه شده و تاخیر در نمایش تصاویر به حداقل میرسد و دیگر شاهد پرش و یا مکث در تصاویر بازی نخواهیم بود.

مشخصات کامل تلویزیون

صفحه نمایشسایز صفحه : ۶۵ اینچ

تکنولوژی صفحه : LEDنوع صفحه : خمیده

تصویر

کیفیت تصویر : Ultra HD – ۴Kرزولوشن : ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰HDR : داردنسبت تصویر : ۱۶:۹قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر : دارد

سایر توضیحات تصویر– دارای رنگ مشکی عمیق (Precision Black)– مجهز به تکنولوژی HDR1000– دارای Dynamic Crystal Color

– دارای Micro Dimming– قابلیت Auto Motion Plus– قابلیت Peak Illuminator Pro– دارای Motion Rate برابر با عدد ۲۰۰– دارای PQI برابر با عدد ۲۷۰۰– قابلیت افزایش‌دهنده‌ی عمق خودکار

صدا

سیستم صوتی : ۲.۱ کاناله

تعداد بلندگوها : دو عددتوان خروجی کلی صدا : ۴۰ واتتوان هر بلندگو : ۱۰ واتمحل قرارگیری بلندگوها : پایین قاب

تعداد ساب ووفر : یک عددتوان کلی ساب ووفر : ۲۰ واتاستانداردهای صوتی : Dolby Digital Plus , DTS

امکانات

رابط هوشمند : داردنوع رابط هوشمند : Smart Hubپردازنده : چهار هسته‌ایمرورگر اینترنت : داردبازی : قابل نصباپلیکیشن : قابل نصبقفل کودک : داردگیرنده دیجیتال : داردتیونر : DVB-Tسایر امکانات– قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های تصویری Divx – MVC – MPEG4 SP/ASP – MPEG2 – MPEG1 – H.265 – H.264 BP/MP/HP – H.263 – MP4– قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های صوتی MP3 – FLAC – OGG – WMA – WAV – AIFF – ALAC – AAC– قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های عکس JPEG – PNG – BMP – MPO– دارای قابلیت نمایش متن با فرمت TXT– پشتیبانی زیرنویس با فرمت‌های SMI – SRT – SUB – SSA – XML – PSB– راه‌های ارتباطی: DLNA، Mirroring– پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)– دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)– پشتیبانی از EPG– پشتیبانی از زیرنویس– دارای قابلیت خاموش شدن خودکار– دارای قابلیت جست‌وجو کانال خودکار

درگاه های ارتباطی

درگاه USB : دارد

تعداد درگاه‌های USB : سه عددتوضیحات درگاه‌های USB : USB 2.0درگاه HDMI : دارد

تعداد درگاه های HDMI : چهار عدد

کامپوزیت (Composite) : دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite) : یک عدد

کامپوننت (Component) : دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component) : یک عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) : دارد

بلوتوث : دارد

پورت شبکه (LAN) : دارد

ورودی آنتن : دارد

خروجی صدای دیجیتال : دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال : اپتیکال

ریموت کنترلریموت کنترل : دارد

سایر توضیحات ریموت کنترل :  مدل TM1750A

سایر توضیحات

نوع پایه : رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار : دارد

سایر توضیحات : ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۱۱.۵ × ۸۳.۷ × ۱۴۴.۴ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون بدون پایه: ۲۶.۴ کیلوگرم

– ابعاد تلویزیون با پایه: ۴۰.۶ × ۹۲.۳ × ۱۴۴.۳ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون با پایه: ۲۹ کیلوگرم

– ابعاد بسته‌بندی: ۲۱.۴ ×۹۷.۴ × ۱۵۸.۱ سانتی‌متر

– وزن بسته‌بندی: ۳۷ کیلوگرم

– منبع تغذیه: برق متناوب ۲۴۰-۱۰۰ولت، ۵۰/۶۰هرتز

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.