تلویزیون ۴۹ اینچ نانوسل ۴K ال جی مدل ۴۹UK77000 | UK77000GI

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

صفحه نمایش ۴۹ اینچ
نوع صفحه نمایش نانوسل
HDR دارد
قابلیت ارتقا کیفیت دارد
نوع هوش مصنوعی LG AL ThinQ

۴۹UK77000 از محصولات خوش ساخت و رده بالای شرکت ال جی می باشد که دارای کیفیت ۴K با صفحه نمایش نانوسل همراه با هوش مصنوعی شرکت ال جی روانه بازار شده است.

فناوری نانوسل

ال جی هر ساله همزمان با رونمایی از مدل تلویزیون‌های هوشمند و مدرنش در نمایشگاه‌های مختلف از یک سری فناوری‌ها برای تلویزیون‌هایش پرده برداری می‌کند، که فناوری نانوسل یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های پرده برداری شده توسط این کمپانی بود. ورود نانوسل صفحه‌نمایش به بازار همانان و برخورد کاربران با چنین تلویزیون‌هایی همانا. در واقع می‌توان گفت تکنولوژی نانوسل همزمان با تکنولوژی QLED سامسونگ در بازار عرضه شد و هر کدام به نوعی سعی در تصاحب بازار رقابتی را دارند. نانوسل را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد «رنگ و جزئیات بیشتر». در واقع نانوسل از ذرات کریستال شیشه برخلاف صفحه‌ پلاستیکی که در تلویزیون‌های معمولی شاهدش هستیم، برای نور پس زمینه بهره گرفته و همین امر نیز باعث می‌شود تا با روشنایی و درخشندگی بسیار بیشتر از صفحه‌نمایش‌های معمولی بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون ۴۹UK77000 مواجه شویم. این فناوری از نظر زاویه دید گسترده بسیار غنی است و از هر زاویه‌ای جزئیات را به صورت کاملاً دقیق و برجسته نمایش می‌دهد. به عبارتی رنگ و جزئیات با همدیگر تلفیق داده شده‌اند و در نهایت تصاویری شگفت انگیز و خارق‌العاده را به وجود می‌آورند. میزان دقت رنگی که نانوسل به کار می‌برد هرگز در هیچ صفحه‌نمایشی به چشم نمی‌خورد و باعث می‌شود تا تصویر جلوه‌ای دقیق‌تر و ظریف‌تر به خود بگیرد.‌ به گفته ال جی این صفحه‌نمایش نانوسل بیش از یک میلیارد رنگ را به صورت واضح نشان می‌دهد که ۶۴ برابر دقیق تر از تلویزیون معمولی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۴۳ اینچ ۴K ال جی مدل ۴۳UJ69000 | UJ69000

زاویه دید گسترده تلویزیون  ال جی ۴۹UK77000در تلویزیون ۴۹UK77000 صفحه نمایش نوع IPS بکار رفته در آن دارای آرایش پیکسلی افقی بوده که زاویه دید گسترده تری ایجاد می کند. به عبارتی حتی اگر از گوشه و کنار به آن نگاه کنیدتا زاویه دید ۶۰ درجه کیفیت تصویر و وضوح و شفافیت آن کاملا حفظ شده و افت و تغییر پیدا نخواهد کرد. به کمک رابط کاربری ساده و روان این تلویزیون افراد به راحتی می توانند نحوه استفاده از تلویزیون و امکانات مختلف آن را فرا بگیرند. در این تکنولوژی فرقی نمی‌کند از چه زاویه‌ای و با چه فاصله‌ای به نمایشگر نگاه کنید. زیرا کیفیت تصویر تغییر نمی کند، رنگ‌های موجود ثابت می ماند، صدا به طور یکنواخت در کل فضا پخش می شود. تمام این ویژگی ها باهم باعث یک حس رضایت شما از TV هوشمند خود خواهد شد.

کیفیت ۴K

از آنجا که هر چه تعداد پیکسل های موجود در صفحه نمایش بیشتر باشد، جزئیات بیشتری امکان نمایش را بر روی صفحه نمایش خواهند داشت. شرکت های سازنده تلویزیون تصمیم گرفتند تا در همان اندازه های صفحه نمایش رزولوشن تصویر و یا تعداد پیکسل های درگیر در نمایش تصویر را بالا ببرند. بنابراین کیفیت ها و رزولوشن های تصویر در تلویزیون یکی پس از دیگر نقش آفرینی کردند. شاید این سوال پیش بیاید که چگونه در یک صفحه نمایش مثلا ۴۹ اینچ Full HD با رزولوشن و تعداد پیکسل ۱۹۲۰*۱۰۸۰ می توان رزولوشن و تعداد پیکسل ۲۱۶۰*۳۸۴۰ را جای داد؟ جواب این سوال خیلی آسان است با کوچکتر شدن اندازه پیکسل ها همچین فرایندی ممکن است.بنابراین در تلویزیون ۴K تعدا پیکسل های بیشتر و در حدود ۴ برابر تعداد پیکسل ها در تلویزیون Full HD است و اندازه پیکسل ها در تلویزیون ۴K نسبت به اندازه آنها در تلویزیون Full HD تا چهار برابر کوچک تر است. درحال‌حاضر رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۵۴۰ که نشان‌دهنده‌ی کیفیت‌تصویر ۴K است، بهترین و واضح‌ترین تصویر در تلویزیون‌های خانگی به حساب می‌آید. البته برای بهره‌مندی این کیفیت‌تصویر باید به محتوای تصویری ۴K دسترسی داشته باشید. در این صورت پراکندگی ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در صفحه‌نمایشی ۴۳اینچی، یکی از واضح‌ترین تصاویری را که تا به امروز دیده‌اید، خلق می‌کند.

