تلویزیون ۵۵ اینچ ۴K منحنی سامسونگ مدل ۵۵MS9995 | MS9995

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

سامسونگ تلویزیون MS9995 را با امکاناتی گسترده روانه بازار کرده است. این تلویزیون کیفیت تصویر ۴K را دارد و در ان تصاویر با رزولوشن تصویر ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل ارائه می شود. این تلویزیون از محدوده دینامیکی پشتیبانی می کند و فرمت های HDR و HDR Pro را به خوبی ارائه می دهد. در این تلویزیون قالیت هایی چون Contrast Enhancer و یا Mega Contrast کمک می کند تا تصویر فراتر از حد انتظار مشخصات ارائه شود. در این تلویزیون از فناوری کوانتوم دات Quantum Dot استفاده شده است که رنگ هایی غنی را بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد. سیستم صوتی آن ۴.۱ کاناله و ۶۰ وات می باشد و جدا از آن از ویژگی هایی چون Dolby Digital و DTS پشتیبانی می کند. تلویزیون MS9995 هوشمند می باشد و قابلیت های هوشمند و ویژگی های اتصال با وای فای و بلوتوث را دارد.

وضوح واقعی تصاویر را در کیفیت ۴K UHD Resolution مشاهده کنید

تلویزیون اسمارت ۵۵MS9995 یکی از محصولات برتر می‌باشد که با در خود گنجاندن فناوری‌های پیشرفته توانایی این را دارد تا شما را به دنیای یکپارچه و جادویی تصاویر منتقل کند. این تلویزیون ۵۵ اینچ مجهز به کیفیت تصویر ۴K می‌باشد که باعث می‌شود تا تجربه‌ی واضح‌تر و مهیج‌تری را داشته باشید. نمایش صحنه‌هایی با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در نتیجه‌ی حضور کیفیت ۴K می‌باشد که از طریق آن می‌توان جزئیات ریز و دقیق هر تصویر را مشاهده نمود. این تصاویر توسط فناوری HDR تقویت می‌شوند. بنابراین هر صحنه با سطح بالایی از کنتراست نمایش داده می‌شود که این امر زمینه ساز این خواهد شد تا بینندگان از صحنه‌هایی طبیعی‌تر و واقعی‌تر و با کیفیت بهتر بهره‌مند شوند. تلویزیون ۵۵MS9995 با مجهز بودن به فناوری HDR10 جان دوباره‌ای به تصاویر خواهد بخشید. توسط این فناوری محدوده‌ی روشنایی تلویزیون افزایش داده خواهد شد. بدین وسیله نکات برجسته و جزئیات ریز و دقیق هر صحنه‌ای چه تاریک چه روشن ارائه داده می‌شود. همچنین نرخ کنتراست نیز بالا می‌رود تا از این طریق محتواها به صورت طبیعی‌تر و غنی‌تر و عمیق‌تر و با تاثیرگذاری بیشتر به معرض دید گذاشته شوند. توسط فناوری Micro Dimming تمام جزئیات بازسازی می‌شوند و صحنه‌ها با سطح دقیق‌تری از کنتراست و رنگ پخش خواهند شد. از این جهت تصاویری تمام و کمال و با عمق و تاثیر گذاری بیشتر ارائه داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۴۳ اینچ ۴K سامسونگ مدل ۴۳NU7900 | NU7900

تصویر در تلویزیون MS9995

جای تعجب ندارد ه این تلویزیون کیفیت تصویر بالایی را داشته باشد چرا که ویژگی ها و امکانات و حتی فناوری هایی نوین در آن اتخاذ شده است. کیفیت تصویر در این تلویزیون ۴K می باشد اما خوب همه تصایور ۴K در یک سطح ارائه نمی شوند. این تلویزیون با ویژگی کوانتوم دات Quantum Dot مجهز شده است که در آن تصویر با رنگ ها اشباع شده و نهایت جزئیات بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. در تلویزیون MS9995 ویژگی Contrast Enhancer و mega contrast تصویر را فراتر از حد انتظار ارائه می شود. تلویزیون MS9995 از محدوده دینامیکی و فرمت های HDR و HDR Pro پشتیبانی می کند و می توان با آن از نهایت کیفیت تصویر بهره برد.

