بررسی کیفیت یخچال اسنوا

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که ما در بررسی کیفیت یخچال اسنوا به آن پرداخته ایم.

یخچال های اسنوا از نظر کیفیت و دوام مورد خوبی برای خرید می باشند همچنین این یخچال ها چون ایرانی هستند قطعات داخلی آن ها راحت تر در ایران پیدا می شوند و در صورت آسیب شما می توانید آسان تر تعمیرکار آن را پیدا کنید همچنین یخچال اسنوا در ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا بیشتر آشنا خواهیم کرد. نام اصلی این برند: ارکان ساختار نوین ایرانیان می باشد که به طور اختصاری اسنوا خوانده می شوند.

اسنوا در سال ۱۳۸۴ به کمک مهندسان و کارشناسان ایرانی کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان شروع به کار کرد و با شعار : روی ما حساب کنید، توانست فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد.

این شرکت در ابتدا به تولید اجاق گاز و کولر آبی پرداخت اما در حال حاضر لوازم خانگی متعددی را تولید و عرضه می کند و حدود ۷۰ درصد قطعاتی که در محصولاتش به کار می رود ایرانی می باشد.

یخچال اسنوا ساخت کجاست؟

در بررسی کیفیت یخچال اسنوا قطعاً برای شما مصرف کنندگان عزیز سوال پیش می آید که یخچال اسنوا ساخت ‌کجاست؟ خوب است بدانید که یخچال های اسنوا ساخت کشور ایران هستند و در همین کشور تولید و عرضه می گردند.

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا چطور است؟

برند اسنوا مانند سایر برندهای موجود در ایران نمایندگی های گوناگونی در شهرهای مختلف دارد و در تلاش است به وسیله گارانتی و ضمانت نامه های مناسب مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگه دارد و در بهینه سازی تولید داخل تلاش کند.

بیشتر بخوانید:بررسی یخچال های هتلی

چرا یخچال اسنوا بخریم؟ یخچال اسنو خوبه؟

در بررسی کیفیت یخچال اسنوا قطعاً به این سوال بر خواهید خورد که چرا یخچال اسنوا بخریم؟ اصلا یخچال اسنوا خوبه؟ و یا چرا مصرف کنندگان برند اسنوا را برای خرید یخچال انتخاب می کنند؟

یخچال های اسنوا ساخت کشور ایران است بنابراین تمامی قطعات آن در ایران موجود می باشد و شما نگرانی از بابت خرابی یخچال خود و پیدا کردن قطعات آن نخواهید داشت همچنین این برند در ایران نمایندگی های متعددی دارد که خدمات خوبی ارائه داده است و در طراحی و کیفیت یخچال نیز نهایت دقت و ظرافت را به کار برده به همین دلایل مصرف کنندگان زیادی را به خود جذب کرده است.

در ادامه قصد داریم در جهت معرفی بهترین یخچال های اسنوا، چند مدل را برای شما نام برده و مورد بررسی قرار دهیم تا شما خریدی آسان تر داشته باشید.

بررسی کیفیت یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S

از ویژگی های یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای قفل کودک
  • دارای اخطار باز ماندن درب
  • گنجایش کل : ۲۷ فوت
  • آبسردکن مناسب
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری)
  • محدوده گنجایش کل به لیتر۵۵۱ تا ۷۰۰
  • دارای فیلتر تصفیه آب
  • دارای نمایشگر

بررسی کیفیت یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل ۰۱۹۰

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول موارد زیر را می توان نام برد:

  • دسترسی به فضای دلخواه برای جادهی هر نوع مواد غذایی با ارتفاع بلند با سامانه طبقات قابل تنظیم
  • دسترسی آسان به کلیه مواد غذایی از طریق سامانه ریلی کشوها
  • بازکردن درب یخچال فریزر دوقلو بدون نیاز به فشار زیاد با سامانه دستگیره اهرمی جدید
  • دستیابی به محصول همیشه تمیز توسط طراحی طبقات داخلی بدون قاب
  • دسترسی همیشگی به مواد غذایی تازه و سالم با سامانه سرمایش الکترونیک
  • دسترسی به فضایی کاملا پاکیزه و بهداشتی با نوار درزگیر آنتی باکتریال قابل شستشو و تعویض
  • سهولت در کار با کنترل پنل ال سی دی
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.