معرفی جاروشارژی ایستاده ناسا الکتریک مدل NS-2013

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

جاروشارژی با طراحی و ساختار خاصی که دارد، ایده‌ای هوشمندانه برای جارو کردن راحت محیط‌های مختلف است. ابعاد مناسب و جمع و جور، وزن مناسب، قابل حمل بودن و صدای کم و قدرت مکش مناسب باعث شده تا جارو شارژی به یک محصول حرفه‌ای تبدیل شود و حتی جایگزین جاروبرقی گردد. جارو شارژی ناسا الکتریک NS-2013 با توان مصرفی ۱۰۵ وات و قابلیت تنظیم سطح مکش در دو حالت، فیلتراسیون و باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۸ ولت و وزن مناسب و قابل حمل بودن و … یکی از بهترین جاروشارژی‌ها ست، ه علاوه بر این همه امکانات و قابلیت کارکردی راحت و سریع هم دارد.

بدنه‌ی این دستگاه از جنس پلاستیک نشکن ABS بوده و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و افتادن احتمالی و برخورد با دیوار و مبل و … است. رنگ بدنه‌ی جاروشارژی سفید بوده و همین رنگ بدنه باعث می شود تا به راحتی با انواع رنگ‌ها هماهنگ شود. مخزن تعبیه شده در این مدل جارو شارژی از جنس پلاستیک شفاف بوده و دارای ظرفیت ۰.۵ لیتر می باشد. فیلت قابل شستشوی هپا نیز داخل مخزن گرد و خاک قرار گرفته و با قدرت جذب بالایی که دارد انواع گرد و غبار را جذب کرده و مانع از خروج هوای آلوده می‌شود. باتی لیتیومی به کار رفته در این جارو شارژی دارای ظرفیت ۱۸ ولت بوده و هنگام کار کردن با جارو شارژی متوجه عملکرد بی نظیرش می‌شوید. یکی از مزیت‌های باتری لیتیومی مقاومت آن در برابر شارژ طولانی است. نمایشگر یا نشانگر باتری که بر روی بدنه‌ی جاروشارژی قرار گرفته است، وضعت باتری و میزان شارژ آن را به شما نشان می‌دهد و از خاموش شدن بی موقع دستگاه جلوگیری خواهد کرد.

جاروشارژی دوکاره (قابلیت استفاده بصورت دستی و عصایی)

این جارو شارژی ۲.۱ است، به این معنا که قابلیت استفاده بصورت دستی و عصایی را دارد. این ویژگی حداکثر انعطاف پذیری را برای این دستگاه به ارمغان آورده است. مجهز بودن به سری‌های متعددو قابلیت اتصال به دهانه‌ی مکش جارو شارژی، آزادی عمل و کارکرد راحت را برای این دستگاه به همراه داشته است. دسته‌ی بلند این جارو شارژی قابلیت تاشو دارد و با کمک پیچ ولومی که بر روی دسته تعبیه شده، می‌توان دسته را تا کرد تا راحت تر حمل شده و جابجا شود. دسته ی بلند این جارو استفاده‌ی راحت بدون نیاز به خم کردن کمر را فراهم آورده است. به همین منظور این جارو برای افرادی که مشکل سلامتی دارند، بهترین گزینه است. گفتنی است که به همراه این جارو شارژی برس مبلمان و لوله‌ی مخصوص درز و گوشه نیز عرضه می‌شود.

مشخصات ظاهری جاروشارژی ناسا الکتریک NS-2013

جارو شارژی دو کاره ناسا الکتریک قابلیت استفاده بصورت دستی و عصایی را دارد و به راحتی می‌توان از آن در دو حالت مختلف استفاده نمود. این جاروشارژی دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است، که آن را از سایر جاروهای شارژی متمایز کرده. بدنه‌ی این دستگاه از جنس پلاستیک با کیفیت و مقاوم ABS بوده و می تواند در برابر انواع ضربه و برخورد استحکام بالایی داشته باشد و خط و خراش برندارد. کار کردن با این جارو شارژی بسیار راحت بوده و به سادگی فشار دادن چند دکمه‌ست. بر روی بدنه یعنی کمی بالاتر از چراغ نشانگر یک دکمه برای رهاسازی جاروشارژی دستی وجود دارد که با فشار دادنش می توان جارو شارژی را دستی را جدا کرد و از آن بصورت جداگانه استفاده کرد.

