مواردی که باید قبل از خرید ماشین لباسشویی به آن ها توجه کرد

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

ما می فهمیم که کار با یک ماشین شستشوی عالی، به ویژه با جدیدترین تکنولوژی که به بازار می آید ، می تواند گیج کننده باشد. قبل از تصمیم گیری در مورد یک ماشین لباسشویی، تصمیم شما فقط مربوط به مدل ، اندازه و قیمت آن نیست. چیزهای زیادی برای خرید ماشین لباسشویی مناسب وجود دارد. در این مقاله ۶ نکته وجود دارد که شما باید قبل از خرید ماشین لباسشویی در نظر داشته باشید.

یک لباسشویی براساس سبک زندگی خود بخرید

اولین و مهمترین گزینه از نکات خرید ماشین لباسشویی، انتخاب لباسشویی است که با سبک زندگی شما در تعادل باشد زیرا ماشین لباسشویی یک سرمایه گذاری طولانی مدت است که حداقل برای ۸-۱۰ سال کار می کند، بنابراین شما باید در مورد آنچه دقیقا در یک ماشین لباسشویی به دنبال آن هستید، آگاه باشید.

در اینجا چند سوال وجود دارد که باید قبل از تصمیم به خرید یکی از مدل های ماشین لباسشویی آن ها را پاسخ دهید :

و غیره کمی تحقیق کنید تا هنگامی که وارد فروشگاه شدید ، دقیقاً بدانید که به دنبال چه چیزی می گردید و استرس خود را کمتر کنید.

لباسشویی درب بالا در مقابل لباسشویی درب جلو

یکی از نکات خرید ماشین لباسشویی که باید به آن توجه کرد این است که لباسشویی درب بالا یا لباسشویی درب جلو، کدام یک برای شما مناسب تر است. کار با یک لباسشویی درب بالا آسان تر ، مقرون به صرفه است و بیشتر استفاده می شود. همچنین جابجایی آن ها سبک تر و آسان است اما آب بیشتری مصرف می کنند. اگر تنها  و در شهر به تنهایی زندگی می کنید یا یک فرد مسن هستید، این نوع لباسشویی برای شما مناسب است ، زیرا بدون نیاز به خم شدن به راحتی لباس ها را درون آن می ریزید. از طرف دیگر ، لباسشویی درب جلو نیز گران تر و سنگین تر هستند اما می توانند مقدار بیشتری لباس را مدیریت کرده و آب کمتری مصرف کنند. همچنین از نظر مصرف انرژی، مصرف آن بیشتر است و سرعت چرخش بالایی دارد که به کاهش زمان خشک شدن کمک می کند. تنها عیب این است که این گونه ماشین لباسشویی ها چرخه شستشوی طولانی تر، چرخه ی چرخش پر سر و صداتری دارند و کمی هم نگهداری و مراقبت از آن ها دشوار است. اگر خانواده شما یک خانواده بزرگ است ، یک لباسشویی درب جلو همان چیزی است که باید انتخاب کنید.

 نکات خرید ماشین لباسشویی

نیمه اتوماتیک در مقابل اتوماتیک

صحبت از ماشین های نیمه اتوماتیک است و این نام گویای همه چیز است! ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک تا حدی اتوماتیک است و نیاز به مقداری تلاش دستی دارد ، زیرا مجهز به دو وان یکی برای شستشو و دیگری برای خشک شدن است. بزرگترین مزیت دستگاه نیمه اتوماتیک این است که در مصرف آب صرفه جویی می کند ، زیرا به تأمین آب مداوم نیاز ندارد. همچنین در چرخه شستشو آزاد هستید که لباس بیشتری اضافه کنید. اندازه آن ها بزرگتر است، هزینه کمتری نسبت به لباسشویی های کاملا اتوماتیک دارند و از نگهداری و مراقبت کمی برخوردار هستند. تا آنجا که به لباسشویی های  کاملاً خودکار مربوط می شود، آن ها به یک وان مجهز هستند که هم برای شستشو و هم برای خشک کردن استفاده می شود. هیچ کار دستی لازم نیست اما تا پایان دوره شستشو به جریان مداوم آب نیاز دارد. بیشتر مردم دستگاه های اتوماتیک را ترجیح می دهند زیرا راحت تر است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که لباس خود را داخل لباسشویی ریخته، گزینه ها را تنظیم کنید و بقیه کارها را به ماشین لباسشویی بسپارید. هنگامی که زنگ هشدار به صدا درآمد، می دانید که کار تمام شده است.

