راهنمای خرید بهترین اتو پرس

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

در هنگام خرید اتو پرس بسیاری از نکات میتوانند در انتخاب شما تاثیر بگذارند. برخی از این نکات آن قدر مهم هستند که اگر در هنگام خرید به آن ها دقت نکنید، ممکن است بعدا مشکلات زیادی برای دستگاهتان به وجود بیاید و شما را مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیرات آن کند. برخی از مهم ترین نکاتی که حین خرید اتو پرس باید به آن ها دقت کنید عبارتند از:

  • قدرت بخار
  • قابلیت تنظیم دما
  • تولید بخار با فشار زیاد
  • قطع شدن اتوماتیک دستگاه
  • قابلیت کار کردن بدون بخار
  • امکان قفل کردن صفحه اتو پرس

تکنولوژی قطع شدن دستگاه به‌ صورت اتوماتیک در هنگام خرید اتو پرس

قطع شدن دستگاه به‌ صورت اتوماتیک در هنگام خرید اتو پرس به شرح زیر است:

  • اگر مکرر برایتان اتفاق افتاده است که اتوپرس را بر روی پارچه قرار داده‌اید و به دلیل مشغول شدن به کارهای دیگر، فراموش کرده‌اید که آن را از روی پارچه بردارید، بهتر است اتوپرسی را خریداری کنید که در آن قابلیت قطع شدن دستگاه به‌ صورت اتوماتیک وجود دارد.
  • وجود این قابلیت در دستگاه باعث می‌شود هنگامی‌ که دو صفحه بخارده و کفی بیش از مدت ‌زمان مشخص‌ شده بر روی یکدیگر قرار گرفته شده باشند، دستگاه به ‌صورت اتوماتیک خاموش شده و از گرم بیش ‌از حد پارچه شما و سوختن آن جلوگیری شود.

قابلیت کار کردن اتوپرس بدون تولید بخار در انتخاب و خرید یک اتو پرس مناسب

قابلیت کار کردن اتوپرس بدون تولید بخار در انتخاب و خرید یک اتوپرس مناسب به شرح زیر است:

  • در برخی از اتوپرس‌ها قابلیتی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان در زمانی که لباس‌هایتان کمی رطوبت دارد با استفاده از اتوپرس و بدون تولید بخار آن را اتو کنید تا رطوبت موجود در آن‌ها بیشتر نشود و لباس‌هایتان نیز خشک شوند.

سایر امکانات و قابلیت های یک اتو پرس مناسب که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید

سایر امکانات و قابلیت های یک اتو پرس مناسب که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید به شرح زیر است:

  • داشتن قفل برای قفل‌کردن صفحه اتوپرس: اگر بچه‌های کوچک در منزلتان دارید، بهتر است برای جلوگیری از حوادث مختلف هنگام خرید اتوپرس دستگاهی را انتخاب کنید که دارای قفل صفحه پرس است.
  • قابلیت تمیز شدن اتوپرس به ‌صورت خودکار: هنگام خرید اتوپرس به این نکته توجه کنید که آیا درون دستگاه قابلیت تمیز کردن اتوماتیک وجود دارد یا نه؟ پیشنهاد ما به شما این است اتوپرسی را انتخاب کنید که در آن تنها با فشردن یک دکمه، قطعات مختلف در آن تمیز شده و رسوبات موجود در آن نیز از بین برود.
  • توانایی قدرت بخار بالا:  هرچقدر توان و قدرت تولید کردن بخار در اتوپرس بیشتر باشد، شما راحت‌تر می‌توانید چروک‌های موجود در پارچه را از بین ببرید.
  • داشتن قابلیت تنظیم کردن دما: بهتر است هنگام خرید اتوپرس دستگاهی را انتخاب کنید که به‌ راحتی بتوانید دما را بر اساس نوع پارچه تنظیم کنید.

نقش قطعات جانبی موجود در برندهای مختلف در راهنمای خرید اتو پرس

یکی از موارد مهم در راهنمای خرید اتوپرس، شرح قطعات جانبی موجود در این دستگاه است. شما هنگام خرید این دستگاه باید با قطعات مختلف و نحوه کار کردن آن آشنایی شوید و با آگاهی کامل دستگاه را انتخاب کنید.

  1. پایه اتوپرس: شما باید براساس قدتان، اتوپرس با پایه مناسب را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم دستگاهی را انتخاب کنید که بتوانید پایه اتوپرس را در آن به ‌صورت دستی تنظیم نمایید.
  2. مخزن درجه ‌بندی‌شده در اتوپرس: این مخزن برای ریختن آب در اتوپرس قرار دارد.
  3. بالشتک اتوپرس: این قطعه نقش کمی دارد و به شما هنگام اتو کردن لباس‌هایتان کمک می‌کند.
  4. بطری برای اسپری کردن آب: شما با استفاده از این بطری می‌توانید بر روی لباس‌هایتان به ‌راحتی آب بپاشید و کمی آن‌ها را مرطوب کنید.
  5. دسته اتوپرس: اتوپرس برندهای مختلف دارای دسته‌های متفاوتی هستند که شما باید دسته‌های مختلف آن را بررسی و اتوپرس با دسته‌ای را انتخاب کنید تا به ‌راحتی بتوانید از آن استفاده نمایید.

تاثیر نوع پارچه در خرید اتو پرس خوب

تاثیر نوع پارچه در خرید اتو پرس خوب و مناسب به شرح زیر است:

  • شما هنگام خرید اتوپرس باید با توجه به اینکه معمولاً از اتوپرس برای اتو کردن چه پارچه‌هایی استفاده می‌کنید، دستگاه اتوپرس مناسب را خریداری کنید.
  • برای مثال، اگر معمولاً از اتوپرس برای اتو کردن پارچه‌های کتان، ابریشم و پارچه‌های ضخیم استفاده می‌کنید، بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که بخار بیشتری تولید می‌کند و قابلیت اسپری کردن بخار را نیز داشته باشد.

انتخاب صفحه مناسب در خرید بهترین اتوپرس

انتخاب صفحه مناسب در خرید بهترین اتوپرس به صورت زیر است:

  • ازجمله عوامل مهم در قیمت و عملکرد اتوپرس، صفحه آن است.
  • در حال حاضر، اتوپرس با صفحه‌های ۲۶ اینچی، ۲۸ اینچی و ۳۲ اینچی در بازار موجود است که شما باید براساس میزان استفاده از دستگاه و تعداد اعضای خانواده‌تان، اتوپرس با صفحه مناسب را انتخاب کنید.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.