آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی با وایتکس

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

 

از دیگر روش های جرم گیری ماشین لباسشویی ، استفاده از وایتکس است.

این ماده برای برطرف کردن لکه های لباس ها تاثیر بسیار مناسبی دارد. اما نکته ای که باید حتما هنگام استفاده از این ماده در نظر داشته باشید این است که به دستورکار استفاده از وایتکس متناسب با جنس هر لباس دقت کرده و از نوع بدون کلر آن را استفاده نمایید.

همچنین در راستای حفظ سلامتی خود و عدم آسیب دیدن لباس ها، از وایتکس همزمان با دیگر شوینده ها استفاده نکنید.

باید اشاره کنیم که وایتکس را در دو نوع اکسیژن دار و کلردار عرضه می کنند که نوع کلردار می تواند با قدرت بیشتری لکه ها را از بین ببرد، اما در عین حال باعث خوردگی بیشتر الیاف می شود. بنابراین نوع اکسیژن دار با توجه به اثر خوردندگی پایین تر می تواند انتخاب مناسبی برای جرم گیری ماشین لباسشویی باشد.

بیشتر بخوانید:علت نشت آب از ماشین لباسشویی

نحوه انجام رسوب زدایی لباسشویی با وایتکس

هنگامی که تصمیم دارید از وایتکس برای جرم گیری استفاده کنید، لازم است که از درجه حرارت بالای آب استفاده کرده و آن را به صورت مستقیم در دستگاه وارد نکنید، می توانید آن را با آب مخلوط کرده و به ماشین لباسشویی اضافه نمایید.

می توانید سه چهارم پیمانه از وایتکس را هنگامی که ماشین لباسشویی را در دور ملایم تنظیم کرده اید، اضافه کرده و اجازه دهید، چرخه لباسشویی انجام شود.

سپس با اتمام چرخه، دیگ و سایر قسمت های داخلی آن را با پارچه مناسبی، خشک نمایید. توجه داشته باشید که در صورتی که مدت زیادی است که کار جرم گیری ماشین لباسشویی را انجام نداده اید، لازم است از نوع وایتکس کلردار استفاده کنید تا بتواند رسوبات قدیمی را به کلی از میان ببرد.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.