ویژگی ادواش Add Wash در ماشین های لباسشویی سامسونگ

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

در ماشین های لباسشویی سامسونگ از ویژگی های منحصر به فردی استفاده می شود که کارایی شستشو و یا مصرف انرژی را به حداقل می رسانند. از آنجا که سامسونگ بابرند ها دیگر در رقابت است همیشه سعی می کند تا از ویژگی و امکانات منحصر به فرد استفاده کند و بدین طریق بازار را در دست بگیرد. تنوع زیاد است. این ماشین های لباسشویی هر کدام ویژگی هایی را دارند و ما در این نوشته به یک ویژگی منحصر به فرد آن یعنی ادواش Add Wash می پردازیم.

سامسونگ

این برند در میان کاربران بسیار جا افتاده است و کاربران و خریداران زیادی از محصولات این برند خرید می کنند. سامسونگ از یک طرف به جهت رقابت با ال جی و برند های دیگر و از طرف دیگر به دلیل پاسخگو بودن به مشتری همیشه محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کرده است. در زمینه ماشین لباسشویی، تنوع مدل های این برند زیاد است و هر سال ماشین های لباسشویی فوق العاده ای را روانه بازار می کند. اما ماشین های لباسشویی سامسونگ تا حدودی منحصر به فرد هستند.

ویژگی های ماشین های لباسشویی سامسونگ

در ماشین های لباسشویی سامسونگ چه ویژگی هایی وجود دارد؟ در واقع هر برند با برند های دیگر مشترکاتی دارد و تفاوت هایی هم دیده می شود، آنچه به عنوان تفاوت است به عنوان ویژگی های منحصر به فرد هر برند تلقی می شود. در ماشین های لباسشویی سامسونگ ویژگی و قابلیت ادواش Addwash وجود دارد که در لباسشویی های سامسونگ به صورت منحصر به فرد قرار گرفته است. در ماشین های لباسشویی سامسونگ از موتور اینورتر دیجیتال استفاده می شود که نظیر آن در برند های دیگر وجود ندارد. طراحی شیک و کاربردی و ویژگی ادواش با درب جدا هم فقط در ماشین های لباسشویی سامسونگ وجود دارد. سامسونگ با این ویژگی ها لباسشویی های خود را منحصر به فرد در اختیار کاربران قرار می دهد.

ادواش Add -Wash چیست؟

در ماشین های لباسشویی سامسونگ از قابلیت ادواش Addwash استفاده می شود. اما ادواش چیست؟ در بعضی از موارد کاربر فراموش می کند که لباس ها را در ماشین لباسشویی قرار دهد و معمولا چند آیتم را فراموش می کند و در آن لحظه ماشین لباسشویی سامسونگ پروسه شستشو را انجام می دهد حالا  راهکار چیست. نه می توان بعدا تعداد کم لباس ها را با آن شست و نه می توان منتظر ماند تا فرایند بعدی، چون لباس ها بدون استفاده خواهند بود. در ماشین های لباسشویی سامسونگ از دربی جدا می توان لباس های فراموش شده را به ماشین لباسشویی اضافه کرد تا همراه بقیه لباس ها شسته شود.

مزیت های Addwash

اما اساسا Addwash چه مزیت هایی دارد:

جمع بندی

 از ویژگی ادواش Addwash استفاده می شود. این ویژگی در بقیه برند ها هم به چشم می خورد اما همانند سامسونگ برای آن درب اختصاصی در نظر نگرفته شده است. ماشین های لباسشویی سامسونگ منحصر به فرد هستند و تنوع مدل فراوانی را دارند. برای اینکه بدانید ویژگی و قابلیت ادواش را دارد یا نه باید به وب سایت شرکت سازنده مراجع کنید و یا اینکه از فروشگاهی معتبر خرید کنید هر چند از روی درب آن هم می توان به ویژگی ادواش آن پی برد.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.