ارور F10 ماشین ظرفشویی ویرپول

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

امروزه برای زندگی مدرن، شما ماشین ظرفشویی باارزشی می‌خواهید که ظرف‌ها را به بهترین شکل تمیز کند. همچنین با‌گذشت زمان ممکن است شما درگیر مشکلات متفاوتی باشید که عمل‌کرد ماشین ظرفشویی را تحت تأثیر قرار می دهد، حتی برخی مواقع ممکن است ماشین ظرفشویی کلاً از کار بیافتند.

ارور F10 ماشین ظرفشویی ویرپول

اگر متوقف شد و ارور F10 به نمایش درآمد، به احتمال زیاد مشکلی در سنسور دمای آب رخ داده است.

تعمیر خطای سنسور ماشین ظرفشویی ویرپول

اگر سنسور ماشین ظرفشویی خراب شده است، ظروف کثیف شما از ماشین ظرفشویی تمیز بیرون نخواهند آمد آنطوری که انتظار دارید. چون بدون آب گرم چربی‌های به خوبی شسته نخواهند شد.

سنسور NTC دمای آب را در ماشین ظرفشویی بررسی می‌کند و به برد کنترل این امکان را می‌دهد که دمای آب را کنترل کند. اگر سنسور به درستی عمل نکند و مقاومتش خارج از محدوده‌ی نرمال باشد برد کنترل آن را به عنوان خراب تشخیص داده و این کد خطا را نمایش می‌دهد.

این قطعه معمولاً در قسمت لوله‌ی آب در قسمت زیر قرار دارد.

اول ایمنی! قبل از اینکه کاری انجام دهید باید برق اصلی ماشین ظرفشویی را قطع کنید.

  • برای دسترسی به سنسور باید پنل پایه را را در‌آورید تا به لوله فاضلاب دسترسی پیدا کنید که سنسور به آن وصل شده است.
  • با استفاده از مولتی متر مقاومت دو سر سنسور را اندازه بگیرید اگر هیچ عددی نمایش داده نشد یا مقاومت خیلی بالایی اندازه‌گیری شد، یعنی سنسور باید تعویض شود.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.