تلویزیون ۵۵ اینچ ۴K منحنی سامسونگ مدل ۵۵MU7995

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

صفحه نمایش ۵۵
HDR دارد
سیستم صوتی ۲ کاناله
قابلیت ارتقا کیفیت دارد
ماشین زمان دارد

محصولی از سری ۷ سامسونگ است که برای  محیط متوسط و نسبتاً بزرگ گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. صفحه ‌نمایش ۵۵ اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت ۴K پخش می‌کند؛ درنتیجه می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود با کیفیت بسیار خوب لذت ببرید. تلویزیون های منحنی در واقع همیشه در فکر تولید کننده ها و شرکت های تولید کننده پنل بوده است. چند سال قبل به یکباره این نوع پنل بخصوص در تلویزیون ها رواج  پیدا کرد و تقریبا همیشه به دلیل انقلابی و سبک جدیدشون فروش خوبی دارند. از مزیت های این پنل علاوه بر  زیبایی ظاهری و خمیدگی تلویزیون باعث می‌شود ظاهر مدرنی پیدا کرده و در دکوراسیون نقش مفیدی ایفا کند می توان به  نمایش تعداد رنگ و زاویه دید بیشتر اشاره کرد. در کل  پنل های  منحنی محتوای دید گسترده تری را به کاربر نشان میدهند و زاویه دید آنها نیز به مراتب بهتر از مدل های تخت می باشند.

تلویزیونهای نسل UHD سامسونگ

پردازشگر تصویر UHD به عنوان قابلیتی جدید از سامسونگ این امکان را فراهم خواهد کرد تا صحنه‌هایی دقیق و با کنتراست بالا را مشاهده کنید. پیکسل‌های تشکیل دهنده‌ی تصویر با دقت بالا ایجاد خواهند شد تا صحنه‌هایی کامل و غنی را به شما ارائه دهند. این امکانات فوق‌العاده در کنار کیفیت تصویر ۴K UHD با ایجاد وضوح ۴ برابری نسبت به صحنه‌های Full HD همراه خواهد بود تا از دیدن صحنه‌های کامل و پر از جزئیات لذت ببرید. با این تفاسیر کیفیت تصویر بر روی تلویزیون ۵۵MU7995 تا حدی خواهد بود که نمی‌توان به صحنه‌های در حال پخش ایرادی وارد کرد.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۵۰ اینچ ۴K سامسونگ مدل ۵۰NU7900 | NU7900

کیفیت ۴K در کنار HDR

صفحه‌ نمایش تلویزیون سامسونگ ۵۵MU7995 نیز مانند نمایشگرهای سونی و ال جی از استاندارد تصویر HDR به خوبی پشتیبانی می کند به صورتیکه اگر بخواهید با صحنه های طبیعی بر روی نمایشگر رو به رو شوید، استاندارد HDR این کار را انجام می دهد. در واقع HDR یا همان محدوده دینامیکی بالا موجب تفکیک پذیری رنگ ها می‌شود و با تجزیه و تحلیل آنها کاری می کند تا هر صحنه را زنده، دقیق و واضح مشاهده کنید. همچنین امکان بالا بردن روشنایی تصویر به کمک استاندارد HDR میسر می باشد به شیوه‌ای که اگر نمایشگر را ببینید، هر برنامه به صورت زنده و واقعی از جلوی چشم گذر خواهند کرد.

تصاویری شفاف با PurColor و HDR

تصاویر در تلویزیون ۵۵MU7995 با کیفیت ۴k و رزولوشن بالا نمایش داده می شوند. یعنی اینکه این تلویزیون ۵۵ اینچ می تواند ۸.۳ میلیون پیکسل را در یک تصویر نمایش دهد و این یعنی نمایش جزئی ترین و ریزترین نقاط و ناپیداهای تصویر. با تکنولوژی PurColor سامسونگ، رنگ‌های اصلی از قبیل آبی، قرمز و زرد به صورت زنده نمایش داده می‌شوند و کاربر موقع دیدن فیلم تمامی تمرکزش بر روی نمایشگر خواهد بود. این تکنولوژی سایه‌ها را به صورت واضح و برجسته نشان می‌دهد، تا کاربر بتواند از میلیون‌ها رنگ جذاب و شاداب در هر لحظه از تصویر بهره مند گردند.