جاروشارژی ناسا الکتریک NS-2013

بر روی بدنه ی جارو شارژی دستی نیز دکمه‌ی پاور برای روشن و خاموش کردن جارو وجود دارد، که با فشار دادنش به راحتی می‌توان جارو شارژی را روشن کرد. گفتنی است که دو سری برس مبلمان و لوله‌ی مخصوص درز را می توان به دهانه‌ی مکش جاروشارژی دستی وصل کرد و مبلمان و زیر کابینت و زیر مبل و زیر آشپزخانه و نقاط با دسترسی سخت و محدود را تمیز کرد. جالب است بدانید که شارژر و پایه‌ی آن دارای نگه دارنده‌ی جاروشارژی هستند و می‌توانجارو شارژی دو کاره ناسا الکتریک قابلیت استفاده بصورت دستی و عصایی را دارد و به راحتی می‌توان از آن در دو حالت مختلف استفاده نمود.جارو شارژی دو کاره ناسا الکتریک قابلیت استفاده بصورت دستی و عصایی را دارد و به راحتی می‌توان از آن در دو حالت مختلف استفاده نمود.

بیشتر بخوانید:ترموفیوز یخچال چیست؟

سیستم برس چرخشی موتور دار

گفتنی است که برس این پارویی دارای سیستم چرخشی بوده و برای روشن کردنش باید کلید تعبیه شده بر روی قسمت بالایی دسته‌ی بلند را فشار داد. با فشار دادن این کلید برس توربوی زیر پارویی شروع به چرخش کرده و انواع زباله و پرز و مو و … را جمع خواهد کرد. این برس چرخنده مجهز به سیستم جمع کننده مو و پرز می‌باشد. این آپشن مخصوصاً برای کسانی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند یا جارو کردن فرش‌هایی که پرز زیادی دارد، کارآمد است. این برس چرخنده قابل شستشو ،به راحتی از قسمت پارویی جدا می‌شود و قابلیت تمیز کردن را دارد.جاروشارژی ناسا الکتریک NS-2013

برس اصلی این جارو شارژی قابلیت نصب بر روی جارو شارژی ایستاده را دارد و تنها در حالت ایستاده می توان از آن استفاده کرد. بر روی پارویی اصلی چند لامپ LED تعبیه شده که برای ایجاد روشنایی در مکان‌ها تاریک به کار می‌رود و امکان دیده شدن زباله‌های ریز را فراهم می‌آورد.

باتری لیتیومی و مشخصات آن

جارو شارژی ناسا الکتریک NS-2013 بدون سیم بوده و با باتری کار می‌کند. همین بی سیم بودن جاروشارژی آزادی عمل زیادی را به هنگام کار کردن در پی داشته است. باتری لیتیومی در مقایسه با انواع باتری‌های دیگر دارای طول عمر طولانی هستند و قابلیت شارژ سریع را هم دارند البته در مقایسه با دیگر باتری‌ها. باتری به کار رفته در این جارو نیز ۱۸ ولتی بوده و از نوع لیتیومی می‌باشد. هم سریع شارژ می‌شود و هم وزن کمی دارد و هم از خالی شدن سریع باتری جلوگیری می‌کند. برای شارژ کردن جاروشارژی کافی است که آداپتور را به جایگاه شارژر بر روی پایه‌ی شارژر وصل کنید. اگر جارو شارژی بر روی پایه باشد، چراغ نشانگر وضعیت باتری، شروع به چشمک زدن می‌کند و تا زمان پر شدن کامل باتری به این کار ادامه می‌دهد.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.