کد خطا _ ارور ماشین لباسشویی کندی Candy

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

نحوه خواندن کد ارور ماشین لباسشویی کندی

ارور ماشین لباسشویی کندی به صورت کد دیجیتالی نمایش داده می‌شود و شما چراغ یا ال‌ای‌دی چشمک‌زنی را جلو ماشین لباسشویی می‌بینید که تعداد چشمک‌ها نشان‌دهنده کد ارور هستند که شما باید آن‌ها را بشمارید. چشمک‌ها هر پنج ثانیه یک بار متوقف شده و دوباره شروع می‌شوند.

توجه داشته باشید که بیشتر این کدهای خطا مربوط به سیم‌کشی‌ها می‌باشند که می‌تواند به خاطر کثیف شدن اتصالات یا صدمه فیزیکی سیم‌ها و یا قطع شدن اتصالات باشد

این کد خطاها مربوط به مدل‌های Go، Smart، CO و COS هستند.

کد ارورمعنی ارورعلت ارورراهنمای بررسی و تعمیر
Error 1خطای قفل ایمنی درباول مطمئن شوید که درب درست بسته شده است. و قفل درب درست عمل می‌کند. دسته‌سیم‌ها، قفل درب، سیستم ترمز دیگ را به ترتیب بررسی کنید.
Error 2عدم پر شدن با آب در زمان مشخصماشین لباسشویی نمی‌تواند آبگیری کند.اول فشار آب ورودی را بررسی کنید. سپس شیلنگ‌ها، فیلتر و شیر برقی را بررسی کنید. در نهایت میکروسویچ فشار و دسته‌سیم‌های آن را مورد بازرسی قرار دهید.
Error 3عدم تخلیه در زمان مشخصماشین لباسشویی نمی‌تواند آب را تخلیه کند.اول فیلتر تخلیه را نگاه کنید که با چیزی مسدود نشده باشد. لوله‌ی تخلیه را بررسی کنید که تمیز باشد و چیزی در آن گیر نکرده باشد. دسته‌سیم‌های پمپ تخلیه و خود پمپ تخلیه، سنسور سطح و دسته‌سیم‌های آن را بررسی کنید.
Error 4خطای آنتی‌فلوداول نگاه کنید که میزان کف زیاد نباشد که ممکن است میکروسویچ فشار را مسدود کند. دسته‌سیم‌های سنسور فشار، خود سنسور فشار و اینکه شیر برقی باز نمانده باشد را بررسی کنید.
Error 5خطای NTCمدار سنسور دما اتصال کوتاه یا باز تشخیص داده شده است.ترمیستور و دسته‌سیم‌های آن را بررسی کنید.
Error 6خطای EEPROMایراد در کنترلر الکترونیکیکنترا الکترونیکی PCB و دسته‌سیم‌های آن را بررسی کنید.
Error 7تشخیص خطای موتوربلوک اتصالات موتور، دسته‌سیم‌ها، زغال‌های موتور، اتصالات تاکو و خود موتور را بررسی کنید.
Error 8خطای تاکو موتورمدار تاکو موتور اتصال کوتاه یا باز تشخیص داده شده است.بلوک اتصالات موتور، دسته‌سیم‌ها، اتصالات تاکو و موتور را بررسی کنید.
Error 9اتصال کوتاه در ترایاک موتور در ماژول الکترونیکیدسته‌سیم‌ها و کنترلر الکترونیکی را بررسی کنید.
Error 12خطای ارتباط بین برد کنترل الکترونیکی و دسته‌سیم‌هادسته‌سیم‌های بین بردهای الکترونیکی و ماژول‌ها کنترل الکترونیکی را بررسی کنید.
Error 13خطای ارتباط بین بردها و دسته‌سیم‌هادسته‌سیم‌های بین بردهای الکترونیکی و ماژول‌ها کنترل الکترونیکی را بررسی کنید.
Error 14تضخیص خطای گرم کردن آبدسته‌سیم‌های هیتر شستشو و ترموستات را بررسی کنید. المنت هیتر را برای رسانایی بررسی کنید. پروب NTC (سنسور دما) را بررسی کنید.
Error 15ماژول کنترل معیوبکنترل کورور برنامه‌ریزی نشده است.اول سعی کنید کنترلر الکترونیکی را مجدداً برنامه‌ریزی کنید. اگر کد ارور رفع نشد کنترلر الکترونیکی را باید عوض کنید.
Error 16تشخیص اتصال کوتاه در المنت حرارتی آببررسی کنید که المنت هیتر از لحاظ الکتریکی عایق است. دسته‌سیم‌های المنت را بررسی کنید.
Error 17سینگال‌های اشتباه از تولیدکننده‌ی متریک تاکو موتوربلوک اتصالات موتور، دسته‌سیم‌ها، اتصالات تاکو و موتور را بررسی کنید
Error 18ماژول کنترل معیوبهمچنین می‌تواند مربوط به فرکانس نادرست برق ورودی باشد.دسته‌سیم‌های کنترلر الکترونیکی، فرکانس برق ورودی و ولتاژ آن را بررسی کنید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.