کانوکشن در مایکروویو چیست؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

کاربرد این قابلیت در زمان پخت مواد غذایی به این صورت است که با هدایت یکنواخت گرما به سمت ماده غذایی باعث می شود تا غذا زودتر پخته شود، در حالی که خاصیت، طراوت و تازگی ماده ی غذایی کاملا حفظ شده است.  

با استفاده از ماکروویو می توانید انواع غذا و همچنین کیک را با بهترین کیفیت بپزید. قابلیت کانوکشن در هنگام پختن کیک باعث مغز پخت شدن آن می گردد، بدون اینکه دیواره های کیک خشک و یا برشته شوند. در دستگاه های جدید این تکنولوژی به همراه موارد دیگری هم چون سیستم یخ زدایی، گریل به همراه انواع برنامه های پخت مناسب برای مواد غذایی مختلف وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمایید. به طور کلی ماکروویو  های جدید با دارا بودن قابلیت های ویژه به میزان زیادی در کاهش مصرف انرژی برق، کاهش مدت زمان پخت و افزایش حفظ ارزش غذایی مواد موثر هستند.

سایر قابلیت های موجود در ماکروویو

–          سیستم بخار پز : مناسب برای بخار پز نمودن انواع سبزیجات و گوشت در مدت زمان کم با امکان حفظ نمودن ارزش مواد غذایی و حداقل میزان تغییر رنگ و مزه

–          موتور جوجه گردان و کباب گردان : برای درست کردن انواع کباب و مرغ کبابی در ماکروفر

–          سیستم یخ زدایی : برای باز کردن یخ مواد غذایی در مدت زمان کمتر بدون آسیب به بافت آنها

–          گریل: برای برشته کردن مواد غذایی با استفاده از المنت ها ی حرارتی مخصوص تعبیه شده درون ماکروویو

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.