تلویزیون ۵۰ اینچ ۴K سامسونگ مدل ۵۰NU7900 | NU7900

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

تلویزیون سامسونگ NU7900 دارای کیفیت تصویر ۴K است. این تلویزیون صفحه نمایش ۴۳ اینچ دارد. در این تلویزیون قابلیت ارتقای کیفیت تصویر و محدوه دینامیکی بالا وجود دارد  که خود نوید دهنده ارائه یک تصویر واضح و شفاف می باشد. تلویزیون NU7900 یک تلویزیون میان رده است که با امکاناتی مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. صدا در این تلویزیون ۲۰ وات می باشد که با اسپیکر های ۲ کاناله ارائه می شود. توان هر اسپیکر در آن ۱۰ وات بوده و اسپیکرها در پایین دستگاه قرار می گیرد.

کیفیت تصویر ۴K

هر تلویزیون با کیفیت تصویر مشخصی وارد بازار می شود. کیفیت تصویر در این تلویزیون از نوع ۴K است. در کیفیت تصویر ۴K تعداد ۸ میلیون پیکسل فعالیت دارند.  این تلویزیون تصویر را شفاف و روان ارائه می دهد و با پردازنده چهار هسته ای داده های تصویر به بهترین نحو ممکن ارائه می شوند.

وضوح واقعی تصاویر را در کیفیت ۴K UHD Resolution مشاهده کنید

تلویزیون اسمارت ۵۰NU7900 یکی از محصولات برتر می‌باشد که با در خود گنجاندن فناوری‌های پیشرفته توانایی این را دارد تا شما را به دنیای یکپارچه و جادویی تصاویر منتقل کند. این تلویزیون ۵۰ اینچ مجهز به کیفیت تصویر ۴K می‌باشد که باعث می‌شود تا تجربه‌ی واضح‌تر و مهیج‌تری را داشته باشید. نمایش صحنه‌هایی با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در نتیجه‌ی حضور کیفیت ۴K می‌باشد که از طریق آن می‌توان جزئیات ریز و دقیق هر تصویر را مشاهده نمود. این تصاویر توسط فناوری HDR تقویت می‌شوند. بنابراین هر صحنه با سطح بالایی از کنتراست نمایش داده می‌شود که این امر زمینه ساز این خواهد شد تا بینندگان از صحنه‌هایی طبیعی‌تر و واقعی‌تر و با کیفیت بهتر بهره‌مند شوند. تلویزیون ۵۰NU7900 با مجهز بودن به فناوری HDR10 جان دوباره‌ای به تصاویر خواهد بخشید. توسط این فناوری محدوده‌ی روشنایی تلویزیون افزایش داده خواهد شد. بدین وسیله نکات برجسته و جزئیات ریز و دقیق هر صحنه‌ای چه تاریک چه روشن ارائه داده می‌شود. همچنین نرخ کنتراست نیز بالا می‌رود تا از این طریق محتواها به صورت طبیعی‌تر و غنی‌تر و عمیق‌تر و با تاثیرگذاری بیشتر به معرض دید گذاشته شوند. توسط فناوری Micro Dimming تمام جزئیات بازسازی می‌شوند و صحنه‌ها با سطح دقیق‌تری از کنتراست و رنگ پخش خواهند شد. از این جهت تصاویری تمام و کمال و با عمق و تاثیر گذاری بیشتر ارائه داده خواهند شد.

با فناوری UHD Dimming تصاویر را از دیدگاه سامسونگ مشاهده کنید

تصاویر را آنگونه که چشمانتان می خواهند میبینید، بدون هیچ ایرادی. پرواضح است که این مهم جز در کنار ویژگی UHD Dimming در تلویزیون سامسونگ مهیا نخواهد شد. این تلویزیون با پردازش تک به تک پیکسلهای موجود بر صفحه نمایش نماهای خارق العاده ای برای شما به ارمغان می  آورد.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۵۵ اینچ ۴K منحنی سامسونگ مدل ۵۵MU7995

پنل VA

امروزه تلویزیون های زیادی در بازار موجود می باشند که هر کدام از این تلویزیون ها مربوط به یک برند و از صفحه نمایش های متمایز، استفاده می شود. صفحه نمایش ها تاثیر زیادی را در ارائه کیفیت تصویر می گذارد و هر نوع از صفحه نمایش ویژگی های متمایز و متفاوت خود را دارد. در حال حاضر در تلویزیون های از ۳ نوع صفحه نمایش در تلویزیون ها استفاده می شود که آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. در تلویزیون تصاویر بر روی صفحه نمایش ارائه می شود و در حال حاضر از ۳ نوع صفحه نمایش در تلویزیون ها استفاده شده است. این صفحه نمایش ها شامل صفحه نمایش IPS، VA و TN هستند که هر کدام از آنها در ارائه تصویر ویژگی های خاص خود را دارند. صفحه نمایش از پیکسل تشکیل شده است که جنس این پیکسل ها از کریستال مایع است و به همین دلیل به آنها LCD یا Liquid Crystal Display می گویند.