اندازه و ظرفیت

اندازه و ظرفیت کاملاً به میزان شستشو، بودجه ، دفعات استفاده و نیاز فضا بستگی دارد. شما باید در مورد میزان لباس هایی که در آخر می شویید ، یک ایده تقریبی داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر کودکی در خانه دارید ، مطمئناً دفعات استفاده شما از لباسشویی افزایش می یابد. بدان معنی است که شما به یک ماشین لباسشویی نیاز دارید که بین ۵ تا ۱۰ کیلوگرم باشد. اما اگر مجرد هستید و به سختی لباس برای شستن دارید ، یک ماشین لباسشویی ۵ کیلویی باید بهترین کار را برای شما انجام دهد.

 نکات خرید ماشین لباسشویی

بودجه

مدنظر قرار دادن بودجه خرید یکی از اساسی ترین نکات خرید ماشین لباسشویی به شمار می رود. قیمت یک ماشین لباسشویی کاملاً به اندازه ، ویژگی ها ، ظرفیت و به ماشین بارگیری جلو ، نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک بستگی دارد. تا آنجا که انتخاب پیش می رود ، به محض ورود به فروشگاه ، مملو از گزینه هایی از لباسشویی های متفاوت با قیمت های مختلف خواهید شد، اما اگر بودجه خود را می دانید، تصمیم گیری در مورد انتخاب آسان تر خواهد بود.

ویژگی های بیشتر

بسته به مارکی که انتخاب می کنید ویژگی های مختلفی در ماشین لباسشویی وجود دارد. به چند مورد مهم برای راحتی در انتخاب شما اشاره شده است که می تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند :

دیسپنسرهای اتوماتیک

یک ویژگی مفید برای کسانی است که با اندازه ی مناسب مقدار مواد شوینده اضافه شده مشکل دارند. یک دیسپنسر اتوماتیک مقدار صحیح مواد شوینده را وارد می کند تا مجبور به اندازه گیری دستی نشوید.

 نکات خرید ماشین لباسشویی

صدای کم

اگر از آن ماشین های پر سر و صدا متنفر هستید، این یکی از ویژگی هایی است که قطعاً باید به دنبال آن باشید. بله ، ماشین لباسشویی های ضد صدا در بازار موجود است و آن ها کاملاً مناسب کسانی هستند که لباسشویی های خود را در آشپزخانه یا اتاق خواب قرار داده اند.

چرخه بخار

چرخه بخار یک فناوری جدید است و اکثر ماشین های لباسشویی جدید این ویژگی را دارند. دارای چند مزیت از جمله شستشوی ملایم ، کاهش چین و چروک و ایده آل برای شستن چیزهایی مانند ملافه ، روکش بالش ، پارچه میز ، پرده و غیره است که گرد و غبار را به خود جذب می کنند.

شستشوی سریع

شستشوی سریع می تواند با چرخه شستشو به سرعت لباس ها را بشوید بدون این که در عملکرد خود لطمه ای وارد کند.

 نکات خرید ماشین لباسشویی

مهم نیست که کدام ماشین لباسشویی را خریداری می کنید ، به یاد داشته باشید که لباسشویی وسیله ای است که باید به خوبی از آن مراقبت کرد. بهترین راه برای این کار این است که به فکر افزایش عمر آن از قبل ، با یک برنامه با ضمانت طولانی باشید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.