آشنایی با علائم ماکروفر

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
علامت ماکرو در ماکروویو سامسونگدکمه دارای نماد ماکرو در ماکروویو سامسونگ، به شما کمک می‌کند تا از تنظیمات ماکرو برای یخ زدایی یا گرم شدن سریع غذا، پخت سبزیجات و سیب زمینی در آب استفاده کنید.جالب است بدانید که اگر انواع سبزیجات و صیفی جات را در مایکروویو بجوشانید، میزان آب کمتری نسبت به پخت در قابلمه نیاز خواهید داشت. به این ترتیب ویتامین‌های موجود در غذا نیز بیشتر حفظ می‌شوند و با آب، دور ریخته نمی‌شوند.
نماد یخ زدایی در مایکروویو سامسونگ علامت یخ زداییبا استفاده از دکمه یخ زدایی شما قادر خواهید بود تا انواع مواد غذایی یخ زده را به سرعت به دمای محیط برسانید.توجه کنید که برای استفاده از این قابلیت، باید وزن آن ماده را به سیستم اعلام کنید و سپس مایکروویو با توان و زمان مناسب، عمل یخ زدایی را انجام می‌دهد.
نماد کیسپی در مایکروویو سامسونگ علامت کریسپی (مواد غذایی بسیار ترد)با استفاده از این عملکرد، می‌توانید سیب زمینی سرخ کرده بسیار ترد، تهیه کنید یا سطح پیتزا و دیگر غذاهای خود را برشته کنید.برای استفاده از این قابلیت، باید مواد غذایی دلخواه خود را در ظروف کریسپر و نشکن ریخته، سپس آنها را درون مایکروویو قرار دهید. چرا که برای کریسپی شدن مواد غذایی، دما و گرمای بسیار بالایی در محفظه مایکروویو جریان می‌یابد و عدم توجه به این نکته می‌تواند موجب ترکیدن و شکستن ظرف و پراکنده شدن تکه‌های آن درون دستگاه شود
نماد کانوکشن در مایکروویو سامسونگ علامت پنکه (کانوکشن)نماد پنکه، علامتی برای عملکرد هوای گرم درون محفظه دستگاه است. در این حالت، مایکروویو از یک فن برای توزیع یکنواخت گرما استفاده کرده و به پخت سریع غذاها، کمک می‌کند.طبیعی است که استفاده از این قابلیت برای پخت کیک، چندان مناسب نخواهد بود.
نماد بخار در مایکروویو سامسونگ علامت بخاراین دکمه، عملکرد بخار مایکروویو را فعال کرده و به شما کمک می‌کند تا با قرار دادن سبزیجات در یک سینی، بخارپز کنید.برای استفاده از این قابلیت، باید ظرف مخصوصی را با آب پر کرده و سپس آن را در مایکروویو قرار دهید. به این ترتیب شما سبزیجات را بدون از دست دادن طعم، ویتامین‌ها و مواد معدنی و همچنین ساختار آنها، طبخ خواهید کرد.
نماد گریل در مایکروویو سامسونگ علامت گریلقابلیت گریل به شما امکان می‌دهد تا مواد غذایی همانند انواع گوشت قرمز، استیک، مرغ، ماهی و سبزیجات را به طور کامل گریل کنید.البته باید توجه کنید که این قابلیت برای گریل کردن برش‌های ضخیم گوشت مناسب نیست. چرا که در این صورت باید زمان بیشتری برای گریل و مغز پخت شدن لایه‌های داخلی گوشت صرف کنید و همین امر موجب می‌شود تا لایه بیرونی گوشت، بسوزد.
نماد گریل نیمه رو در مایکروویو سامسونگ علامت گریل ناقص (نیمه)این قابلیت به شما کمک می‌کند تا تنها از بخشی از صفحه گریل استفاده کنید. بنابراین، باید مواد غذایی که می‌خواهید گریل کنید را در بخش‌های مرکزی صفحه گریل قرار دهید.
نماد پیتزا در مایکروویو سامسونگ علامت پیتزاهمانطور که از نام آن پیداست، تنظیمات پیتزا، به شما کمک می‌کند تا پیتزایی ترد و خوشمزه بپزید و از پخت کامل آن نیز اطمینان حاصل کنید.
نماد گرما از پایین در مایکروویو سامسونگ علامت گرما از سمت پاییندر این حالت، تمام گرمای مورد نیاز برای پخت، توسط یک عنصر گرم کننده از بخش پایینی مایکروویو تولید می‌شود. برای پخت بسیاری از غذاها، می‌توان از این حالت استفاده کرد. برای غذاهایی که در دمای بالا پخته می‌شوند، نیز می‌توان از حالت گرما از سمت پایین استفاده کرد.شما می‌توانید از این نوع پخت برای طبخ کیک و حتی پیتزا استفاده کنید و مطمئن باشید که به صورت کامل پخته و نمی‌سوزد.
نماد گرما از بالا در مایکروویو سامسونگ

علامت گرما از سمت بالااز این حالت برای پخت غذاهایی همانند پیتزا و کیک، که لایه بیرونی آنها از قبل پخته شده و هنوز به پخت نیاز دارند، کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:رفع مشکل قطعی صدا در تلویزیون

نماد فن و گریل از پایین در مایکروویو سامسونگ علامت فن و گریلدر حالت فَن و گریل، مایکروویو به طور متناوب صفحه گریل و فَن را روشن می‌کند. به این ترتیب، اجاق مایکروویو هر چند وقت یکبار هوای گرم اطراف ظرف را به حالت دم می‌رساند و کمک می‌کند تا قطعات و تکه‌های بزرگ‌تر گوشت و انواع ماهی نیز به خوبی پخته شوند.
تا اینجا برخی از متداول‌ترین علائم روی مایکروویو اشاره کردیم. برای مشاهده دیگر نمادها و علائم، می‌توانید نگاهی به کتابچه راهنمای مایکروویو خود بیاندازید.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.