آشنایی با یخچال های درب فرانسوی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

مصرف بهینه در یخچال درب فرانسوی

هنگامی که شما درب یخچال را باز می‌کنید مقدار زیادی از سرمای تولید شده از دستگاه خارج می‌شود. پس از آنکه درب یخچال را می‌بندید دستگاه مجددا باید بیشتر کار کند تا سرمای از دست رفته جبران شود. همین امر موجب بالا رفتن مصرف انرژی و وارد شدن فشار مضاعف به یخچال‌های معمولی می‌شود. اما یخچال‌های درب فرانسوی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که نیمی از درب باز می‌شود تا سرمای تولید شده هدر نرود.

طراحی منحصر به فرد یخچال درب فرانسوی

تقریبا تمامی یخچال‌های درب فرانسوی به گونه‎ای طراحی شده‌اند که در قفسه‌های آن ظروف با اندازه‌های متفاوتی در داخل آن قرار می‌گیرند. در این یخچال‌های درب فرانسوی برای آنکه شما از خم شدن خسته نشوید، کشوهای آن به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که تمام مواد غذایی موجود در کشو به راحتی قابل رویت هستند. همچنین کشوهای یخچال درب فرانسوی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که مواد غذایی که کوچک هستند به راحتی دیده می‌شوند.

ابعاد یخچال درب فرانسوی

در این بخش از آشنایی با آشنایی با یخچال های درب فرانسوی به بررسی ابعاد این دستگاه ها خواهیم پرداخت:

شما با قرار دادن یخچال درب فرانسوی در آشپز خانه خود متوجه خواهید شد. این یخچال در عین حال که فضای کمی نسبت به سایر یخچال‌های معمولی اشغال می کند و حجم بیشتری ار مواد غذایی را در خود جایی می‌دهد. قفسه بندی و حجم مناسب یخچال درب فرانسوی باعث شده که این یخچال نسبت به یخچال‌های هم سایز خود سریعتر سرد شده و علاوه بر آن برق کمتری نیز مصرف کند.

بیشتر بخوانید:نحوه پخت فرهای بخار پز

مزیت درب یخچال فرانسوی

درب یخچال‌های فرانسوی نسبت به یخچال‌های قدیمی سبک‌تر هستند، حتی وقتی در داخل این درها آب و یا نوشیدنی قرار می گیرد. این ویژگی سبک بودن درب یخچال سبب شده که طول عمر دستگاه بالا رود. همچنین قفسه‌های بخش داخلی درب به گونه‌ای ساخته شده‌اند که نوشیدنی‌هایی که در آن قرار میگیرند سریعتر از مدل‌های قدیمی خنک شوند.

مزایای یخچال‌های درب فرانسوی

یخچال‌های درب فرانسوی مزایای زیادی دارند که بخشی از آنها به صورت ذیل می‌باشند:

درب استاندارد یخچال فرانسوی: یکی از معایب سایر یخچال‌ها باز شدن درب آنها تنها در یک جهت است، به معنای دیگر شما نمی‌توانید درب یخچال را در جهتی دیگر باز نمایید. در یخچال‌های قدیمی شاید شما در هنگام باز کردن درب یخچال به مشکل بر بخورید اما در یخچال‌های درب فرانسوی با فاصله‌ای استاندارد و بهتر درب به راحتی باز می‌شود.

طبقات مناسب در یخچال درب فرانسوی:  طبقات در یخچال درب فرانسوی بزرگتر و عریض‌تر از سایر یخچال‌های معمولی می‌باشند. این ویژگی سبب شده تا مواد غذایی به اندازه‌های مختلف به راحتی در یخچال قرار بگیرند. همچنین شما می‌توانید اندازه این طبقات را در یخچال درب فرانسوی طبق خواسته خود تنظیم نمایید.

دسترسی راحت به مواد غذایی: اگر مواد غذایی در یخچال زیاد باشند ممکن است برای پیدا کردن خوراکی کوچک، زمانی زیادی درب یخچال باز باشد. باز بودن درب یخچال به معنای کوتاه شدن طول عمر دستگاه و مصرف انرژی بیشتر است. یخچال‌های درب فرانسوی این نقص را رفع کرده و شما به راحتی می‌تواند مواد غذایی مورد نظر خود را در یخچال پیدا کنید بدون آنکه درب یخچال را برای مدتی طولانی باز بگذارید.

معایب یخچال درب فرانسوی

به طور معمول هر وسیله‌ای علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد. در یخچال‌های درب فرانسوی نیز معایبی وجود دارد که در برابر مزایای ویژه آن چندان به چشم نمی‌آیند. یکی از معایب این یخچال‌های درب فرانسوی قیمت بالای آنها آست و این طبیعیست شما برای یک تکنولوژی بهتر پول بیشتری پرداخت نمایید.

*یکی دیگر از ویژگی‌هایی که شاید از نظر برخی از مصرف کنندگان عیب به شمار برود، محل قرار گیری کشوی فریزر می‌باشد که در قسمت پایین یخچال تعبیه شده.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.