کدهای ارور فر مایکروویو ویرپول

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

لیستی از خطاها و توضیح نقص عملکرد ارائه خواهند شد که در نهایت به خروجی کد منجر خواهد شد.

کد ارورمعنی کد ارور
ERR0حسگر دما در سیستم انتقال گرما متصل نیست یا اتصال کوتاه شده است.
ERR1رله مگنترون معیوب است و یا سیم‌های منطبق بر آن تعویض شده‌اند.
ERR2مشکل مربوط به صفحه کنترل (به عنوان مثال یکی از دکمه‌ها بیش از یک دقیقه فشار داده شده است)
ERR3خطای حسگر دما
ERR4خطای حسگر دمای مگنترون
ERR5خطای منبع تغذیه ایمپالس (مشکل مربوط به برد توان)
ERR6کالیبراسیون حسگر وزنی، خطا دارد
ERR7خطای حسگر رطوبت
ERR8خطای میکروکنترلر
ERR9قبل از راه‌ اندازی، هیچ پارامتری در پانل کنترل تنظیم نشده است
ERRBهیچ سیگنالی از حسگر وزنی نرسیده است و یا به درستی کار نمی‌کند
ERRCنقص عملکرد حسگر دما
ERRDمگنترون حفاظت از دما از بین رفته است

ارور مایکروفر ویرپول

کدهای ارور فر برقی ویرپول

پس از نمایش کدهای خطای ویرپول به تعمیرات پیشنهادی نیاز است.

کد ارومعنی کد ارور
۰۱خطای حسگر دمای حسگر. در قدم اول اتصال حسگر را بررسی کنید، اگر مشکلی نداشت حسگر را قطع کرده و مطابق با فرمول (۱۰۰۰ Ω + ۳.۷۵ ° ambient temp.)مقاومت آن را اندازه‌گیری کنید. اگر مقدار در محدوده‌ی نرمال بود، برد کنترل را تعویض کنید.
F02خطای دما: عایق وسیله‌ی گرمایشی را بررسی کنید (وسیله‌ی گرمایشی را خاموش کنید و اتصال زمین را برای هر تماس بررسی کنید). اگر هیچ اتصالی وجود ندارد، برد کنترل را جایگزین کنید. اگر اتصال وجود دارد، وسیله‌ی گرمایشی را تعویض کنید.
F03خطای EEPROM: با توجه به منوی راه‌اندازی راهنما، از اتصال درست فر مطمئن شوید و همچنین بررسی کنید آیا بیت تست ON هست یا خیر. ۱۰ دقیقه صبر کنید. زمانی که F03 نمایش داده شد، برد کنترل را تعویض کنید.
F04خطای ارتباط WIDE بین UE و کارت IP: در ابتدا اتصال P007 به برد کنترل را بررسی کنید. اگر اتصال برقرار بود، اتصال WIRE از برد کنترل P007 به برد رابط کاربر را بررسی کنید. اگر اتصال برقرار بود، IP جدید را متصل کنید و عملکرد مناسب دستگاه را بررسی کنید. در غیر اینصورت برد کنترل را جایگزین کنید.
F05(تنها با عملکرد Pyro) خطای ضامن: ابتدا دستگاه را از شبکه جدا کنید، حداقل ۱۰ ثانیه صبر کنید و سپس آن را دوباره روشن کنید. حرکت درست سیستم ضامن را بررسی کنید (درب باید بسته باشد و موتور کار کند). در این مرحله اتصال بین برد کنترل و سیستم ضامن درب را بررسی کنید، اگر اتصال برقرار بود آنگاه عملکرد میکرو کلیدها را بررسی کنید (زمانی کلید درب باز است که درب باز باشد، زمانی که درب باز نیست کلید ضامن باز نیست). اگر کلیدها در وضعیت مناسبی قرار دارند، برد کنترل را تعویض کنید.
F06درب (تنها با عملکرد Pyro) خطای درب: ابتدا اتصال بین عنصر فوق و سیستم ضامن درب را بررسی کنید. اگر اتصال برقرار بود، عملکرد کلید درب را بررسی کنید (زمانی که درب باز است، مدار باز است و زمانی که درب بسته است، مدار نیز بسته است). اگر کلید مشکلی ندارد، برد کنترل را تعویض کنید.
F07خطای داده پخت و پز: اگر مشکل همچنان ادامه درد، برد کنترل را تعویض کنید. (EEPROM)
F08خطای رابط کاربری: رابط کاربری را تعویض کنید (Navigator یا Atlas)
F09خطای حافظه رابطه SPI: رابط کاربری را تعویض کنید (Navigator یا Atlas)
F10خطای دکمه تغییر عملکرد: مقدار خوانده شده برای این دسته معتبر نیست. ابتدا اتصال بین رابط کاربری و دسته را بررسی کنید. اگر اتصال برقرار بود، با استفاده از منوی تنظیم دستی، بررسی کنید آیا فر به درستی تنظیم شده است یا خیر. اگر مشکل همچنان ادامه داشت کلید دسته را تعویض کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد، برد کنترل را تعویض کنید.
F11خطای عملکرد “۶th sense”، خطای ولتاژ یا خطای جریان: مطمئن شوید که ولتاژ منبع تغذیه در محدوده‌ی ۲۳۰+۱۰% است. اگر منبع تغذیه در محدوده‌ی قابل قبول بود، برد کنترل را جایگزین کنید.
F20خطای FPGA (فقط ATLAS) رابط کاربری را تعویض کنید.
F21خطای ورودی HMI (فقط ATLAS) رابط کاربری را تعویض کنید.

تعمیرات تخصصی کد ارور مایکروفر ویرپول Whirlpool

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.