تلویزیون ۴۳ اینچ Full HD سامسونگ مدل ۴۳M6960 | M6960

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

کیفیت تصویر Full HD

کیفیت تصویر خوب داشتن برای تلویزیون یک امتیاز عالی محسوب می‌شود چون اگر تلویزیون تصاویر را با کیفیت پایین پخش کند باعث کسل شدن کاربر در هنگام تماشای تلویزیون می‌شود برای همین در هنگام خرید تلویزیون به این ویژگی نیم نگاه خاصی می‌کنند. برند سامسونگ با کیفیت تصویری که برای تلویزیون‌های خود در نظر می‌گیرد توانسته رضایت کاربران خود را بدست آورد. تلویزیون سامسونگ مدل ۴۳M6960 دارای کیفیت تصویر Full HD است و شما می‌توانید تصاویر نمایش داده شده را با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مشاهده کنید به علاوه با این تعداد پیکسل می‌توانید تصاویر را با وضوح بالا و جزئیات دقیق مشاهده کنید.

تلویزیون M6960 سامسونگ با کیفیت تصویر Full HD وارد بازار شده است و دارای صفحه نمایش ۴۳ اینچ می باشد. در این تلویزیون ۲ میلیون پیکسل در ارائه تصویر نقش دارند و تصاویری با کیفیت فول اچ دی را ارائه می دهند. در تلویزیون Full HD تصویر با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل ارائه میشود و به موجب آن تصویر با جزئیات زیادی در اختیار کاربران قرار می گیرد. در تلویزیون M6960 ویژگی Wide Colour Enhancer technology و Digital Clean View technology تصویر را بسیار شفاف و کاربردی ارائه می دهند. پورت های HDMI و USB و … در این تلویزیون به خوبی قرار گرفته است. ویژگی های هوشمند در آن با سیستم عامل تایزن و مرورگر وب پیاده شده است و می توان برنامه ها و بازی ها را بر روی آن نصب کرد و از صفحه ۴۳ اینچی آن بهره برد.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۵۵ اینچ Full HD سامسونگ مدل ۵۵N6900

تصویر در M6960

تصویر در این تلویزیون Full HD می باشد اما فول اچ دی به چه معنی است. در این تلویزیون تعداد ۲ میلیون پیکسل وجود دارد، از آنچا که هر چه تعداد پیکسل ها زیاد باشد جزئیات بیشتری بر روی صفحه نمایش از تصویر ظاهر می شود می توان گفت که کیفیت تصویر Full HD به نسبت کیفیت تصویر HD رده بالا تر و به نسبت کیفیت تصویر ۴K رده پایین تر است. در این تلویزیون ویژگی هایی چون Clean View و Wide Colour Enhancer می توانند نمایش را رنگ را به صورت خیره کننده ارائه دهند و جذابیت تصویر را دو چندان کنند.

قابلیت PurColor در تلویزیون سامسونگ

قابلیت PurColor نیز این امکان را فراهم خواهد کرد تا شاهد رنگ‌هایی پویا و با تنوع بالا بر روی نمایشگر باشید. با تکنولوژی PurColor سامسونگ، رنگ‌های اصلی از قبیل آبی، قرمز و زرد به صورت زنده نمایش داده می‌شوند و کاربر موقع دیدن فیلم تمامی تمرکزش بر روی نمایشگر خواهد بود. موتور پردازشگر تصویر HyperReal در کنار قابلیت‌هایی همچون PurColor به شما این امکان را خواهد داد تا صحنه‌هایی طبیعی و رنگ‌های واضح و متنوع را مشاهده نمایید. با وجود امکانات و فناوری‌هایی که در بخش تصویر این محصول قرار گرفته‌اند، اطمینان داشته باشید که تلویزیون اسمارت سامسونگ ۴۳M6960 کیفیت عالی را به شما ارائه خواهد داد.

تکنولوژی Ultra clean view

Ultra clean view در تلویزیون ۴۳M6960 با تحلیل محتوای اصلی در حال پخش به وسیله یک الگوریتم پیشرفته، تصاویری با کیفیت بالاتر را ارائه می‌دهد و این امکان را به شما خواهد داد تا از تصویر واضح و با کیفیت لذت ببرید.  Ultra Clean View می تواند نویز تصاویر را بگیرد و با استفاده از الگوریتم خاصی تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و آن ها را فیلتر کند. در نهایت این تکنولوژی می تواند تصاویر دریافتی با کیفیت کمتر از فول اچ دی را با همان کیفیت فول اچ دی پخش کند. فناوری Ultra Clean View در این تلویزیون صحنه‌هایی با وضوح بیشتر از هر زمان دیگری را به نمایش خواهد گذاشت، الگوریتم خاصی که این فناوری مورد استفاده قرار می‌دهد صحنه‌هایی شفاف و بدون نویز را در اختیارتان قرار خواهد داد. در این تلویزیون، سامسونگ قابلیت نمایش با وضوح تصویر بالا ( Ultra Clean View ) را در نظر گرفته است، با این قابلیت شاهد کاهش چشمگیر نویز و اختلال خواهید بود و البته ویژگی‌هایی مانند ارائه‌ی رنگ و کنتراست افزایش می‌یابند تا نتیجه‌ی نهایی محتوایی شفاف و با کیفیت باشد.

