نحوه استفاده از قابلیت کانوکشن ماکروفر

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

عملکرد کانوکشن چیست؟

کانوکشن، نوعی عملکرد برای پخت یکنواخت دستگاه‌های مایکروویو است که شما را قادر می‌سازد تا غذا را به همان روشی که در اجاق‌های سنتی تهیه می‌کردید، بپزید. با کمک عملکرد کانوکشن، شما می‌توانید مواد غذایی را در مدت زمان کوتاه‌تر، به صورت یکسان و یکنواخت، با بهترین درجه برشتگی، همراه با صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل سرعت بالاتر پخت در دمای پایین‌تر، طبخ کنید. برای استفاده صحیح از حالت کانوکشن مایکروویو سامسونگ دمای دستگاه را در محدوده ۴۰ تا ۲۵۰ درجه سلیوس قرار دهید. توجه کنید که حداکثر زمان پخت در حالت کانوکشن، ۶۰ دقیقه است.

علامت کانوکشن چیست؟

در بخش‌های قبلی مقاله نحوه استفاده صحیح از مایکروویو سامسونگ با علامت کانوکشن آشنا شدیم و دیدیم که بیشتر مایکروویوها گزینه مشابهی برای اجرای عملکرد کانوکشن دارند

بیشتر بخوانید:آموزش سیم کشی کولر گازی و اتصال کابل ها

برای استفاده از این قابلیت، کافی است:

  • دکمه کانوکشن را روی دستگاه خود فشار دهید تا دستگاه در این حالت پخت قرار گیرد.
  • به تنظیم دمای لازم برای پخت دستگاه بپردازید و زمان پخت را وارد کنید.
  • بیشتر بخوانید:برخی ارور های ماکروفر
  • پس از تنظیم تمامی گزینه‌ها، دکمه Start/+30s را فشار دهید. حالا، پخت مواد غذایی در داخل دستگاه آغاز می‌شود و پس از اتمام فرآیند، دستگاه با صدای بوق، پایان عملیات را اعلام می‌کند.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.