ارور کولرگازی سوپر جنرال

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

ارور کولرگازی سوپر جنرال نشان دهنده چه مشکلاتی در اسپلیت است؟ در سال های گذشته بسیاری از لوازم خانگی های موجود در بازار از دو بخش مکانیکی و الکترونیکی تشکیل می شدند. امروزه پیشرفت امکانات و تجهیزات موجب شده است که تمام دستگاه های برقی به روش الکترونیکی تولید شوند. سیستم الکترونیکی به گونه ای است که تمام مشکلات و اختلالات دستگاه های برقی را با نام و نشانه ای مخصوص نشان می دهد. در واقع هشدار کولرگازی سوپر جنرال با کد خطا یا ارور نمایش داده می شوند. در این مطلب به بررسی انواع کد خطای کولرگازی سوپر جنرال و روش های بر طرف کردن ارور کولرگازی سوپر جنرال می پردازیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

منظور از کد خطا در کولرگازی سوپر جنرال چیست؟

در ساختار کولرگازی سوپر جنرال و سایر کولرها و لوازم خانگی موجود در بازار سیستمی وجود دارد که در صورت خراب شدن قطعه ای در کولرگازی، نشانه یا کدی در پنل صفحه نمایش داده می شود تا بر اساس آن فرد متوجه محل خرابی کولرگازی شود و برای رفع آن اقدام کند‌. هر نقطه دارای کد خطایی است که بلافاصله بعد از خراب شدت به صورت یک عدد و یک حروف انگلیسی نشان داده می شود.

در صورتی که شما علت دقیق هر کد خطا کولرگازی سوپر جنرال را بدانید، می توانید با عیب یابی و تعمیر آن بخش برای رفع آلارم کولرگازی سوپر جنرال در منزل اقدام کنید‌. توجه داشته باشید که برخی از کولر های گازی موجود در بازار به دلیل نداشتن صفحه نمایش دیجیتال با چراغ های چشمک زن اختلال و خرابی در دستگاه را نشان می دهند.

چگونه می توانیم به تشخیص علت هشدار کولر گازی سوپر جنرال بپردازیم؟

تشخیص علت هشدار کولرگازی سوپر جنرال به روش های مختلفی امکان پذیر است‌. اگر مایل به عیب یابی ارور کولرگازی سوپر جنرال در منزل هستید، ابتدا باید به بررسی دفترچه راهنمای کولرگازی بپردازید. با مطالعه دفترچه راهنمای کولرگازی سوپر جنرال می توانید به تشخیص علت آلارم کولر گازی سوپر جنرال بپردازید. همچنین می توانید با سرچ کردن کد خطا کولرگازی سوپر جنرال در سایت به تشخیص علت ارور بپردازید. اما با کمک گرفتن از یک تعمیرکار کولر گازی سوپر جنرال می توانید به راحتی علت ارور کولر گازی سوپر جنرال را پیدا کنید.

علت ارور کولرگازی سوپر جنرال چیست؟

تمام مشکلات کولرگازی سوپر جنرال با کدهای متفاوتی همراه هستند. برای رفع ارور کولرگازی سوپر جنرال ابتدا باید از طریق جدول زیر علت هشدار کولر گازی سوپر جنرال را پیدا کنید. انواع کد خطا کولرگازی سوپر جنرال عبارت است از:

کد خطای کولر گازی سوپر جنرالعلت ارور کولرگازی سوپر جنرال
E1سنسور دمای اوپراتور
E2سنسور سیم پیچ دمای بیرونی
E3سنسور دمای سیم پیچ اوپراتور
E4موتور فن داخلی یا موتور dc
E5ارتباط واحد داخلی و خارجی
F1خطا از ipm
F2خطا ازpec
F3راه انداز کمپرسور
F4ایراد از سنسور دما
F5محافظ پوشش کمپرسور
F6سنسور دمای محیط
F7محافظ ولتاژ
F8خطای ارتباطی
F9آی سی
F0اوت دور موتور فن dc
Faسنسور دمای خط ساکشن
E1غیر اینورترسنسور دمای اتاق
E2غیر اینورتر سنسور دمای پایپ یونیت داخلی
E3 غیر اینورتر سنسور دمای سیم پیچ واحد داخلی
E4 غیر اینورترموتور فن داخلی
E6 غیر اینورتراختلال در عملکرد فن موتور داخلی

در صورت مشاهده کد خطا کولرگازی سوپر جنرال چه باید کرد؟

در صورت مشاهده کد خطا کولر گازی سوپر جنرال ابتدا باید اقداماتی را انجام دهید که از آسیب بیشتر کولرگازی جنرال جلوگیری شود. با مشاهده آلارم کولر گازی سوپر جنرال در  صفحه نمایش بلافاصله با استفاده ریموت کولر دستگاه را خاموش کرده و دو شاخه را از برق جدا کنید. به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه صبر کنید تا کولر خنک شود. در برخی مواقع علت اصلی ارور کولرگازی سوپر جنرال استفاده طولانی مدت از کولرگازی و داغ شدن بیش از حد کمپرسور است.

اگر با وجود گذشتن این تایم باز هم با مشکل ارور کولر گازی همراه هستید، بهتر از دستگاه را خاموش کرده و یک تکنسین متخصص در حوزه تعمیرات کولرگازی سوپر جنرال بخواهید تا عیب یابی دستگاه راه انجام دهد. تمام دستگاه های موجود در بازار از قطعات متعددی تشکیل شده اند. بنابراین با وجود دانستن علت خطا، عیب یابی و بر طرف کردن کد خطا کولر گازی سوپر جنرال دشوار است و نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد. بنابراین برای حل این مشکل کافیست تا از تکنسین کولرگازی سوپر جنرال بخواهید تا برای رفع ارور کولرگازی سوپر جنرال در محل اقدام کند.

نتیجه گیری از کد خطا و ارورهای کولرگازی سوپر جنرال

در مطلب به بالا به توضیح اینکه منظور از ارور کولرگازی سوپر جنرال چیست و هر ارور نشان دهنده چه مشکلی در دستگاه است، پرداختیم. در صورت مشاهده آلارم کولر گازی سوپر جنرال کافیست تا دستگاه را از برق جدا کرده و برای عیب یابی به نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال یعنی شرکت هوم کارا مراجعه کنید. مجموعه هوم کارا به عنوان نمایندگی مجاز کولرگازی سوپر جنرال در تهران با استخدام تکنسین های حرفه ای، عیب یابی و تعمیر مشکلات اسپیلت را به صورت حرفه ای در محل و در مقابل مشتری انجام می دهد. کافیست تا از طریق شماره تماس ۰۲۱۲۲۸۸۱۱۱۳ با این مجموعه تماس گرفته و درخواست خود را برای رفع کد خطا کولر گازی سوپر جنرال ثبت کنید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.