فناوری True Color Accuracy

یکی از فناوری های پیشرفته ای که موجب خلق تصاویر طبیعی می شود، فناوری True Color Accuracy می باشد. این فناوری کوچکترین رنگ را به صورت دقیق منعکس می کند تا رنگ های واضح تر، غنی تر و واقع گرایانه تری ارائه شود. همچنین در تلویزیون هایی با این قابلیت، مشکل مخلوط شدن رنگ‌ها به هنگام ارائه تصاویر رنگی به وجود نمی‌آید.

فناوری True Color Accuracy باعث می‌شود تا رنگ‌ها با کوچک‌ترین جزئیات و به نحوی دقیق برای بینندگان ارائه شود به علاوه کاربران توسط این فناوری می‌توانند نظاره‌گر صحنه‌هایی غنی‌تر و طبیعی‌تر و پر طراوت و رنگارنگ باشند.

 دقت رنگ یک تلویزیون بر تمام ویدئوهایی که توسط آن پخش می شود تأثیر می گذارد.

پردازنده چهار هسته ای برای به نمایش در آوردن تصاویر ۴K
یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را ایجاد می کند. این تلویزیون تصاویر و محتوای با وضوح کم را پس از پردازش توسط یک پردازنده ۴ هسته ای، با مقیاس بزرگ و تصاویر نزدیک به کیفیت ۴K به نمایش می گذارد. فیلم‌های اکشن یا بازی‌های فوتبال که دارای سرعت بالایی هستند توسط این واحد اسکن شده و نویز و تاری ناشی از سرعت بالا در آنها از بین می‌رود و به جای آن با کیفیت و وضوح بالایی می‌توانید به تماشای علاقه‌مندی‌هایتان بنشینید.

DTS Virtual: افزودن ابعاد دیگر به صدا در تلویزیون ال جی مدل ۴۹UK77000
صداهای غنی، بی عیب و چند بعدی،که به صورت یک فناوری در این تلویزیون کار گذاشته شده است موجب می شود که تصورات شما را از شنیدن صداها از اعماق طبیعت بیشتر و بیشتر نماید و حسی همانند قرار گرفتن در زیر باران به شما منتقل شود. این تکنولوژی آنچنان صدا را طبیعی و زنده به گوش می‌رساند که کاربر حس می‌کند به صورت زنده در کنسرت موسیقی قرار گرفته شده است.

سیستم عامل هوشمند

ویژگی های مختلف تلویزیون هوشمند را باال جی کشف کنید. فراتر از کنترل تلویزیون با ریموت کنترل های عادی بروید. با استفاده از صدای خود برنامه های منتخب را اجرا و هدایت کنید و همچنین از سایر خدمات جذاب تلویزیون UK6100 بهره ببرید. سرعت تشخیص ممکن است بر حسب ویژگی‌های کاربر (صدا، تلفظ، تن و سرعت) و محیط (سروصدای اطراف و صدای تلویزیون) متفاوت باشد.

مشخصات تلویزیون UK77000GI 

صفحه نمایش

سایز صفحه              ۴۹ اینچ

تکنولوژی صفحه         LED

نوع صفحه               تخت

تصویرکیفیت تصویر              Ultra HD – ۴K

رزولوشن                  ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

سایر توضیحات تصویر

  • قابلیت نمایش نانوسل
  • ۴k HDR فعال

صدا

سیستم صوتی                ۲ کاناله

توان خروجی کلی صدا       ۲۰ وات

استانداردهای صوتی         Dolby Surround , Ultra Surround , DTS Digital Surround , Dolby Atmos

امکانات

رابط هوشمند                  دارد

پردازنده                         چهار هسته‌ای

تیونر                             DVB-T2

سایر امکانات

  • مجهز به هوش مصنوعی LG AL ThinQ
  • پخش واقعیت مجازی
  • قابلیت پشتیبانی از google Assistant از طریق کنترل جادویی و فرمان های صوتی
  • قابلیت هوشمند اتصال به کامپیوتر
  • پخش موسیقی توسط USB

درگاه های ارتباطی

درگاه USB                        دارد

تعداد درگاه‌های USB          دو عدد

درگاه HDMI                     دارد

تعداد درگاه های HDMI      چهار عدد

بلوتوث                            دارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل           دارد

سایر توضیحات

نوع پایه                      رومیزی , دیواری

قابلیت اتصال به دیوار     دارد

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.