با Contrast Enhancer مرز رنگها را دقیقتر ببینید

فناوری بسیار جالب Contrast Enhancer باعث می شود نور و کنتراست تصاویر بالا رفته و تصاویر از آنچه هستند حتی زیباتر جلوه کنند و شما از دیدن صحنه های زیبا و طبیعی شگفت زده شوید.

صدا در تلویزیون M6960

صدا در این تلویزیون ۲۰ وات می باشد یعنی صدا از طریق بلندگو هایی ۱۰ وات ارائه می شود. مکان قرار گیری بلندگو ها در بالای قاب قرار می گیرد و صدایی هم جانبه به سیستم صوتی می بخشد. در این تلویزیون از ویژگی Dolby Digital استفاده شده است که کیفیت صدا را افزایش داده و موجب شده تا فرمت های صوتی سنگین و فشرده را پشتیبانی کند این تلویزیون خروجی صوتی دیجیتال اپتیکال را دارد و می توان صدای با کیفیت ان را بر روی سنما خانگی یا انواعی از اسپیکر های اکستر نال به جریان انداخت.

ویژگی های هوشمند در M6960

امروزه تلویزیون کاربردی فراتر از صوت و تصویر پیدا کرده است. تلویزیون ها روز  به روز هومند تر می شوند و قابلیت های بیشتری را پیدا می کنند. در این تلویزیون برای ویژگی هوشمند از سیستم عامل تایزن استفاده شده است و همراه آن مرور گر وب و بسیاری از برنامه های دیگر وجود دارد. سیستم عامل در این تلویزیون هم سرعت بالایی را دارد و هم کاربری و کاربرد آن اسان است. پورت های کاربردی و ویژگی های اتصال بیسیم در این تلویزیون با راهکاری هوشمند  تعبیه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مشخصات کامل تلویزیون ۴۳M6960

صفحه نمایش

سایز صفحه                ۴۳ اینچ

تکنولوژی صفحه          LED

نوع صفحه                 تخت

تصویر

کیفیت تصویر              Full HD

رزولوشن                  ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰

نسبت تصویر             ۱۶:۹

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر         دارد

صدا

سیستم صوتی                      ۲ کاناله

تعداد بلندگوها                       دو عدد

توان خروجی کلی صدا            ۲۰ وات

توان هر بلندگو                      ۱۰ وات

محل قرارگیری بلندگوها            بالای قاب

استانداردهای صوتی              Dolby Digital Plus , DTS

امکانات

رابط هوشمند                    دارد

نوع رابط هوشمند              Tizen

پردازنده                            چهار هسته‌ای

مرورگر اینترنت                   دارد

حسگر نور محیطی             دارد

بازی                                قابل نصب

اپلیکیشن                         قابل نصب

قفل کودک                      دارد

گیرنده دیجیتال                 دارد

تیونر                              DVB-T

سایر امکانات

راه‌های ارتباطی: DLNA، Mirroring

– قسمت جلویی پایه: نقره‌ای

– پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)

– دارای قابلیت تصویر در تصویر

– دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)

– پشتیبانی از EPG

– پشتیبانی از زیرنویس

– دارای قابلیت خاموش شدن خودکار

– دارای قابلیت جست‌وجو کانال خودکار

درگاه های ارتباطی

درگاه USB                     دارد

تعداد درگاه‌های USB        دو عدد

درگاه HDMI                    دارد

تعداد درگاه های HDMI      سه عدد

کامپوزیت (Composite)      دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite)      یک عدد

کامپوننت (Component)     دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component)      یک عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)      دارد

پورت شبکه (LAN)            دارد

ورودی آنتن                     دارد

خروجی صدای دیجیتال     دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال      اپتیکال

ریموت کنترل

ریموت کنترل                دارد

سایر توضیحات

نوع پایه                        رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار       دارد

اقلام همراه– ریموت‌کنترل– باتری برای ریموت کنترل– دفترچه راهنما

سایر توضیحات

– ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۵.۵ × ۵۷ × ۹۷.۲ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون بدون پایه: ۹.۵ کیلوگرم

– ابعاد تلویزیون با پایه: ۲۵ × ۶۳.۵ × ۹۷.۲ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون با پایه: ۱۰.۵ کیلوگرم

– ابعاد بسته‌بندی: ۱۲.۳ × ۶۷.۳ × ۱۱۱.۵ سانتی‌متر

– وزن بسته‌بندی: ۱۳.۵ کیلوگرم

– منبع تغذیه: AC100-240V 50/60Hz

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.