اصلی ترین دلیل آبی شدن و بهم ریختگی رنگ تلویزیون

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

اصلی ترین دلیل آبی شدن و بهم ریختگی رنگ تلویزیون هم چون موارد نمایش رنگ های قرمز و سبز، سوختگی پیکسل ها است. مشکل آبی شدن تصاویر در تلویزیون ها با بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه توسط کارشناسان و تکنسین های هوم کارا به سرعت و با دقت لازم امکانپذیر است. علت آبی شدن صفحه نمایشگر های ال ‌ای ‌دی (LED) در صورتی که ناشی از سوختگی پیکسل ها نباشد، به موارد مهم دیگری از جمله آسیب دیدگی های جزئی یا خرابی پنل مرتبط است.

راهنمای اصلی ترین دلیل آبی شدن و بهم ریختگی رنگ تلویزیون به شرح زیر است:

  • خرابی پنل دستگاه تلویزیون یکی از موارد مهمی است که می تواند نقش ویژه ای در تغییر رنگ تصاویر نمایشگر داشته باشد.
  • وارد شدن هر نوع ضربه به تلویزیون می تواند باعث ایجاد اختلال در عملکرد نمایشگر و در نتیجه آبی شدن صفحه آن گردد.
  • مغناطیسی شدن یکی دیگر از دلایل مهمی است که به مرور و با گذشت زمان می تواند باعث آسیب دیدگی جدی تلویزیون گردد. این موضوع صرفا در حالت نزدیکی آهنربا به تلویزیون اتفاق نمی افتد و وجود هر نوع میدان مغناطیسی می تواند باعث ایجاد این مشگل گردد.
  • بیشتر بخوانید:چگونه میتوان مشکل قطع شدن صدای تلویزیون را برطرف کرد؟
  • بررسی دقیق نمایشگر می تواند مهم ترین و اصلی ترین علت آبی شدن رنگ تلویزیون که گاهی ناشی از خرابی پنل یا فلت ها است را مشخص کند.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.