این نوع صفحه نمایش یک نوع صفحه نمایش میان رده است که قابلیت های آن مزیت های خاص خود را دارد. VA از Vertical Alignment برگرفته شده است و به معنی آرایش عمودی پیکسل ها است. به واسه آرایش عمودی پیکسل ها نور کمتری از برد LED از پیکسل ها گذر می کند که کارایی نمایش تصویر را افزایش می دهد، اما همین امر موجب کاهش زاویه دید در تلویزیون ها شده است.  خصوصیت بارز این نوع از صفحه نمایش ها کنتراست بالا و نمایش رنگ های تیره است. شرکت سامسونگ در تلویزیون های کیولد و ال ای دی خود از صفحه نمایش های VA استفاده می کند، اما به دلیل زاویه دید کم، در گوشی های همراه نوت بوک ها و… استفاده نمی شود.

صدا در تلویزیون NU7900

صدا همانند تصویر می تواند در کارایی تلویزیون نقش اسای داشته باشد. صدا می تواند در جذابیت تصویر نقش بسزایی را داشته باشد. صدا در اکثر تلویزیون های سامسونگ با اسپیکر های ۲ کاناله ارائه می شود یعنی در آنها از دو عدد اسپیکر استفاده می شود که هر کدا از این اسپیکر ها توان صوتی ۱۰ وات را دارند. اما در این تلویزیون صدا ۲ کاناله است و توان صوتی آن ۲۰ وات است. یکی دیگر از ویژگی هایی که می تواند در جذابیت صدا نقش دادشته باشد قابلیت دیکد کردن و یا شناسایی و پشتیبانی از فرمت های صوتی سنگین است، فرمت هایی که به صورت فشرده هستند و داده های زیادی را شامل می شوند و فرکانس های بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند. سامسونگ با ویژگی Dolby Digital Plus , DTS صدایی همه جانبه را برای این تلویزیون فراهم کرده است.

قابلیت Game Enhancer

اگر شما هم جزء علاقه مندان به بازی و کنسول های بازی هستید و به دنبال یک گزینه ی خوب برای خرید هستید میتوانید تلویزیون ۵۰NU7900 سامسونگ را انتخاب کنید تا در کنار استفاده به عنوان تلویزیون بتوانید از قابلیت های گیمینگ آن نیز نهایت استفاده را ببرید. سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت Game Enhancer و حالت بازی خودکار مجهز کرده است که سبب میشود تلویزیون، از نهایت توان برای اجرای حرکات سریع استفاده کرده و خود را به راحتی با بازی انطباق دهد. با این قابلیت حالت صفحه نمایش بهینه شده و تاخیر در نمایش تصاویر به حداقل میرسد و دیگر شاهد پرش و یا مکث در تصاویر بازی نخواهیم بود.

 رابط هوشمند Smart Hubاسمارت هاب قابلیتی است در تلویزیون های هوشمند سامسونگ وجود دارد که بوسیله این گزینه می توان فایلهای مختلفی از گوشی، تبلت و…  را با تلویزیون به اشتراک گذاشت یا امکان دسترسی به نرم افزارهای موجود در تلویزیون، بازی ها، اخبار و شبکه های اجتماعی، گشت و گذار در اینترنت و …. را فراهم می کند.

مشخصات تلویزیون NU7900صفحه نمایشسایز صفحه                   ۴۳ اینچ

تکنولوژی صفحه              LED

نوع صفحه                     تخت

تصویر

کیفیت تصویر                Ultra HD – ۴K

رزولوشن                    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰HDR                         دارد

نسبت تصویر               ۱۶:۹قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر       داردسایر توضیحات تصویر– دارای کنتراست پویا– قابلیت تعدیل نور– قابلیت PurColor– قابلیت افزایش کنتراست– قابلیت Auto Motion Plus

صداسیستم صوتی                      ۲ کاناله

تعداد بلندگوها                       دو عددتوان خروجی کلی صدا             ۲۰ واتتوان هر بلندگو                       ۱۰ واتمحل قرارگیری بلندگوها           پایین قاباستانداردهای صوتی               Dolby Digital Plus , DTS

امکاناترابط هوشمند                         دارد

نوع رابط هوشمند                    Smart Hubپردازنده                                 چهار هسته‌ایمرورگر اینترنت                        دارد

بازی                                    قابل نصب

اپلیکیشن                             قابل نصب

قفل کودک                            دارد

گیرنده دیجیتال                       دارد

تیونر                                    DVB-T2

سایر امکانات

– راه‌های ارتباطی: DLNA، Mirroring– دارای EPG– دارای PVR– دارای قابلیت ماشین زمان– دارای تلتکست

درگاه های ارتباطی

درگاه USB                            دارد

تعداد درگاه‌های USB              دو عدد

درگاه HDMI                         دارد

تعداد درگاه های HDMI           سه عدد

کامپوزیت (Composite)            دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite)   یک عدد

کامپوننت (Component)          دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component)  یک عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)            دارد

پورت شبکه (LAN)                 دارد

ورودی آنتن                          دارد

خروجی صدای دیجیتال          دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال     اپتیکال

ریموت کنترل

ریموت کنترل                         دارد

سایر توضیحات

نوع پایه                          رومیزی

سایر توضیحات

ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۶.۳ × ۶۵.۴ × ۱۱۲.۸ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون بدون پایه: ۱۱.۵ کیلوگرم

– ابعاد تلویزیون با پایه: ۳۱ × ۷۵.۳ × ۱۱۲.۸ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون با پایه: ۱۳.۶ کیلوگرم

– ابعاد بسته‌بندی: ۱۷ × ۷۶ × ۱۳۹.۶ سانتی‌متر

– وزن بسته‌بندی: ۱۷.۸ کیلوگرم

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.