تلویزیون را از هر زاویه، شیک ببینید Boundless Design 

 از ضخامت تلویزیون‌های خود کاسته است اما این قضیه باعث نشده است تا نسبت به استحکام و کیفیت آن‌ها بی تفاوت باشد بلکه بهترین قطعات را برای ساختن آن‌ها در نظر گرفته است. تلویزیون ۴K 55MS9995 محصولات سری ۹ سامسونگ می‌باشد که از طراحی شیک و بدون عیبی بهره می‌برد. در این تلویزیون اسمارت از وجود خطوط باریکی در اطراف نمایشگر استفاده شده که علاوه بر زیباتر کردن تلویزیون باعث می‌شود تا مخاطبین محتواها را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده نمایند و تجربه دیداری همه جانبه و کامل را داشته باشند.

با HDR در تلویزیون سامسونگ تصاویر را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید

کار اصلی HDR افزایش کیفیت و وضوح رنگ ها در شرایطی است که تصویر در شرایط کم نور و تاریک فیلم برداری شده است. مانند صحنه هایی که در شب یا در مکان های کم نور ضبط می شوند. در تلویزیون های فاقد HDR تصاویر در چنین شرایطی بسیار بی کیفیت نمایش داده میشود تا جایی که اجزای صورت بازیگر و یا سایر صحنه ها به سختی قابلیت تشخیص است. با مجهز شدن تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ به HDR این مشکلات تا حد زیادی رفع میشود و با افزایش و کاهش روشنایی قسمت های مختلف تصویر، هیچ گونه اختلالی در ارائه تصاویر به وجود نمی آید و سبب میشود که کلیه ی اجزاء و رنگ ها از هم تفکیک و وضوح تصاویر افزایش یابد. در این مدل تنها به قابلیت HDR معمولی بسنده نکرده است و از دو قابیلت دیگر HDR10 و HLG نیز برای رسیدن به بهترین کیفیت بهره برده است.

صدا در تلویزیون ۵۵MS9995

صدا معمولا با سیستم صوتی چند کاناله ارائه می شود و در هر تلویزیون از حداقل دو عدد اسپیکر و یا بلندگو برای ارائه صدا استفاده می شود. در تلویزیون MS9995 صدا به صورت ۴.۱ کاناله ارائه میشود یعنی در ان ۴ عدد اسپیکر ۱۰ وات ویک عدد ساب ووفر ۲۰ وات وجود دارد. سامسونگ در این تلویزیون از ساب ووفر استفاده کرده تا در آن صدای با جزئیات بم و ریز موجی ارائه شود. ویژگی های صوتی چون Dolby Digital و  DTS را دارد می توان از نهایت کیفیت صدای آن لذت برد.

قابلیت Game Enhancer

اگر شما هم جزء علاقه مندان به بازی و کنسول های بازی هستید و به دنبال یک گزینه ی خوب برای خرید هستید میتوانید تلویزیون ۵۵MS9995 سامسونگ را انتخاب کنید تا در کنار استفاده به عنوان تلویزیون بتوانید از قابلیت های گیمینگ آن نیز نهایت استفاده را ببرید. سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت Game Enhancer و حالت بازی خودکار مجهز کرده است که سبب میشود تلویزیون، از نهایت توان برای اجرای حرکات سریع استفاده کرده و خود را به راحتی با بازی انطباق دهد. با این قابلیت حالت صفحه نمایش بهینه شده و تاخیر در نمایش تصاویر به حداقل میرسد و دیگر شاهد پرش و یا مکث در تصاویر بازی نخواهیم بود.

ویژگی های هوشمند

تلویزیون MS9995 با این همه ویژگی بارز و موثری که دارد در کنار ویژگی های هوشمند بهترین کارایی استفاده را فراهم می کند. شاید دوست دارید از صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن برای تماشای محتوای داخل گوشی تلفن همراه بهره ببرید. در این تلویزیون از سیستم عامل تایزن و مرورگر وب استفاده شده است و با وبژگی هایی چون ای فای و اتصال بلوتوث قابلیت Multi Room Link اجازه به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش را برای کاربر فراهم می کند.

