بهترین مدل جارو شارژی ایستاده

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

جارو شارژی، یک نوع دستگاه کاربردی و مدرن برای نظافت منزل است که بسیار پرطرفدار نیز می‌باشد. از این وسیله برقی کوچک می‌توانید برای تمیز کردن محیط‌های مختلف و مکان‌های غیر قابل دسترس استفاده کنید. جارو شارژی ها در ۳ مدل دستی، ایستاده و عصایی تولید و عرضه بازار شده‌اند.

هر یک از این مدل‌ها دارای ویژگی و کاربردهای جداگانه بوده که می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را انتخاب و خریداری کنید.

در این مطلب قصد داریم که به بررسی بهترین مدل جاروشارژی ایستاده بپردازیم و در نهایت ویژگی‌ها و مزایای هر یک را بیان کنیم.

جارو شارژی ایستاده بوش مدل BBHF 214 C

جارو شارژی ایستاده بوش یک نوع جارو شارژی دوکاره بوده که می‌توانید هم به صورت ایستاده و هم به صورت عصایی از آن استفاده کنید.

از این رو مشکلی برای تمیز کردن تمام نقاط و گوشه‌های منزل ندارید. قدرت مکش و عملکرد این نوع جارو شارژی ایستاده G۲۱۴ می‌باشد. همچنین مجهز به باتری‌های Li-Ion با قدرت شارژشوندگی سریع و طول عمر بالا است.

فیلتر‌های این مدل جارو شارژی بوش قابل شستشو بوده و مشکلی بابت تمیزی و رفع آلودگی‌های آن نخواهید داشت.

۲. جاروشارژی مجیک

بهترین جارو شارژی ایستاده

این مدل جارو شارژی ایستاده دارای قدرت موتور ۴۶  وات و توان مکش ۴۰ وات می‌باشد. نوع باتری استفاده شده در این دستگاه از نوع لید اسید بوده که میزان شارژدهی باتری در حدود ۲۰ دقیقه می‌باشد و دارای نشانگر شارژ باتری کم بوده که می‌توانید بعد از فعال شدن این نشانگر آن را به برق وصل کنید.

بیشتر بخوانید:۵ علت کم شدن مکش جاروبرقی

گنجایش مخزن یک لیتر بوده و فیلتر دستگاه نیز قابل شستشو می‌باشد که تا مدت طولانی شما را از تعمیر بی نیاز می‌کند.

۳. بومن مدل BS 6972 A CB

جارو شارژی ایستاده بومن

جارو شارژی ایستاده بومن مونتاژ چین و با تکنولوژی کشور آلمان تولید شده است. قدرت موتور آن ۱۳۰ وات و توان مکش ۱۵۰۰ وات را دارا می‌باشد.

ولتاژ باتری V 22/2 باتری لیتیوم یون فیلتر محافظ موتور است. فیلتر خروجی این مدل جارو شارژی ایستاده از نوع HEPA 13 بوده و همچنین دارای مخزن شفاف و قابل رویت می‌باشد.

۴. جاروشارژی ایستاده فَکر مدل Starky HSA252

جارو شارژی

این مدل دارای یک مخزن با ظرفیت ۵۰۰ میلی لیتر بوده که قادر به جمع کردن حجم زیاد گردوغبار و زباله می‌باشد. توان مکش این جارو شارژی ۸۰ وات بوده که قدرت مکش فوق‌العاده‌ای را ایجاد خواهد کرد.

مزیت دیگر این مدل جارو شارژی ایستاده، وجود باتری لیتیوم یون ۲۵٫۵ ولتی بوده که در حدود ۴ تا ۵ ساعت شارژ کامل شده و می‌توانید در مدت یک ساعت از آن استفاده کنید. همچنین این جارو شارژی دارای فیلتر قابل شستشو، غلتک برس و پایه نگهدارنده شارژ برای دستگاه می‌باشد.

۵. جارو شارژی ایستاده ااگ مدل CX8-2-80 O

جارو شارژی ایستاده

جارو شارژی ایستاده آاگ مجهز به باتری لیتیومی Li-ion بوده که قابلیت شارژ شدن بیشتری خواهد داشت.