تکنولوژی Auto Depth Enhancer

تقویت کننده خودکار، تکنولوژی جدیدی است که کمپانی سامسونگ در تلویزیون های منحنی خود با رزولوشن UHD  که سال ۲۰۱۴ تولید شده اند، استفاده کرده است. این تکنولوژی به بیننده امکان می دهد که تصویری بسیار نزدیک به تصاویر تلویزیون های سه بعدی را مشاهده کند با این تفاوت که از عینک های سه بعدی استفاده نمی کند. سیستم افزایش عمق خودکار تصویر  به صورت صفحه به صفحه با تصاویر کار می کند. تمام بخش های تلویزیونهای سامسونگ در راستای اجرای تکنولوژی تقویت کننده خودکار تصویر کار می کنند. تلویزیون های سامسونگ با استفاده از پردازشگرهای Quad Core هر یک از صحنه ها را با دقت تجزیه و تحلیل می کند و نتیجه آن تصویری بسیار نزدیک به نمای سه بعدی است و بیننده از تماشای چنین تصویری که به صورت منحصر به فردی با صوت همراه است لذت ببرد. در کل هدف از تکنولوژی تقویت خودکار تصویر در تلویزیونهای سامسونگ این است که برای بیننده تجربه ایی جذاب ایجاد کند و تماشای فیلم تبدیل به یک ماجراجویی واقعی شود و به صورت خاطره ایی ماندگار در ذهن تماشاگر حک شود.

تلویزیون هوشمند (Smart)

به راحتی تلویزیون خود را با سایر وسایل هوشمند در یک شبکه قرار بدهید و از اشتراک محتوایات لذت ببرید. دسترسی راحت به منوی تنظیمات و اپلیکیشن‌های مخصوص تلویزیون را فراهم می‌کند. می‌توانید با استفاده از این رابط هوشمند، فایل‌های تصویری بسیار گسترده و متنوعی از منابع گوناگون در تلویزیون خود داشته باشید. می‌توانید با پرداخت هزینه و عضویت در حساب‌کاربری سامسونگ از انواع بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها بهره‌مند شوید. پردازنده‌ی آن چهارهسته‌ای است و نقش بسیار مفیدی در پردازش تصویر ایفا می‌کند. وجود مرورگر اینترنت باعث می‌شود بتوانید صفحات مورد‌علاقه‌ی خود را در صفحه‌نمایش ۵۵ اینچی ببینید. برای این مدل، گیرنده‌دیجیتال داخلی در نظر گرفته شده است. این قطعه باعث می‌شود تنها با اتصال یک آنتن به تلویزیون خود قادر به دریافت تمامی شبکه‌های صداوسیما باشید.

مشخصات کامل تلویزیون ۵۵MU7995

صفحه نمایش

سایز صفحه : ۵۵ اینچ

تکنولوژی صفحه : LED

نوع صفحه : خمیده

تصویر

کیفیت تصویر : Ultra HD – ۴Kرزولوشن : ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰HDR : داردنسبت تصویر : ۱۶:۹قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر : داردسایر توضیحات تصویر : – قابلیت Mega Contrast– قابلیت افزایش عمق خودکار– قابلیت Auto Motion Plus

صدا

سیستم صوتی : ۲ کاناله

تعداد بلندگوها : دو عدد

توان خروجی کلی صدا : ۲۰ وات

توان هر بلندگو : ۱۰ وات

محل قرارگیری بلندگوها : بالای قاب

استانداردهای صوتی : Dolby Digital Plus , DTSسایر توضیحات صدا : – قابلیت Multiroom Link

امکانات

رابط هوشمند : دارد

نوع رابط هوشمند : Smart Hub

پردازنده : چهار هسته‌ای

مرورگر اینترنت : دارد

بازی : قابل نصب

اپلیکیشن : قابل نصب

گیرنده دیجیتال : داردتیونر : DVB-T

سایر امکانات : – پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)– دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)– پشتیبانی از EPG– پشتیبانی از زیرنویس– راه‌های ارتباطی: DLNA – Mirroring

 

درگاه های ارتباطی

درگاه USB : دارد

تعداد درگاه‌های USB : دو عدد

توضیحات درگاه‌های USB : USB 2.0درگاه HDMI : دارد

تعداد درگاه های HDMI : سه عدد

کامپوزیت (Composite) : دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite) : یک عدد

کامپوننت (Component) : دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component) : یک عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) : دارد

بلوتوث : دارد

پورت شبکه (LAN) : دارد

ورودی آنتن : دارد

خروجی صدای دیجیتال : دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال : اپتیکال

ریموت کنترل

ریموت کنترل : دارد

سایر توضیحات

ریموت کنترل : – مدل TM1750A

سایر توضیحات

نوع پایه : رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار : دارد

اقلام همراه : – کابل برق– دفترچه راهنما– ریموت کنترل هوشمند– ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۹.۷ × ۷۱.۴ × ۱۲۳.۲ سانتی‌متر– وزن تلویزیون بدون پایه: ۱۶.۹ کیلوگرم– ابعاد تلویزیون با پایه: ۳۳.۴ × ۷۸.۴ × ۱۲۳.۲ سانتی‌متر– وزن تلویزیون با پایه: ۱۸.۸ کیلوگرم

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.