 مشخصات کامل تلویزیون ۵۵MS9995

صفحه نمایش

سایز صفحه                  ۵۵ اینچ

تکنولوژی صفحه             SUHD

نوع صفحه                    منحنی

تصویر

کیفیت تصویر                     Ultra HD – ۴Kرزولوشن                          ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰HDR                               دارد

نسبت تصویر                     ۱۶:۹

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر    دارد

سایر توضیحات تصویر

– دارای رنگ مشکی عمیق ( Precision Black)

– تلویزیون (SUHD)

– مجهز به تکنولوژی Quantum Dot

– مجهز به تکنولوژی HDRpro

– درای کیفیت هشت میلیون پیکسلی

صدا

سیستم صوتی                 ۴.۱ کاناله

تعداد بلندگوها                   چهار عدد

توان خروجی کلی صدا        ۶۰ وات

توان هر بلندگو                   ۱۰ وات

محل قرارگیری بلندگوها       پایین قاب

تعداد ساب ووفر                 یک عدد

توان کلی ساب ووفر           ۲۰ وات

استانداردهای صوتی          Dolby Digital , Dolby Digital Plus , DTS

امکانات

رابط هوشمند                       دارد

نوع رابط هوشمند                  Tizen

پردازنده                              چهار هسته‌ای

مرورگر اینترنت                      دارد

حسگر نور محیطی                دارد

بازی                                  قابل نصب

اپلیکیشن                           قابل نصب

قفل کودک                          دارد

گیرنده دیجیتال                     دارد

تیونر                                  DVB-T2

سایر امکانات

– دارای قابلیت نمایش متن با فرمت TXT– پشتیبانی زیرنویس با فرمت‌های SMI – SRT – SUB – SSA – XML – PSB– راه‌های ارتباطی: DLNA، Mirroring

– فرمت‌های تصویری قابل پشتیبانی: Divx – MVC – MPEG4 SP/ASP – MPEG2 – MPEG1 – H.265 – H.264 BP/MP/HP – H.263 – MP4

– فرمت‌های صوتی قابل پشتیبانی: MP3 – FLAC – OGG – WMA – WAV – AIFF – ALAC – AAC– فرمت‌های عکس قابل پشتیبانی: JPEG – PNG – BMP – MPO

– پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)– دارای قابلیت تصویر در تصویر– دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)– پشتیبانی از EPG

– پشتیبانی از زیرنویس– دارای قابلیت خاموش شدن خودکار– دارای قابلیت جست‌وجو کانال خودکار

درگاه های ارتباطی

درگاه USB                                دارد

تعداد درگاه‌های USB                   سه عدددرگاه HDMI                              دارد

تعداد درگاه های HDMI               چهار عدد

کامپوزیت (Composite)               دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite)  یک عدد

کامپوننت (Component)              دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component) یک عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)                 دارد

بلوتوث                                     دارد

پورت شبکه (LAN)                      دارد

ورودی آنتن                               دارد

خروجی صدای دیجیتال                دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال           اپتیکال

ریموت کنترل

ریموت کنترل                            دارد

سایر توضیحات ریموت کنترل

– ریموت‌کنترل هوشمند مدل TM1680A

سایر توضیحات

نوع پایه                            رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار           دارد

اقلام همراه

– کابل برق

– دفترچه راهنما

– ریموت کنترل هوشمند

سایر توضیحات

– ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۹.۳ × ۷۱.۳ × ۱۲۲.۶ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون بدون پایه: ۱۷.۹ کیلوگرم

– ابعاد تلویزیون با پایه: ۳۷.۶ × ۸۰ × ۱۲۲.۶ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون با پایه: ۲۰ کیلوگرم

– ابعاد بسته‌بندی: ۱۷.۲ × ۸۱.۲ × ۱۳۲.۸ سانتی‌متر

– وزن بسته‌بندی: ۲۶.۷ کیلوگرم

– منبع تغذیه: AC220-240V 50/60Hz

– مصرف برق در حالت عادی: ۲۱۰ وات

– مصرف برق در حالت آماده به کار: ۰.۳ وات

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.