می‌توانید مدت زمانی را در حدود ۵ ساعت دستگاه را شارژ کنید و از آن به مدت ۸۰ دقیقه برای تمیز کردن و نظافت منزل استفاده کنید. این مدل جارو شارژی دارای فیلتر دولایه بوده که به بهداشت محیط کمک خواهد کرد.

همچنین فیلتر قابل شستشو بوده و مشکلی از این بابت نخواهید داشت. این مدل جارو شارژی ایستاده‌ آاگ جزو بهترین و معروفترین مدل‌های جارو شارژی محسوب می‌شود.

۶. جاروشارژی بلک اند دکر مدل ۴۲۰

جارو شارژی ایستاده

از جدیدترین مدل‌های جاروشارژی بوده که دارای مزایایی چون محدوده میزان شارژدهی باتری حدود یک ساعت، مجهز به باتری لیتیومی ۱۴٫۴ وات، نشانگر شارژ باتری کم، دارای فیلتر قابل شستشو، دارای برس گردان قوی، قدرت موتور ۲۸٫۸ وات، مجهز به نشانگر LED راندمان انرژی A++ و… می‌باشد.

جارو شارژی ایستاده شیائومی مدل ۱C

بهترین جارو شارژی ایستاده

 موتور جارو شارژی ایستاده از نوع براشلس بوده که قدرت و سرعت بالاتر، عمر طولانی و صدای کمتری را برای دستگاه به وجود می‌آورد. قدرت موتور ۴۰۰ وات بوده که کوچکترین ذره‌ها و گردوغبار محیط را به راحتی و سریع تمیز می‌کند.

نوع باتری این مدل جارو شارژی ایستاده از نوع لیتیومی بوده که باید در حدود ۳ تا ۴ ساعت در شارژ باشد و سپس به مدت یک ساعت می‌توانید به صورت کامل از دستگاه استفاده کنید. فیلتر قابل شستشو بوده و مشکلی بابت تعویض دوره‌ای فیلتر نخواهید داشت.

۸. جاروشارژی درما

بهترین جاروشارژی ایستاده

این مدل  دارای قدرت موتور ۱۵۰ وات می‌باشد. نوع باتری این دستگاه از نوع لیتیوم بوده و ظرفیت باتری ۲۲۰۰ است و می‌توانید در حدود ۳۰ دقیقه از دستگاه استفاده کنید.

همچنین نشانگر شارژ باتری کم را نیز  دارد که می‌توانید با کمک این نشانگر از این دستگاه استفاده کنید. این مدل جارو شارژی دارای مخزن ۰٫۶L بوده و میزان صدای آن ۷۵ دسی بل است.

۹. جارو شارژی اپکس مدل AVC&981B/W

جارو شارژی اپکس

این مدل اپکس دوکاره بوده و قابلیت تمیز کردن زباله‌های خشک و تر را دارد. قدرت موتور ۱۲۰ وات می‌باشد و قدرت مکش بالایی دارد.

ولتاژ باتری ۱۴٫۴ وات بوده که در حدود سه ساعت زمان لازم است تا دستگاه کاملا شارژ شود و می‌توانید در حدود نیم ساعت به صورت کامل از دستگاه برای تمیز کردن سطوح خشک و خیس منزل و جمع کردن مایعات استفاده کنید.

۱۰. جاروشارژی ایستاده فیلیپس

بهترین جارو شارژی ایستاده

 قدرت موتور این جارو ۳٫۶ وات بوده که مکش خوبی را به وجود می‌آورد. ولتاژ باتری آن نیز ۳٫۶ ولت است و باید در حدود زمانی ۸ ساعت در شارژ بگذارید تا دستگاه کامل شارژ شود.

همچنین فیلتر قابل شستشو، راحتی نظافت مخزن خاک دستگاه، دارای دو فیلتر هوا، تمیز کردن انواع فضاها و گوشه‌های غیر قابل دسترس و… از دیگر مزایای این جارو شارژی ایستاده می‌باشد.

جمع بندی

در این مقاله ۱۰ مدل برتر جارو شارژی ایستاده به خدمتتان معرفی شد، شما می‌توانید بر اساس نیاز خود مناسب ترین مدل را انتخاب نمایید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.